Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie brak instalacji nie mam na czym się wzorować jak rozprowadzić kable na której ramię tak aby było wszystko jak się należy najbardziej mi chodzi o światła na przodzie jak poprowadzić ten kabel aby nie wadził przy kiprowaniu mile widziane zdjęcie jak macie zrobione :) dziękuję że poświęcacie swój czas :))przyczepa d47

Edytowane przez radziu1013
Blad
Opublikowano

jeżeli nie masz instalacji w cale to kup cała w sklepie i puść ją dolną rama w tym ceowniku który jest tak jagby główną rama noi wtyczka będzie obok obrotnicy a do przednik świateł leci tylko jeden kabelek do każdej z lamp musi on być odpowiednio długi żeby go nie wyrwało podczas wywrotu i odpowiednio należy go zabezpieczyć przed urwaniem. Nie jest to jakieś skomplikowane instalacja w tej przyczepie jest najprostsza jaka może być wystarczy próbówka i trochę wiedzy 

Opublikowano

Prąd to spokojnie ogarnę to mam w jednym palcu tylko się właśnie zastanawiałem jak puścić ten kabel do tych przednich lamp ale myślę że zrobię puszkę przy końcu tylnej ramy i puszcze go stamtąd po ramię co bdz podnoszona z zapasem 

 

Opublikowano

Przewód poprowadź koniecznie od dołu przez obrotnicę, dalej lewą podłużnicą ramy do tyłu . Od puszki zasilanie gniazda , tylnych lamp oraz przednich. Ważne aby przewód zasilania przednich lamp, z tyłu przebiegał poprzecznie tzn.dla przykładu, z lewej strony dolnej ramy na prawą stronę górnej i dalej do przodu.

Opublikowano

Pytanie jak trojstrony wywrot to kabelek z tyłu, bo przy wywracaniu do tyłu i go zerwie. Druga sprawa nie jeden a 2 nie baw się w masę po ramię tylko doprowadź wszędzie kablem a po ramię dodatkowo tylko

  • Like 2
Opublikowano

Zrób tak jak w oryginale albo jeszcze lepiej jak ja:) Tzn. kup sobie kawałek przewodu typu spirala 2 żyłowy ( jeśli obie pozycje świecą na raz ) lub 3 żyłowy  ( tak jak powinno być czyli pozycja lewa i prawa osobno ). Wtedy przewód nie wisi i nie przeszkadza przy kiprowaniu. Oczywiście przejście przewodu pomiędzy ramą dolną a górna z tyłu i po środku. Oryginalnie przewód świateł przednich przeprowadzony jest prawą stroną górnej ramy a w dolnej ramie lewą stroną ( z przodu przez obrotnicę ).

Opublikowano

jak już kolega wyżej wspomniał główny przewód puszczasz przez środek obrotnicy i nigdzie się nie będzie naciągał czy zwisał przy skręcie
do przednich lamp prowadzisz z puchy po rurze wywrotu i na środku przeskok na górną ramę, oczywiście z dużym zapasem, dalej prawą stroną do jednej i drugiej lampy, polecam też połączyć obie ramy kablem masowym, bo będziesz miał z przodu dyskotekę

Opublikowano

to co jakieś cienkie nitki 0.75 ma zakładać, ani tego uciąć ani zakuć, nie wspominając już o tym że o wiele łatwiej uszkodzić
główny zakładałem 2.5mm, może i trochę przesada ale będzie na lata, fakt ciężko upchnąć w puszcze ale się da

Opublikowano

Co ma uszkodzenie przewodu do grubości żył? Osłona może być grubsza niż w większym przekroju. Do 10W mocy żarówek, uwzględniając długość przewodów zalecany przekrój żyły to 0,5 mm^2. Teraz się obroń z teorią 2,5 mm^2 🙂

Opublikowano

Miałem kabel z lat x aluminium 2 peszel potem zbrojenie i peszel także myślę że bdz lata wszystko świeci kiprowalem na 3 strony zrobiłem spirale jak nie zaj.ebia to będzie na lata xd 4 h zajęło wszystko :)

Opublikowano

Dziś jak podłączyłem to jest tak że kierunki są stop jest a jak zalacze światła to nie ma kierunków tylko wszystko się świeci a niby masa jest w puszcze 

 

Dziwne to jest bo stop świeci kierunki są a jak zaświecenie światła to kierunków nie ma tylko wszystko się świeci naraz a jak wcisne stop to stop się zaświeca normalnie masę pociaglem kablem 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Famer21
      Szukam przyczepy 8-10ton na co patrzeć jaką najlepsza bedzie?
      Gdzie mogę znaleźć przyczepe jakąś w necie poza allegro, bo nic nie widać same takie "zrób to sam".
    • Przez Arturo1610
      Witam. szukam przyczepy wywrotki, taka do wozenia obornika zboża cos zeby bylo stabilne głównie przy wożeniu obornika jak jest mokro. Głównie ogladam na olx hl bss i brandys szukam czegos co bedzie mialo minimum 5m dlugosci i 2,3-2,4 szerokosci zeby w zniwa wozić też baloty. I teraz moje pytanie. Czy ktoś by mi mogł podać jakie wymiary ma hl 8011? i jak to jest z tymi czeszkami, ilu sa tonwe? i od jakiego to modelu zależy ? moze ktoś sie orientuje jakie sa rodzaje tych przyczep. bo widze 7,8 i 9 i 10 a nawet 12 ? modeli tez jest mnóstwo bo i p93s i agro i jeszcze inne i sam juz nie wiem czego szukac zeby spełniała moje warunki ;/ podpowie ktoś jak to jest z tymi czeszkami głownie ? danych technicznych tez nie mozna nigdzie znależć. prosze o pomoc.
       
      ps. jakby ktos mial w rozsadnej cenie to kupie tez dokumenty do hl 6011 sztywnej
    • Przez Radan
      Witam.
       
      Miał ktoś styczność z tą maszyną w warunkach polowych.
      Pytam bo zamierzam kupić a interesuje mnie sprzęt zarówno do zastosowań w transporcie sieczki jak i rozrzutnik obornika.
      Fliegl ASW 391 w identycznej konfiguracji jest prawie dwa razy droższy.
    • Przez koyack
      Witam wszystkich. Zastanawiam się nad zakupem przyczepy uniwersalnej  ściana przesówna. Służyła by do transportu zboża, kiszonki z qq oraz jaka rozrzutnik obornika. Przeglądając oferty różnych firm trafiłem na ogłoszenie firmy Agrotechnology z Rzeszowa. Ale nigdzie nie mozna znaleźć informacji o ich produktach. Interesujące jest uniwersalne podwozie do różnych przeznaczeni np można po ściągnięciu zabudowy przyczepy zamontować na podwoziu beczkowoz.  Czy ktoś miał doczynienia z tą firmą? Jakieś opinie? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.  Załączam link do ogłoszenia. 
      https://www.otomoto.pl/maszyny-rolnicze/oferta/agrotechnology-przyczepa-ze-sciana-przesuwna-up-pza-27-jedna-rama-wiele-narzedzi-ID6Gg380.html
    • Przez pawi
      Witam kolegów, orientuje się  ktoś  czy  główna  rama  w tych przyczepach  się  czymś  różni? Czy w D55 była inna lub mocniejsza względem przyczep sztywnych? D46 względem d47 to całkiem inna konstrukcja  a jak to wygląda  w szóstkach? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v