Skocz do zawartości

Case 845xl hydraulika / olej hydrauliczny / slabo podnosi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. 

Jaki powinien byc olej w hydraulice w case 845xl z 1987r?

Z tego co mowil poprzedni wlasciciel to aktualnie jest HL 46.

A czy moze byc zalany Agro Stou 10w40? (Taki mam w MF)

Ogolnie chce zmienic olej bo niewiadomo co tam naprawde jest. I ma problemy z podnoszeniem agregatu talerzowego 3m na rozgrzanym. Posiada silownik wspomagajacy podnosnik.

Filtr jest jeden? W okolicach silnika?

Opublikowano

Olej może być. Problemów z podnoszeniem nie naprawi wymiana oleju. Pomiar ciśnienia na szybkozłączach z tyłu i wiesz na czym stoisz. Najprawdopodobniej wymiana pompy przed tobą. 

Opublikowano

Nie zaszkodzi, ale może być tak, że wyrzucisz kasę w błoto. Pompa która się kończy produkuje masę opiłków, których filtr z czasem nie daje rady wyłapać więc opiłki idą w układ. Nie licz, że nowy olej podniesie ciśnienie na pompie. 

Opublikowano

Jutro będę mial zegar i bede sprawdzał.

Wczoraj gdy oralem zaobserwowalem ze czasami z okolic dzwigni od podnosnika i słychać szum ,(jakby przelewajacy sie pod cisnieniem olej). 

Czy może byc gdzieś nieszczelnosc i spadek cisnienia i to to bedzie odpowiedzialne za słaby udzwig?

Jak juz podniesie to nieopada. Mam silownik wspomagajacy.

Opublikowano

Cisnienie zmierzone na rozgrzanym oleju

Przy 800 obrotow 80 bar.

Przy 1500 obrotow 180 bar.

Przy 2300 obrotow 240 bar.

A szum z okolic wajh od podnośnika slychac w tedy jak opuszczę pług na ziemie i już lezy na ziemi i dam wajhe jeszcze bardziej w dół (na opuszczanie( by opuścił jeszczs bardziej)) i w tedy slychac szum. A niewiem czy jest to powiazane.

Opublikowano

Panowie, rozmawialem ze znajomym mechanikiem i twierdzi ze on by stawiał na uszkodzony zawór regulujący ciśnienie. Bo gdyby byla padnieta pompa to by nieosiogal tak duzego ciśnienia.

Co o tym myślicie?

Opublikowano

Konsultowalom to z kilkoma mechanikami i wiekszosc stawiala na pompe.

Kupilem nowa zmienilem i 

Jak go odaplilem to na przy 650 obrotach mial 180bar

Gdy pochodzil z 5 min cisnie spadlo do 110bar.

Przy 1000obr ma 170bar

Przy 1500obr i wiecej ma 250bar

Cisnienie mierzone na zimnym oleju.

250bar to jest za duzo. Gdzie zmniejszyc cisnienie?

A 110 bar przy 650obr to nie zamalo przy nowej pompie?

Opublikowano

albo ja nie umiem szukac albo zestawów naprawczych nie ma nawet w katalogu nie ma rysunku jak jest ten zawór zbudowany. więc pozostaje zaryzykować rozebrac wymienić wszystkie mozliwe oringi i może przestanie chóc troche cieknac bo nowy znalazlem za 400 €

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
    • Przez masacase
      Witam Proszę o radę czy w Case mx gdy wyświetla się błąd od sensora położenia ramienia( miga na przemian 5 i 1) da radę poprowadzić sygnał z tylko tego dobrze dzialacego sensora tj lewego (chyba) i przytym wykasować błąd z wyświetlacza? Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Pokazuje cały czas 0000 i do tego te zera migają cały czas. Gdzie szukać przyczyny? Czujnik prędkości wymieniony na nowy. Nie mam już pomysłu gdzie szukać dalej przyczyny 
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v