eyprok1

Renauly Cergos 355- Czerwona dioda EHR

Polecane posty

eyprok1    0

Witam piszę na prośbę sąsiada który kupił cergosa 2001r  ma problem z podnoszenie pługu , przyciskami na błotnikach można podnieść natomiast na panelu w środku nic nie dział i mruga czerwona dioda dość wolno 3 i 2 lub 2 i 3 . Można prosić o jakiś srvice manula do tego typu panela

 

 

IMG20210223171138.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eyprok1    0

Dziś dokładnie sprawdziliśmy mruga 3-2 oraz 2-8. 

3-2 load sensor możliwe że w tym modelu znajduje się idealnie po fotelem ?

A 2-8 co tak dokładnie będzie oznaczać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzeskw75    118

A próbowaliście odblokować ehr? Pierwsza gałka z lewej w pozycji na opuszczanie i trzeba pokręcić tym dużym pokrętłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eyprok1    0

Nie , ale dziś wypróbuję i poinformuję o efektach

Edytowano przez eyprok1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eyprok1    0

Próba odblokowania nie pomaga, kod 2-8 mruga gdy lewa dźwignia jest źle ustawiona  przy wolnej chwili zdemontujemy fotel i sprawdzimy przejście od czujnika do panelu sterowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eyprok1    0

Czujniki są pod siedzeniem, zamieniłem wtyczki to mrugało 2-2 czyli drugi czujnik.

W inter-cars dali inny czujnik ale nie pasuje, niby zamiennik od fendt sprawdziłem miernikiem oporności inne i mruga ten sam kod błędu 3-2

Gdzie mogę dostać taki czujnik ? oryginalne nr 0538 009 143 bosch  a dali R917001941 a chyba powinien być z końcówką R917001943

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj