Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam podczas lekkich prac np w transporcie z kolektora wydechowego przy 1 garze cieknie olej przy gruberze nie leci co może być przyczyną obstawiam pierścienie ale może ktoś ma inny pomysł 

Opublikowano

A w ciężkiej pracy nie widać dymu niebieskiego? Być może w lekkich pracach go wydmuchuje a pod obciążeniem i co za tym idzie w wyższej temperaturze idzie na przepal. Tak czy siak trzeba rozbierać i wymieniać pierścienie. Chociaż tak się teraz zastanowilem to jeśli na 1 cyl to i tak tego nie zauważysz czy niebiesko kopci

Opublikowano (edytowane)

Na pewno olej?

Często przy lejącej szprycy przy małym obciążeniu paliwo jest nie spalane i wywala je w kolektor.

Zawór podparty nie będzie pełnego spalania i tak samo jak wyżej. 

Jeśli to olej to może wydobywać się przez śrubę przykręcającą kolektor do głowicy. Jeśli otwór jest na wylot co czasem się zdarza to olej po gwińcie będzie się przesądzał, a jak dasz w palnik to go wypali.

Prowadnice zaworowe, możesz odkręcić kolektor dolotowy i zobaczyć czy zawory są mokre, jak wyrobione będą to przez otwór dolotowy to zobaczysz. Tam nie ma uszczelniaczy zaworowych, chyba,że głowica nowego typu taką jak w turbo gdzie uszczelniacze na ssących są.

No i pierścienie tu byłoby najwięcej roboty, jeśli na tulejach po rozebraniu byłyby progi już to polecam wymianę zestawu na 3 pierścieniowy - nowego typu taki jak w turbo. W zestawach Waryńskiego masz pierścień olejowy chromowany co znacząco wydłuża jego trwałość.

Edytowane przez samtech84
Opublikowano
8 godzin temu, rolkam72 napisał:

A w ciężkiej pracy nie widać dymu niebieskiego? Być może w lekkich pracach go wydmuchuje a pod obciążeniem i co za tym idzie w wyższej temperaturze idzie na przepal. Tak czy siak trzeba rozbierać i wymieniać pierścienie. Chociaż tak się teraz zastanowilem to jeśli na 1 cyl to i tak tego nie zauważysz czy niebiesko kopci

Żadnego dymu nie ma

1 godzinę temu, samtech84 napisał:

Na pewno olej?

Często przy lejącej szprycy przy małym obciążeniu paliwo jest nie spalane i wywala je w kolektor.

Zawór podparty nie będzie pełnego spalania i tak samo jak wyżej. 

Jeśli to olej to może wydobywać się przez śrubę przykręcającą kolektor do głowicy. Jeśli otwór jest na wylot co czasem się zdarza to olej po gwińcie będzie się przesądzał, a jak dasz w palnik to go wypali.

Prowadnice zaworowe, możesz odkręcić kolektor dolotowy i zobaczyć czy zawory są mokre, jak wyrobione będą to przez otwór dolotowy to zobaczysz. Tam nie ma uszczelniaczy zaworowych, chyba,że głowica nowego typu taką jak w turbo gdzie uszczelniacze na ssących są.

No i pierścienie tu byłoby najwięcej roboty, jeśli na tulejach po rozebraniu byłyby progi już to polecam wymianę zestawu na 3 pierścieniowy - nowego typu taki jak w turbo. W zestawach Waryńskiego masz pierścień olejowy chromowany co znacząco wydłuża jego trwałość.

Trzeba sprawdzić wszystko ale już rozbieralem i wdtyskiwacze wszystko wporządku więc tylko pierścienie zostały 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krychu
      Mam problem z moją 1014. Rok temu wymieniłem głowice na całkiem nowa ze względu na nieszczelność starej. Po roku czasu pod dwoma wtryskami zaczął lecieć płyn chłodniczy. W C360 jak miała miejsce taka sytuacja to się wymieniło tulejke i było ok. Jak to wygląda w urusach c385? Czyżby głowica była walnięta?
    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v