Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Przymierzam sie do kupna nowego ciągnika  .Padło na dwa modele Kubota m4072 (74km) i deutz fahr 5080d (75km). Ciągnik miał by pracowac na 20 ha(warzywa) jako pomocniczy ciągnik  .

Kubota m4072(2020r) 3.3 l 4 cylindry 74km udzwig 2,5t skrzynia 36/36 z nadbiegiem do transportu, hamulce pneumatyczne ,przedni tuz .rewers elektro hydrauliczny ,klimatyzacja ,fotel pneumatyczny ,zaczep tylny automatyczny.haki automatyczne tuz tylnego cena 170 netto 

Deutz fahr 5080d(2020r)(kraj pochodzenia włochy ) 2.9l 3 cylindry 75km skrzynia 45/45 power shift, udźwig 3600 ,przedni tuz ,hamulce pneumatyczne ,klimatyzacja ,  z resztą wyposażenia powiedział ze sie dogadamy ze dam rade się zmieścić w tych 170 netto (orientuje się ktoś może jaka cena wychodzi w standardzie tego ciągnika )

 

ciągnik miał by pracować z turem, opryskiwaczem 800l krukowiak heros waga opryskiwacza 800kg ,rozsiewacz do nawozów 1t ładownosci 

przyczepa 5 t ładowności ,kopaczka do cebuli krukowiak ,kombajn do zbioru ziemniaka anna ,sadzarka do warzyw 

 

Który waszym zdaniem ciągnik by się lepiej sprawdził na gospodarstwie

 który będzie się lepiej zachowywał przy pracy w turze

 czy Kubota da rade w tym opryskiwaczu 

 

skrzynia 45

deutz fahr 5080d.png

krukowiak.jpg

kubota.jpg

Opublikowano

Już ktoś tu wrzucał zdjęcie takiej kuboty z opryskiwaczem 1000l to chyba daje rade. Na plus u kuboty silnik 4 cylindry i ma sporo w standardzie, deutz za to ma większy udźwig podnośnika. Sprawdź dopuszczalną masę całkowitą bo niektóre ciągniki mają duży udźwig, a okazuje się że i tak ogranicza je dopuszczalna masa całkowita zestawu. Zdradzisz jaka cena jest tych ciągników w podstawowym wyposażeniu?

Opublikowano

Za mojego DF w 2016 zapłaciłem ponad 110k netto a teraz takie ceny? DF jest trochę mniejszy ale jak wsypie w rozsiewacz 2 bb po 600kg to jeszcze przednie koła są na ziemi, ale jak bym wsypal 1500kg to przy ruszaniu to bym dęba stawał. Poza tym oceniam cały ciągnik pozytywnie. Znajomy ma kubote 95KM to co jakiś czas czyszcza DPF. 

Opublikowano

Ja bym skłaniał się do Kuboty. Silnik 4 cylindry. Bardzo skrętna a to będzie miało znaczenie w warzywach. Spora wydajność pompy hydraulicznej jak na ciągnik tej mocy. 

Opublikowano
4 godziny temu, edi89 napisał:

Ja bym skłaniał się do Kuboty. Silnik 4 cylindry. Bardzo skrętna a to będzie miało znaczenie w warzywach. Spora wydajność pompy hydraulicznej jak na ciągnik tej mocy. 

I do tego większy prześwit, co w warzywach się przydaje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v