krystianadamczyk1

Ursus C-330 chłodnica

Polecane posty

Wiadomość z agroFakt.pl

marian3p    23

10 litrow wedlug instrukcji obslugi.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

chyba według instrukcji do c 360

chociaż tam wchodzi 11 litrów

do c 330 wlewa sie 7 litrow


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mickas092    429

@Davidastra wg instrukcji 10 L ale mi tez cos jak wlewam troche zostaje wiec podejzewam ze z 8 litrow.

Ciekawe jest to ze na starej chłodnicy zabitej kamieniem i nowej wchodzi mi tyle samo wody :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

W cały układ chłodzenia do C330 wchodzi 10 litry w chłodnie około 7l a w chłodnie C360 10L


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    120

Z wikipedii

 

Układ chłodzenia silnika

 

* Cieczowy, wymuszony pompą wody z chłodnicą, wentylatorem i termostatem,

* Chłodnica rurkowo-płytkowa,

* Termostat mieszkowy TS-8,

* Pojemnosć układu 7 dm3


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    224

dycha nie wejdzie.

spuszczałem wode i zalewałem plyn i weszła piątka i trochę :P


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

mickas to pokaż mi taką instrukcję

7 dm 3 wchodzi

a jak nie wiesz to sobie kup jakąś normalną instrukcje

wyraźnie pisze pojemność układu a nie chłodnicy 7 dm 3

rozruszniasz pojęcia chłodnica i układ chłodzenia silnika czy nie??? :):P:) :) :)


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    69

Obawiam że niektórzy maja racje że 10l. Wyciągnełem już nawet instrukcje do c330 :P , bo zaraz będzie wielka kłutnia o głupie 3l. Dla mnie to jakiś durnowaty temat z tą pojemnością po co komu to wiedzieć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Jak będziesz lał dokładnie to wejdzie niecałe wiadro a jak rozlejesz to wejdzie półtora wiadra hehe


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    120

popieram @nikita bo jak u mnie była ta sama sytuacja weszła bańka 5 l i jeszcze troszeczkę


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

no to zamykać temat

bo to bezsensowne

instrukcje każdy ma chyba inną


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    69

JA mam z 1980 roku i jest 10l a kolega z gg ma z 1982r i ma 7l. "Ursus" sam poprostu nie wie ile tam wchodzi :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    805

wy się kłócicie a tak faktycznie to chyba wszyscy mają rację. w książce do ursusa z 1970 roku faktycznie pisze 10 litrów. albo to błąd w druku, albo wzieli poprawkę na ewentualne 3 litry boryga które pewno wypili zanim zalali cały układ.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mickas092    429

@Dawidastra mam oryginalna instrukcji i e dziale wymiary i masy stio 10 litrow do układy chłodzenia :P

Czary?? :)

Pojecia rozrozniam w przeciwienstwie do Ciebie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

witam Was drodzy koledzy :( mam taki problem, mianowicie: posiadam chłodnice z tych starszych. była kupiona przy kapitalce w zimie 2005. w miejscu, gdzie jest blacha ze szpilkami do przykręcenia ich nad oś, a łączenie tej blachy z chłodnicą, ta blacha mi pęka... od remontu pękła już drugi raz teraz. za pierwszym razem zalutowałem ją, i trzymało jakiś czas, a teraz znów. ma ktoś jakiś dobry sposób pomijając lutowanie, a także spawanie, coby nie przepalić lutów i wyciągnąć 300zł na nową chłodnicę? :)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    359

daj na to kawałek(pasek)blachy i nitami np. 4mm na około obleć i bedzie trzymać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    120

Koło 230 zł kosztuje nowa. Masz spokój na 15 lat, a używając płynu na co najmniej 25 :(


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

hmm, miałem już kilka chłodnic, i ta jest najlepsza, więc nie będę jej wyrzucał z powodu kawałka blachy, który i tak jakoś da się naprawić. w tej chwili mam inne wydatki. po drugie, bym nie zakładał tego tematu jakbym miał nową kupić. roki dzięki za odpowiedź, ale nie bardzo Cię rozumiem :> jutro wstawię zdjęcie, jak to wygląda... teoretycznie da się jeździć, ale jak się przechyli i pierdzielnie w wentylator, to skaranie boskie :(


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    359

to jak zrobisz fotke to bedzie wiadomo co i jak i w którym miejscu :( , proste że za taką drobnostke nie ma co nowej kupować skora ta dobra :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

ehh... powiedziałem, że jutro zrobię fotkę, w którym miejscu się urwało, to zobaczysz, jak się może przechylić ;>


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jasiekt
      mam c-330 po kapitalnym remoncie silnika już 2 lata chodzi jak zegarek (dobrze dotarta) jednak od jakiegoś czasu mam problem z zaworami ,słychać głośny klekot ,wyregulowałewm - pomogło ale klekotu nie słychać gdy silnik jest dobrze rozgrzany (jak słabo to nadal słychać)
    • Przez Dany56
      Witam mam pytanie czy po kupnie nowej glowicy trzeba planowac blok MTZ 82
    • Przez Patrick345
      Dlaczego olej leci z pod korka wlewu oleju
    • Przez PiotrekMTZ
      W moim C-330 jest problem typu:jak naleje wode do chłodnicy i odpale ciągnik,w pewnym momęcie wyrzuca wode z chłodnicy.Myślałem że to uszczelka pod głowicą,ale niestety nie
      Prosze o jakieś podpowiedzi
    • Przez V12
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj