Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z wikipedii

 

Układ chłodzenia silnika

 

* Cieczowy, wymuszony pompą wody z chłodnicą, wentylatorem i termostatem,

* Chłodnica rurkowo-płytkowa,

* Termostat mieszkowy TS-8,

* Pojemnosć układu 7 dm3

Opublikowano

mickas to pokaż mi taką instrukcję

7 dm 3 wchodzi

a jak nie wiesz to sobie kup jakąś normalną instrukcje

wyraźnie pisze pojemność układu a nie chłodnicy 7 dm 3

rozruszniasz pojęcia chłodnica i układ chłodzenia silnika czy nie??? :):P:) :) :)

Opublikowano

Obawiam że niektórzy maja racje że 10l. Wyciągnełem już nawet instrukcje do c330 :P , bo zaraz będzie wielka kłutnia o głupie 3l. Dla mnie to jakiś durnowaty temat z tą pojemnością po co komu to wiedzieć

Opublikowano

wy się kłócicie a tak faktycznie to chyba wszyscy mają rację. w książce do ursusa z 1970 roku faktycznie pisze 10 litrów. albo to błąd w druku, albo wzieli poprawkę na ewentualne 3 litry boryga które pewno wypili zanim zalali cały układ.

Opublikowano

witam Was drodzy koledzy :( mam taki problem, mianowicie: posiadam chłodnice z tych starszych. była kupiona przy kapitalce w zimie 2005. w miejscu, gdzie jest blacha ze szpilkami do przykręcenia ich nad oś, a łączenie tej blachy z chłodnicą, ta blacha mi pęka... od remontu pękła już drugi raz teraz. za pierwszym razem zalutowałem ją, i trzymało jakiś czas, a teraz znów. ma ktoś jakiś dobry sposób pomijając lutowanie, a także spawanie, coby nie przepalić lutów i wyciągnąć 300zł na nową chłodnicę? :)

Opublikowano

hmm, miałem już kilka chłodnic, i ta jest najlepsza, więc nie będę jej wyrzucał z powodu kawałka blachy, który i tak jakoś da się naprawić. w tej chwili mam inne wydatki. po drugie, bym nie zakładał tego tematu jakbym miał nową kupić. roki dzięki za odpowiedź, ale nie bardzo Cię rozumiem :> jutro wstawię zdjęcie, jak to wygląda... teoretycznie da się jeździć, ale jak się przechyli i pierdzielnie w wentylator, to skaranie boskie :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez silver1830
      Potrzebuje opini na temat silników Perkinsa euro 3 i Słowackich silników Martin disel po roku 2000 wszystko mnie interesuje awaryjność spalanie i częśći zamienne i remonty
    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v