Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Witam.Posiadam od niedawna opryskiwacz ciągany z hydraulika na 2 przewody.Bedę pryskać c 360 3p póki nie  kupie drugiego ciągnika.Mam problem z hydraulika a dokładnie chodzi o to że podczas pryskania musze regulować sobie pozim belki siłownikiem hydraulicznym i wysokość ze wzgledu na nierówne pola .Czy mogę jeżdzić i prykać na zaciągnietej dzwigni od wywrotu aby było cały czas ciśnienie na opryskiwaczu ?Czy też nie można tego robić bo mogę wykończyć pompe.Jak to wygląda w waszym przypadku i co zrobić aby czegoś nie zepsuć. Pozdrawiam

Edytowane przez sajmon8526
Opublikowano

Sterować opryskiwaczem  bedę sterownikiem na elektrozaworach.Jeśli zaciagnę dzwignię aby cisnienie szło na opryskiwacz ale nic nie robię elektrozaworami to słychać jak pompa wyje dlatego też  wydawało mi się że nie moze tak być.Ale też za kazdym razem zaciaganie dzwigni do puszczania cisnienia jest problematyczne. 

podobnie widziałem w sieci jak chłopaki maja tura i podczas pracy blokuja sobie kiprowania aby było cisnienie na rozdzielacz i normlnie pracują tyle że słychać pompę

Opublikowano

Na zaciągniętej, owszem pompa trochę wyje bo musi przetłoczyć olej przez rozdzielacze, węże itd. ale to na niskim ciśnieniu. Jak użyjesz elektrozaworu to wtedy dużo mocniej wyje ;) . Ewentualnie można spróbowac zrobić wolny spływ do skrzyni aby zmniejszyć opory na powrocie.

Opublikowano

Wolny spływ mam zrobiony  do korka od skrzyni :)a wysokie ciśnienie pod lewe przyłącze wywrotu i dźwignię zaciągam do góry  .A jeśli wolny spływ mamy do skrzyni to robicie jakieś odpowietrzenie  żeby uszczelniacza  jakiegoś nie wywaliło czy też nie ma potrzeby?Jakim olejem macie zalana skrzynie jak pracujecie z opryskiwaczem ?

Opublikowano
7 godzin temu, heniek36 napisał:

jak ty pojecia nie masz o hydraulice to jak ty pryskasz ?

Ty wszedłeś na mojego posta aby mnie obrażać i  krytykować czy po prostu szukasz zaczepki ? Jeśli nie umiesz odpowiedzieć kulturalnie i przede wszystkim normalnie  na moje pytania tak jak koledzy wyżej to nie masz czego tu szukać kolego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez versus
      jak mozna wzmocnic podnosnik w 60-ce????
    • Przez gibos95
      Witam Panowie, dzisiaj od tak przestał podnosić mi ursus c360, tur działa normalnie oraz wom, jednak nie reaguje tylni podnośnik, gdzie szukać przyczyny?
    • Przez Borekk17
      cześc mam problem z pompą hydrauliki mianowicie wywala na okragło uszczelniacze czego to moze byc przyczyna bo juz nie wyrabiam zeby sciagac i robic pompe
      pomocy !!!
    • Przez tomekxx1
      Witam. Dzis napotkalem się z dość sporym problemem i nie za bardzo wiem co mogło się stać. Po przerobieniu pokrywy pompy, i zamontowaniu nowego rozdzielacza do tura podnośnik przestał pracować. Nie działają ani wyjścia ani podnośnik. Rozdzielacz mam zamontowany 2 sekcyjny, podłączone jest zasilanie, powrót do skrzyni, i powrót do rozdzielacza w podnośniku przez tuleje ciśnieniową. Wcześniej podnośnik działał a teraz nie wiem, kompletnie przestał reagować. Może ktoś miał podobny problem i wie jak to rozwiązać.
    • Przez Irek86
      Witam czy ktos posiada Fiata 980 DT i miał jakiekolwiek problemy z hydrauliką 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v