Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy ktoś przerabiał instalacje tak, żeby po odpaleniu automatycznie się napęd wyłączał? Np. wziąć sygnał z czujnika sprzęgła i puścić go przez diodę do sterownika by Autotronic myślał że hamulec jest wciśnięty i wtedy jakiś przekaźnik daje sygnał na wejście od wyłączania napędu. Będzie to działać?
Opublikowano (edytowane)

A po co tak kombinować ? Kupujesz oddzielny włącznik on/off, metr przewodu, kilka konektorów i gniazdo pod bezpiecznik. Plus bierzesz ze stacyjki, oczywiście ten, który pojawia się po przekręceniu. I komp ominięty.

____________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano

Drugi sposób jest prostszy, tylko wtedy kontrolka napędu będzie i tak świecić, wyjscie na kontrolkę jest prosto z Autotronic na osobnym kablu. Trzeba by na przewodzie kontrolki dać przekaznik zwierno - rozwierny do obsługi kontrolki i przycisku on/off. Ale dzięki za naprowadzenie, chyba tak zrobię :)

Opublikowano

Obejścia po to Panowie, że nie zawsze hamowanie z przodem jest potrzebne, mówię tu o pracy w polu, przy każdym zatrzymaniu, nawrocie napęd włącza się na ułamek sekundy i wyłącza, przyspiesza to zużycie sprzęgła napędu, wyciera się kosz i O-ringi

Opublikowano

filozof się znalazł... wyobraź sobie, że w 30 letnim traktorze to już wypada wymienić parę części a wspomniane oringi, których tam nawet nie ma to stały się dawno plastikowe... a że ty tam teraz zaczniesz coś przerabiać.. to już dawno wszystko zużyte

Opublikowano (edytowane)

Nie przy każdym nawrocie hamujesz więc nie przy każdym się załącza jak ci to przeszkadza:

1 Zmień traktor (może inny nie będzie tak miał)

2 Wyjmij wałek łączący przód z tyłem

3 Wstaw przełącznik żeby odcinać zasilanie cewki od przedniego napędu i przestań ludziom zawracać d... swoimi widzi mi się bo ci szkoda części które zaraz wymienisz a w najbliższych 10-15-stu latach uznasz że dalsza naprawa go nie ma sensu

Edytowane przez sznajdik
Opublikowano
Dnia 11.11.2019 o 11:08, FarmerX2 napisał:

Obejścia po to Panowie, że nie zawsze hamowanie z przodem jest potrzebne, mówię tu o pracy w polu, przy każdym zatrzymaniu, nawrocie napęd włącza się na ułamek sekundy i wyłącza, przyspiesza to zużycie sprzęgła napędu, wyciera się kosz i O-ringi

Nie mam już tego modelu. ale jeśli dobrze pamiętam to hamuje na 4 koła powyżej jakiejś prędkości. na wolnej jeżdzie hamuje tylko na tył. tak samo jak powyżej jakiejś prędkości sam odłącza 4x4.

Opublikowano

Co wy bredzicie zawsze hamuje na 4 dlaczego po naciśnięciu hamulca zapala się kontrolka 4x4? bo załącza przód a przy 15km/h rozłącza a poniżej załącza pod warunkiem że był włączony wcześniej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v