Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

u mnie był lany 10-15 lat temu a raczej ojciec go wtedy kupował, potem ja już coś lepszego zacząłem zalewać, ale i sprzętów jeszcze nie było lepszych tylko ciapki i 60 tka

Opublikowano

Turdus z dobrego źródła nie jest zły. 

Znam przypadek gdzie właściciel lał turdus do 1.7td z astry 1. Zrobił tak ponad 250 000km i zezłomował wyłącznie ze względu na blacharkę. Numer silnika pasował do budy, otwierany, był tylko raz, bo mechanik przegapił, że nowa rolka rozrzadu jest krzywa. Silnik miał przy złomowaniu prawie 600 000km przebiegu i dalej miał sie dobrze. Pewnie trafił jeszcze do innego samochodu...

Opublikowano
Marecki2922 napisał:

Skoro temat o olejach to może ktoś się wypowie na temat czy pomiędzy titan track a agrifafm fusch-a jest jakiś znaczna różnica 

podaj o jakie lepkości Ci chodzi bo pewnie są i 10w i 15w. Wieczorem siądę do kompa i zobaczę

Opublikowano
1 godzinę temu, jacek1296 napisał:

A bardziej merytorycznie?

Masz kartę produktu na stronie producenta.

Wysyłasz próbkę oleju do badania w niezależnym laboratorium.

W PL możesz olej zbadać w Flukar (Rafineria w Jaśle)

Porównujesz wyniki i czarno na białym widać czy producent wali w kulki.

 

Opublikowano
Dnia 15.04.2021 o 20:53, samtech84 napisał:

Masz kartę produktu na stronie producenta.

Wysyłasz próbkę oleju do badania w niezależnym laboratorium.

W PL możesz olej zbadać w Flukar (Rafineria w Jaśle)

Porównujesz wyniki i czarno na białym widać czy producent wali w kulki.

 

No i co z tego wynika? Nie chodzi o to czy producent leci w kulki, tylko jak olej sprawdza się w praktyce. Stosowałem turdusa bardzo dawno temu. Po zmianie  na fuscha  silnik w bizonie przestał się zagrzewać i miał lepsze ciśnienie. W 1014 podobnie. To jest różnica, a nie to co na karcie producenta.

Opublikowano
Dnia 15.04.2021 o 20:38, Marecki2922 napisał:

15W40 , chodzi o to że w opisie są podobne ale różnią się ceną i jestem ciekaw czy agrifarm faktycznie jest lepszy czy tylko droższy 

praktycznie identyczne oleje przynajmniej wg karty charakterystyki, jedynie truck ma temp zapłonu wyższą i ciut niższą lepkość w 100* no i niższą temp płynięcia, ale ogólnie to nieznaczne różnice.

co do kart to one potrafią powiedzieć bardzo dużo, a czy to prawda to co pisze w nich producent to już inna kwestia.

  • Thanks 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez SzymonJD
      Witam John deere 6330 przestały działać światła po przekątnej, tzn lewa tylna i prawa przednia ta połączona z kierunkowskazem. Czy ma ktoś może opis bezpieczników w tym modelu? 
       
      Pozdrawiam
    • Przez Pawel121185
      Witam. John deere 6230 stracił po części moc. Na kompie nie ma błędów. Filtry nowe.. Co może być przyczyną? 
    • Przez KrzysiekGbicki
      Witam, mam problem z john deere 6210, po odpaleniu przez chwilkę półbiegi działają,  i zaraz przestają,  miga pomarańczowy trybik na zegarach i niebieska literka I , sprawdziłem bezpieczniki,  sa ok. Co moze miec winę,  co sprawdzać?  Z gory dzięki za wszystkie rady
    • Przez Tomek1337
      Witam mam problem z moim JD6170m 2015r. Po dłuższym przestoju od prac polowych ciągnik się zapowietrzył. Ostatnio przejrzałem cały układ plus wymieniłem filtry to traktor znów odpalał elegancko i nie falował na obrotach ale po przepracowaniu kilku mth problem powrócił. Traktor nie chce odpalać jakby paliwo z układu cofało się do zbiornika i znów trzeba go odpowietrzyć. Pompka paliwowa ta na przodzie ciągnika w pełni sprawna. Jedyne co nie daje mi spokoju to z odpowietrznika od filtra z odstojnikiem ciągle leci mi tylko same powietrze a z drugiego normalnie po odpowietrzeniu leci paliwo. Czy może to być wina uszkodzonego korka wlewu paliwa przez, który robi się podciśnienie w zbiorniku i po zgaszeniu ciągnika paliwo z układu się cofa? 
    • Przez GracjanChumikowski
      Witam, planujemy pierwszy raz zacząć kosić kukurydze w tym sezonie. Kupiliśmy przystawkę 6 rzędową New Hollanda. Doszły nas słuchy że napęd który jest tam na jeden pasek na przystawkę nie wytrzyma i trzeba to rozwiązanie jakoś zmienić najlepiej na łańcuch. Czy ktoś jest w stanie pomóc jak to rozwiązać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v