Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Silnik to jest praktycznie to samo , z małymi szczegółami ale moc 40-stki a 60-tki jest ta sama , to parę koni więcej to taki prl-owska propaganda , rozwój i ogólnie nowość... Jak już chcesz przerabiać to tak , do silnika kup przystawkę z wymiennym filtrem oleju , dalej musisz zmienić przednią oś z resorowanej na sztywną , c360 ma też inny wspornik osi , koła 16 calowe , układ kierowniczy od c360 jest przykręcany , w c4011 masz razem z obudową skrzyni , jeśli chcesz identycznie jak w c360 to musisz kupić całą obudowę skrzyni i przełożyć bebechy , pozatym hamulce , w c360 masz dwie pompy i dwa pedały , w 40 jeden , pedał sprzęgła to już musisz zmienić podczas montażu układu od 60 ,do tego siedzenie , hamulec ręczny , obciążniki , zaczep dolny , i pewnie coś tam jeszcze o czym zapomniałem. ( w 40 masz też jeden ząb więcej na półosi przez co jest szybsza no ale już tyle roboty chyba nie będziesz podejmował żeby to zmieniać). Ogólnie gra nie warta świeczki bo c4011 to jednak lepszy traktor od c360.

Opublikowano

Jesli chodzi o oś przednia to mam od 55tki bez tego resora ogolnie maska od 60tki kabina koja więc wyglada jak 60tka. Tylko gdzies wyczytalem że w 60tce iest inny rozrząd  (więcej zębów na kołach czy coś) i pompa wtryskowa inna dlatego ma te pare kucy wincej. To prawda?

Opublikowano
36 minut temu, zbyszekbrzuze napisał:

Różniły się ustawieniami pompy wtryskowej. Większe obroty, to i moc niby większa. A żeby była silniejsza zrobili wolniejsze zwolnice i tyle.

He, czyli te bajki o tym że pompy są inne, mocniejsze czy coś to że rozrząd inny to mniedzy bajki? Wiecie nie to że się uparłem żeby coś przerabiać na siłe czy bez zamierzonych rezultatów, tak pomyślałem że jeśli dało by się i przyniosło oczekiwany rezultat to warto spróbować, ale jeśli to nie ma sęsu bo to ten sam sprzęt praktycznie to dam se spokuj. 

Opublikowano

Cały układ kierowniczy można przerobić i zamontować od C 360, ja przerabiałem to kiedyś kuzynowi jest trochę roboty, bo kolumnę przy C 4011 trzeba odciąć szlifierką pod odpowiednim kontem i w odpowiednim miejscu, potem dorobić z grubej blachy podstawę pod kolumnę od C 360, do tego drążki no i wymienić zbiornik paliwa aby było miejsce na kolumnę i przerobić gaz ręczny oraz pedał sprzęgła przerobić tak że pewnie lepiej wyjdzie założyć na wspomaganiu mniej przeróbek.

Opublikowano
43 minuty temu, wieslaw16 napisał:

Cały układ kierowniczy można przerobić i zamontować od C 360, ja przerabiałem to kiedyś kuzynowi jest trochę roboty, bo kolumnę przy C 4011 trzeba odciąć szlifierką pod odpowiednim kontem i w odpowiednim miejscu, potem dorobić z grubej blachy podstawę pod kolumnę od C 360, do tego drążki no i wymienić zbiornik paliwa aby było miejsce na kolumnę i przerobić gaz ręczny oraz pedał sprzęgła przerobić tak że pewnie lepiej wyjdzie założyć na wspomaganiu mniej przeróbek.

Wiesław16 ja kolumne mam od 60tki bo z tego co się oriętuje w 40tce były dwa drążki do kół od kolumny u mnie jest jeden. Tak już kupiłem nic nie przerabiałem. Swoją drogą to może wiesz jak luz w niej troche zlikwidować? Z prawej strony kolumny tam gdzie powinienen być ten wąs co prowadzi do drążka jest taka duża nakrętka zaślepka. Za nią jest śruba kturej wykręcanie powoduje że luz w kierownicy powinien się zredukować. U mnie już się to śrubà nie da kręcić chyba jest na maxa już. Czy inny sposób istnieje? W internetech czytałem że w samej kolumnie można pokusić się o wymiane na wièksze jakiś kulek? Coś wiecie na ten temat? Ogromnych luzów  nie mam ale można by jeszcze troche zmniejszyć.

Opublikowano

Mam w swojej 40 założoną już lata temu fabrycznie nową pompę od c360 i nie było nigdy jakiejś odczuwalnej różnicy , więc jeśli nawet są te obroty większe to może tylko rzędu kilkudziesięciu obrotów. ;) ( pompa była zmieniona nie ze względu na poprawę mocy tylko oryginalna miała pękniętą obudowę regulatora obrotów a ,że trafiła się cała nowa pompa to była założona).

Opublikowano

Z tego co mi wiadomo to w 360 został przyspieszony zapłon z 20* do 24* i lekko zwiększona dawka paliwa, co dało te kilka-dokładnie 7 km więcej. Zwiększenie przełożenia na zwolnicach potęgowało odczucie przyrostu mocy.

Opublikowano

Ja powiem z własnego doświadczenia, że w zetorze 4011 miałem całkiem inny podnośnik niż w ursusie 4011

 

Opublikowano (edytowane)
Dnia 19.10.2019 o 13:06, ptaszyna napisał:

Z tego co mi wiadomo to w 360 został przyspieszony zapłon z 20* do 24* i lekko zwiększona dawka paliwa, co dało te kilka-dokładnie 7 km więcej. Zwiększenie przełożenia na zwolnicach potęgowało odczucie przyrostu mocy.

No właśnie o ten zapłon mi chodzi. Rozmawisłem wczoraj z takim mechanikiem który powiedział mi że w 360 jest inny rozrząd. Coś w ten teges, to sprawia że 4011 ma inny zapłon jak c360. Tylko nie dopytałem jak inny czy wincej zębów tryby mają czy inaczej znaki nabite co sprawia że zapłon jest inny?Po tym co napisałeś zajsie to prawda. Teraz się zastanawiam czy nie zmienić tego rozrządu na taki jak w 60tce. Ciekawe co z pompą. Żeby była dawka większa to wystarczy samemu podkręcić śrubke czy regenerować całą trzeba? 

Edytowane przez bernijol
Opublikowano

Przyspieszenie zapłonu o 4* jest możliwe na fasolkach pompy. Podobnie zwiększenie dawki można zrobić u pompiarza bez żadnej regeneracji, tylko trzeba przeregulować. Dziś z perspektywy czasu można to określić jako "wiejski tuning" . Przyspieszenie zapłonu po to żeby ta trochę większa dawka miała trochę więcej czasu na spalenie.

Opublikowano
4 godziny temu, ptaszyna napisał:

Przyspieszenie zapłonu o 4* jest możliwe na fasolkach pompy. Podobnie zwiększenie dawki można zrobić u pompiarza bez żadnej regeneracji, tylko trzeba przeregulować. Dziś z perspektywy czasu można to określić jako "wiejski tuning" . Przyspieszenie zapłonu po to żeby ta trochę większa dawka miała trochę więcej czasu na spalenie.

Rozumiem że w warunkach domowego warsztatu nie idzie tego zrobić? Nie mówie że sam bym się za to brał bo nie wiem co to są nawet te fasolki, ale jakiś mechanik? 

Czy trzeba wymątować pompe i do pompiarza?

Opublikowano (edytowane)

Pytanie, dlaczego chcesz coś grzebać w pompie, są określone parametry nastaw i tak ma zostać, zresztą pompiarze teraz ustawiają pompy pod 60-tkę, nie słuchaj Januszy typu made in stodoła że zwiększysz znacząco moc w 4011, to jest praktycznie to samo co 360, wszystko pic na wodę że fabryka zwiększyła moc o 12KM jeżeli by tak było to z taką różnicą mocy widać by było to gołym okiem, a niestety ale tak znaczącej różnicy między tymi ciągnikami widać nie było.

Edytowane przez Sean
Opublikowano

Nie to że chce coś grzebać. Poprostu se pomyślałem że jeśli jest taka możliwość to może warto. Ale po wpisach waszych dochodze do wniosku że to poprostu się nie opłaca i dam se z tym spokój póki działa wszystko ok.

Natomiast może nie jako przy okazji doradzilibyście mi jak zlikwidować luz w kierownucy?

Końcówki mam nowe tak że na drążkach jest ok. 

Natomiast jest luz w samej kolumnie, czy to się da podregulować? Kolumne jak i cały układ mam od c360. Tą śrubą z prawej strony już nie ma miejsca na regulacje. Wykręcona na max. Zostaje regeneracja? Bo też słyszałem że jakieś kulki w kolumnie można na większe wymienić i ma być ok. Jak z tym jest? Ktoś coś? 

Opublikowano
Dnia 4.11.2019 o 08:46, LTZ55a napisał:

A że tak spytam, nowy nabytek, tak? Drogo?

Nowy😃 ja wiem czy drogo. Dyche. Stary grat. Jak to 40tka. Wizualnie ceniwo warty. Zadbany. Kabinka koja wszystkie szyby, no wszystko sprawne łącznie ze sprężarką całą pneumatyką pod hamulce do przyczepy, hydraulika no wszystko git. I robiona na c360 czyli maska oś przednia właśnie kolumna kierownicy wszystko z c360. Tylko hamulec nie dzielony😃. Oponki w ładnym stanie są. Co prawda z bratem odrazu zrobiliśmy mu wymiane garów tuleji i regeneracje głowic bo olejum brał no ale po zabiegu jest już git. A z papierami. Razem z tą naprawo wyniusł 11kafli to ja wiem czy drogo? Wizualnie zadbany. W Bartkowie w takim stanie są tylko teraz trzy 60tki he he 😂😂😃🚜pozdrawiam. 

Opublikowano (edytowane)
Dnia 4.11.2019 o 08:46, LTZ55a napisał:

A że tak spytam, nowy nabytek, tak? Drogo?

Nowy😃 ja wiem czy drogo. Dyche. Stary grat. Jak to 40tka. Wizualnie ceniwo warty. Zadbany. Kabinka koja wszystkie szyby, no wszystko sprawne łącznie ze sprężarką całą pneumatyką pod hamulce do przyczepy, hydraulika no wszystko git. I robiona na c360 czyli maska oś przednia właśnie kolumna kierownicy wszystko z c360. Tylko hamulec nie dzielony😃. Oponki w ładnym stanie są. Co prawda z bratem odrazu zrobiliśmy mu wymiane garów tuleji i regeneracje głowic bo olejum brał no ale po zabiegu jest już git. A z papierami. Razem z tą naprawo wyniusł 11kafli to ja wiem czy drogo? Wizualnie zadbany. W Bartkowie w takim stanie są tylko teraz trzy 60tki he he 😂😂😃🚜pozdrawiam. 

Nie nie w kamiankach za Łosicami. No stan taki że tak jak pisałem. Do wymiany były gary tuleje no wiadomo zrobisiłmy cały zestaw czyli gary tuleje pierścienie panewki i regeneracja głowic. Pozatym wszystko sprawne a wizualnie zadbany. Oglądałem po naście tysięcy i niebyli werte moim zdaniem tej kasy a ten za dyche plus tysiąc na remąt wydałem, chyba 1200 dokładnie z tymi głowicami to myśle że warto. No troche luzy w kierownicy ma ale to tyle.

Edytowane przez bernijol
  • Thanks 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v