yanek78

Remont C 360

Polecane posty

yanek78    0

Poszukuję C 360, w jak najlepszym stanie, preferowana kabina Naglak. Rozmawiałem z fachowcem, który skupuje ciągniki w różnym stanie, robi remont generalny, o ile jest potrzeba to wymienia podzespoły na nowe. Ciągnik, oczywiście, z dokumentami, odremontowany, odmalowany, kabina nowa otwierana na dwie strony. Zakładam, że fachowiec okaże się rzetelny i uczciwy, również w stosunku do ceny. Zaproponował za całość 20 kPLN...

Co sądzicie o tej cenie? Czy jest adekwatna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Nie jest adekwatna. Szkoda zdrowia na pracę tym wyjuchem. No chyba że jesteś całkiem głuchy i nie przeszkadza ci ten dzwięk. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aktis    319

To fakt, że jest głośny (do dłuższej pracy lepiej założyć stopery do uszu). Ale to sprytny ciągnik, który dodatkowo pali niewiele. Trzeba się tylko przyzwyczaić do niego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

20 tyś za ciągnik "po remoncie" jak remont silnika kosztuje 5 tyś....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

To kup za 10 tys z silnikiem do remontu i oddasz do kogoś dobrego mechanika w okolicy za 5tys na dobrych częściach i wyjedzie cię na pewno mniej. Obstawiam że za te 20tys. to on i tak powstawia najtańsze zestawy,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aktis    319

5 tysi to sam podstawowy remont silnika. Do tego dojdzie zaraz sprzęgło, pompa, malowanie, coś z karoserii, przodek, podnośnik, może hamulce i spokojnie 10 tysi zbraknie. Do tego za 10 tysi nie kupisz c360 z kabiną naglaka (chyba że już sfatygowaną).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

A no tak zapomniałem o kabinie jeszcze. Da się znaleźć w ogólnym dobrym stanie c360 bez kabiny, tylko trzeba długo szkuać i pytać ludzi. Wg nie ma sensu zakładać kabiny do c360, ale to tylko moje zdanie.

Edytowano przez PaweLisowicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1453

W jakim by stanie nie była, 20 tys za C360 to za dużo. Nadal to będzie stary grat nie wart tak dużych pieniędzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aktis    319

zawsze jest alternatywa dać 30..40 tysi za Zatora. Robotę zrobi tą samą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samtech84    102

Najlepszą opcją jest kupić 360 w miarę oryginalnym stanie i samemu ją wyremontować. Wbrew temu co piszą co niektórzy to nie są wcale złomy, tylko porządne idiotoodporne ciągniki. Wiadomo komfortu specjalnie tam nie ma, chodź można to w swoim zakresie fajnie ogarnąć.

Przy dzisiejszej opłacalności produkcji rolnej, proste i tanie w eksploatacji ciągniki są według mnie bardzo dobrym wyborem. Wiadomo dużo zależy od uprawianego areału, jak i rodzaju prac wykonywanych takim sprzętem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanek78    0
10 godzin temu, Aktis napisał:

5 tysi to sam podstawowy remont silnika. Do tego dojdzie zaraz sprzęgło, pompa, malowanie, coś z karoserii, przodek, podnośnik, może hamulce i spokojnie 10 tysi zbraknie. Do tego za 10 tysi nie kupisz c360 z kabiną naglaka (chyba że już sfatygowaną).

Przychylam się do tego spojrzenia. Nie orientowałem się jeszcze w cenach poszczególnych części (poza kabiną, której cena zaczyna się od 3,5 kPLN), podzespołów i związanych z nimi prac, ale pisząc o remoncie generalnym, miałem na myśli regenerację (w ścisłym tego słowa znaczeniu) całego ciągnika, a nie tylko silnika. Przy założeniu, że fachowiec wykonujący tę pracę będzie w 100% rzetelny, to koszty wszystkich składowych rzeczywiście mogą sięgnąć około 20 kPLN (zaznaczam, że bezdyskusyjna jest legalność ciągnika, czyli zarejestrowany/ubezpieczony)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Mario8610
      Witam, muszę wymienić dźwignie opcji siłowek i pozycyjnej, jak ją zdemontować i czy muszę rozbierać dzwiginki mechanizmy przy rozdzielaczu
    • Przez panczo1922
      Pacjent nieśmiertelna siuntka!
      Przed zimą zalalem ciągnik płynem/koncentratem do chłodnicy.
      Teraz na wiosnę czas oprysków a płyn poszedł do oleju i zrobiło się mleko.
      Myślałem że rozpuściło uszczelkę jak cały czas na wodzie jeździł ale niestety problem jest poważniejszy.
      Wżery na tulei i w bloku tam od dołu przy uszczelnieniu tulei.
      Tuleje wiadomo będą nowe ale co zrobić z tym blokiem? Czym to najlepiej skleić? Praktykował ktoś z was takie naprawy?
      Ciągnik pracuje tylko w opryakiwaczu więc nie będzie przegrzewany.
      Co radzicie z tym zrobić?
       
    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez Grzesiu360
      Cena 18000 zł do negocjacji zarejestrowany i ubezpieczony. Gostyń wielkopolska.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj