lajkzxc

c360/7245

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lajkzxc    8

Witam. Czy silnik z c360 bedzie pasował do zetora 7245? Proszę nie pisać ,że gorszy silnik i bez sensu. Mam taki silnik i ciekawi mnie czy bez przeróbek wstawiłbym go do zetorka z napędem. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    13

witam musisz sprawdzić czy otwory montażowe w przednim napędzie będą pasowały do czoła silnika czy trzeba będzie użyć przystawki  wiesz  jak masz to zapewne widzisz czy obudowa sprzęgła i będzie się zgrywała z rozstawem śrub

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    74

Obudowa rozrządu się różni, kolektor ssący, wyjścia płynu do nagrzewnicy, poza tym w 360 nie masz miejsca na pompę wspomagania.

Edytowano przez jaco512

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lajkzxc    8

I sie zaczyna. Wiem jak wyglada mocowo i proszę bez niewiele wnoszacych komentarzy.  Pytałem czy ta przekładka jest możliwa bez wiekszych kombinacji. Jak patrzę najwiekszy kłopot to czy nada się pokrywa rozrzadu z 7245?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciej    78

Jaka pracę będzie wykonywał zetor z silnikiem od c360? Bo w pole to nie polecam wyjeżdżać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    868

goły blok jest taki sam, po zmianie kolektorów czy pokrywy rozrządu złożysz to do kupy


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    13

wiesz  ale nikt nie pomyślał żeby robić takie przekładki  wiesz  możesz  sam zrobić to będzie baza wyjściowa  dla innych zawsze ktoś jest  pionierem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lajkzxc    8

Opryski ciagąnym opryskiwaczem, nawozy,  mocy na pewno bedzie wystarczylo.  Czemu w pole nie polecasz wyjeżdzać? Jakoś ludzie robili i robią c360 i do pewnych prac się nadają.  Nie do wszystkiego potrzebne jest od razu 80 czy 100 koni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siwy1997    2

Tylko ze zetor sporo więcej waży jak ursus i ma 4x4 to silnik bardziej obciążony będzie niz przy c360 przez to pewnie nie dotrwa nawet do 1/3 tych mth co robia zetory. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    388
3 godziny temu, izydor6280 napisał:

goły blok jest taki sam, po zmianie kolektorów czy pokrywy rozrządu złożysz to do kupy

Przecież ten blok jest zupełnie inny, co ty za głupoty wypisujesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DanielB    23

Blok jest inny. Kupiłem uszczelkę do pokrywy rozrządu od c360 do 7245 bo nie mieli zetorowskiej to jest całkowicie inna. Zetor ma dużo większą. Przekładka jest na pewno możliwa bo widziałem już takie przeróbki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    868

skoro ludzie zakładają silniki z 72 czy 77 do 360 to i w drugą stronę też musi pasować


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    74

Do skrzyni silnik będzie pasował, problem z przednią pokrywą i wspornikiem czy będą pasowały bez żadnych przeróbek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    599

mam obydwa ciagniki ale nigdy nad tym sie nie zastanawialem- trzeba by zmierzyc- nalepiej tarcze sprzegla czy uszczelke pokrywy przedniej- na oko-wiem, chlop w szpitalu umarl-to bez dorabiania kryz nie bedzie pasowal. 


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian2    17
Dnia 29.12.2019 o 11:53, izydor6280 napisał:

goły blok jest taki sam, po zmianie kolektorów czy pokrywy rozrządu złożysz to do kupy

Ale właśnie taki szczegół jak kolektor i głowice się różnią chociażby tym że kolektor ssący w zetorach ma wloty w glowicach pod kątem i nie idzie zamienic tak jak założyć z 360, podobnie głowice niby to samo, a w Zetorach mają dodatkowy kanał wodny. tyl raczej jest znormalizowany i powinien pasować, gorzej z przodem bo w 60 wspornik osi dokrecany jest do bloku, A w zetorach jest chyba zeliwna pokrywa rozrządu i dopiero wspornik osi , no chyba że rozstaw śrub są takie same. ale tak wogole to chyba lepiej sprzedać ten motor i ew zrobić remont tego od Zetora, bo nawet w lekkich robotach przy rozsądnym użytkowaniu tzn rozsądnym gospodarowniem pedalem wcale nie powinien więcej brać a zawsze jest mocniejszy i zwawszy.

Edytowano przez adrian2

-U-R-S-U-S- i wszystko jasne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ludwik1977
      Nowy Zetor 150HD + Pług Agro-Masz PO-4 Mam problem z obrotem obrotem tylko 1/2 obrotu kostka nie przełącza co robić ???
    • Przez Jakubonek12345
      Witam
      Posiadam zetora 7540 I mam problem ze sprzegłem. Została wymieniona tarcza, docisk był przetoczony. Nowy wysprzeglik oraz pompka. Biegi i tak wchodzą z ogromnym zgrzytem. Co może być przyczyną?
    • Przez Dexter89
      Siemaneczko majstry. Wymieniałem stacyjkę i jak wszystko złożyłem do kupy okazało się, że nie mam świateł mijania. Bezpieczniki ok, kabli raczej nie pomyliłem...co może być przyczyną? Na starej stacyjce jest to samo...czy do każdego pinu idzie wpinka? Byłby ktoś uprzejmy zrobić zdjęcie prawidłowego podłączenia stacyjki?
    • Przez ZielakKujawy
      Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho  jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam 
    • Przez xfiless
      głoś post     Napisano 11 godzin temu (edytowany) Witam,
      Na jesieni 2019 kupiłem zetora 6211, był test z pługiem, sprzedający podpiął pług, podniósł pojechał w pole, zrobił kawałek orki.. Podnośnik więc działał, przez zakupem poprosiłem go aby włączył WOM 540 obr/min i 1000 obr/min - widziałem różnicę w obrotach. WOM 540 i 1000 oraz podnoszenie działało.
      Po zakupie ciągnik stał - niestety pod chmurką.
      Teraz próbuje włączyć podnośnik i niestety nie potrafię uruchomić podnośnika... nie wiem może coś źle robię..nie mam  doświadczenia z Zetorem..
      Włączam napęd pompy hydrauliki, ta mała dźwignia po lewej (tam są dwie dźwignie - ta po prawej włącza szybkie biegi i wolne ), a więc dźwignia po lewej na sam dół/do przodu. Potem przesuwam dźwignię podnoszenia i nic ramiona podnośnika nawet nie drgną. Próbowałem różnych ustawień, dźwignia na pozycji włączona pompa hydrauliki i WOM naraz - też nic. Różne pozycje tej małej dźwigni  D P M, dźwignia od podnoszenia w różnych pozycjach, dźwignia sterownicza (ta środkowa) i nic..
      Dodam, że ciągnik jest wyposażony w dodatkowy siłownik i umieszczony jest po lewej stronie.
       
      Może mi ktoś w łatwy sposób wytłumaczyć jak uruchomić podnoszenie? A może coś źle robię? Może naraz trzeba używać 2 dźwigni podnoszenia i sterowniczej?
      Bardzo proszę o pomoc
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj