Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 minuty temu, Patryk1222 napisał:

Fachowiec zapomniał wyjąć żarówkę 

fachowiec wprowadził zmiany w sterowniku , i "naprawił" wnętrze puszki dpf-a. Robił  to u siebie , "fachowiec" powinien jeszcze wyjąć żarówkę ?

 

1 minutę temu, danielhaker napisał:

Nawet takie małe mają DPF? 😲

dpf i egr

 

Opublikowano

Skokoro wywaliłeś dpf to i egr trza było odłączyć 

/zablokować 

Opublikowano

Jeżeli robił to fachowiec to dzwoń i niech poprawia oprogramowanie czy co tam robił. 

Małe CNH z normą Tier 4B tj. 3,4 litra mają DPF i EGR. Większe jednostki 4,5 oraz 6,7 litra mają tylko AdBlue.

Jednostki 4,5 i 6,7 z normą Tier 5 mają Adblue i DPF. Nie wiem czy jest EGR. 

Opublikowano

żaden z niego fachowiec , przed robotą  pytaliśmy czy potrafi to robić , on na to że bez problemu , szybka robota , miało być dzień lub 2 . a wyszło chyba ponad tydzień. a dodam ,że we własnym zakresie trzeba było rozkręcić dpf i mu zawieść ze sterownikiem. jeden plus ,że ciągnik po naprawie odzyskał moc , i odpadło dwa błędy od dpf-a. została tylko ta kontrolka ,brat był się zapytać dlaczego ta kontrolka mruga ,a on na to że nie chce kombinować w sterowniku bo może program usunąć czy coś uszkodzić.

Opublikowano

Dlaczego wcześniej nie zapytałeś co zrobić w przypadku zapchanego DPF?  Wyrzucenie wkładu było najgorszym - bo najdroższym rozwiązaniem, dodatkowo zrobiono to po Januszowemu.  Spokojnie można go czyścić we własnym zakresie, za niewielkie pieniądze. W ostateczności można przewiercić wkład  co by czujniki oszukać.

Opublikowano

z samego usunięcia wkładu jestem zadowolony ,zaspawane poprawnie więc spoko, w czyszczenie za pomocą jakiś środków nie wierzę ,bo to tylko na chwile ,a ciągnik przed usunięciem dpfa ,nie miał mocy ,a co do przewiercenia nie wiem czym by pomogło ,bo nie wiem jaki był stan czujników ,tam są chyba dwa , a na pewno z  dwóch ciągle wywalało błędy .Jedynie  mam  do tego "majstra" zastrzeżenia do" poprawiania" sterownika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v