Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

od siebie mogę powiedzieć że jeśli wywrotka to tylko d47, d55- przy podwójnych burtach warto zamknąć dolną ramę, jeśli sztywna to d46- mam takie dwie na ramie gorącowalcowanej, tutaj na forum zobacz sobie u @czesio200 jakie ma eleganckie d46 przerobione na wywrotki

  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)
17 minut temu, tytanowyJanusz napisał:

d55- przy podwójnych burtach warto zamknąć dolną ramę

Na D55 przy podwójnych burtach wchodzi 9t pszenicy, więc nic dziwnego, że nie wytrzymuje, jak ma 6t ładowności a zapakowane na nią jest 9t. Każda przyczepa jest dobra, jeżeli ładuje się na nią tyle ile przewidział producent a nie tyle "ile wejdzie".

Edytowane przez Tomasz0611
  • Like 4
Opublikowano

Posiadam D633 sztywna, można kupić w dobrej cenie tylko jest to ciężarowa ( nie było rolniczej ) i jak coś to trzeba zmienić przeznaczenie. 

Ale co do samej przyczepy - przy burtach 50 cm to 6 T pszenicy się nie zmieści, ja mam dodatkowo 30 cm nakładki i tak do 7 T wchodzi. Jeśli chodzi o ramę, osie, skręt i przedni wózek ( w tej jest wykonany z elementów na gorącowalcowanych ) to jest to przepaść w stosunku do d47 a bardzo często widzę takie 4,5 T co mają więcej zboża na sobie niż moja. Jak ma to wytrzymać skoro sztywna przyczepa waży o wiele więcej niż wywrotka? Żadne zamykanie profili w d47 nic nie da, nie dla takich ciężarów. 

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

D55 ciężko znaleźć, z wszystkich najlepsza ew. rama do wzmocnienia .D 50- ciężka,sztywna,  mało praktyczna. D 47 - tylko przy korzystnej cenie- wszystko się gnie. D 46 rama hutnicza , dobra baza do przeróbki  na wywrot. Obydwie - D46 i D47 posiadają słabe osie i przedni wózek , Skrzynia 50+50 jest trochę na wyrost. D45 rama hutnicza, przedni wózek ze stali hutniczej , ale gnie się pod obrotnicą (tylko stary typ -rolkowy) ,Fabrycznie blacha na podłodze 3 mm  , wąski rozstaw kół. Reszta  mało atrakcyjna.

Może inaczej , jakim ciągnikiem ma być ciąganie. 

Edytowane przez andrzej78
Opublikowano

od d47 z daleka
najmocniejsza będzie oczywiście d50/633, tylko problem tych pierwszych to obrotnica na rolkach i w starszych rocznikach szeroka oś
d46 też ma mocną ramę, choć ma też te same problemy co bliźniacza wywrotka, czyli słaby dyszel, wózek przedni, czy uginające się czopy osi

Opublikowano
1 godzinę temu, izydor6280 napisał:

od d47 z daleka
najmocniejsza będzie oczywiście d50/633, tylko problem tych pierwszych to obrotnica na rolkach i w starszych rocznikach szeroka oś
d46 też ma mocną ramę, choć ma też te same problemy co bliźniacza wywrotka, czyli słaby dyszel, wózek przedni, czy uginające się czopy osi

d47 ma mocniejsza ramę od d46 - jak nie wierzysz to w d46 przerób wywrot na 3 strony i kipruj tak 6 T do tyłu :P

Opublikowano

Na bok nie trzeba, na tył to już konkretnie wzmocnić i kule a nie te śmieszne uszy co ma d47

w większości d47 ramy są tak krzywe, że trzeba by wszystko spawać od nowa z nowego materiału.

 

  • Like 1
Opublikowano

Może nikt nie wierzyć ale moja D 47 50+50 8.3t do tyłu kieruje aż gwiazda. ważne jest żeby kiprować na prostym, odpowiednie przerobienie ramy i tylnych uszu. można by i więcej ale chyba osie by się polamaly. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Famer21
      Szukam przyczepy 8-10ton na co patrzeć jaką najlepsza bedzie?
      Gdzie mogę znaleźć przyczepe jakąś w necie poza allegro, bo nic nie widać same takie "zrób to sam".
    • Przez Arturo1610
      Witam. szukam przyczepy wywrotki, taka do wozenia obornika zboża cos zeby bylo stabilne głównie przy wożeniu obornika jak jest mokro. Głównie ogladam na olx hl bss i brandys szukam czegos co bedzie mialo minimum 5m dlugosci i 2,3-2,4 szerokosci zeby w zniwa wozić też baloty. I teraz moje pytanie. Czy ktoś by mi mogł podać jakie wymiary ma hl 8011? i jak to jest z tymi czeszkami, ilu sa tonwe? i od jakiego to modelu zależy ? moze ktoś sie orientuje jakie sa rodzaje tych przyczep. bo widze 7,8 i 9 i 10 a nawet 12 ? modeli tez jest mnóstwo bo i p93s i agro i jeszcze inne i sam juz nie wiem czego szukac zeby spełniała moje warunki ;/ podpowie ktoś jak to jest z tymi czeszkami głownie ? danych technicznych tez nie mozna nigdzie znależć. prosze o pomoc.
       
      ps. jakby ktos mial w rozsadnej cenie to kupie tez dokumenty do hl 6011 sztywnej
    • Przez Radan
      Witam.
       
      Miał ktoś styczność z tą maszyną w warunkach polowych.
      Pytam bo zamierzam kupić a interesuje mnie sprzęt zarówno do zastosowań w transporcie sieczki jak i rozrzutnik obornika.
      Fliegl ASW 391 w identycznej konfiguracji jest prawie dwa razy droższy.
    • Przez koyack
      Witam wszystkich. Zastanawiam się nad zakupem przyczepy uniwersalnej  ściana przesówna. Służyła by do transportu zboża, kiszonki z qq oraz jaka rozrzutnik obornika. Przeglądając oferty różnych firm trafiłem na ogłoszenie firmy Agrotechnology z Rzeszowa. Ale nigdzie nie mozna znaleźć informacji o ich produktach. Interesujące jest uniwersalne podwozie do różnych przeznaczeni np można po ściągnięciu zabudowy przyczepy zamontować na podwoziu beczkowoz.  Czy ktoś miał doczynienia z tą firmą? Jakieś opinie? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.  Załączam link do ogłoszenia. 
      https://www.otomoto.pl/maszyny-rolnicze/oferta/agrotechnology-przyczepa-ze-sciana-przesuwna-up-pza-27-jedna-rama-wiele-narzedzi-ID6Gg380.html
    • Przez pawi
      Witam kolegów, orientuje się  ktoś  czy  główna  rama  w tych przyczepach  się  czymś  różni? Czy w D55 była inna lub mocniejsza względem przyczep sztywnych? D46 względem d47 to całkiem inna konstrukcja  a jak to wygląda  w szóstkach? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v