Marcin165

Wyciek oleju Ursus 12-nastka

Polecane posty

Marcin165    0

Witam podczas lekkich prac np w transporcie z kolektora wydechowego przy 1 garze cieknie olej przy gruberze nie leci co może być przyczyną obstawiam pierścienie ale może ktoś ma inny pomysł 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
margoo78    164

Jeszcze mogą być prowadnice w zaworach, chociaż pierścienie bardziej prawdopodobne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolkam72    22

A w ciężkiej pracy nie widać dymu niebieskiego? Być może w lekkich pracach go wydmuchuje a pod obciążeniem i co za tym idzie w wyższej temperaturze idzie na przepal. Tak czy siak trzeba rozbierać i wymieniać pierścienie. Chociaż tak się teraz zastanowilem to jeśli na 1 cyl to i tak tego nie zauważysz czy niebiesko kopci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

karolek12    7

na poczatku wyjmij wtryskiwacz i zobacz czy korpus  nie jest pekniety  i kapie paliwo i idzie w kolektor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samtech84    27
Napisano (edytowany)

Na pewno olej?

Często przy lejącej szprycy przy małym obciążeniu paliwo jest nie spalane i wywala je w kolektor.

Zawór podparty nie będzie pełnego spalania i tak samo jak wyżej. 

Jeśli to olej to może wydobywać się przez śrubę przykręcającą kolektor do głowicy. Jeśli otwór jest na wylot co czasem się zdarza to olej po gwińcie będzie się przesądzał, a jak dasz w palnik to go wypali.

Prowadnice zaworowe, możesz odkręcić kolektor dolotowy i zobaczyć czy zawory są mokre, jak wyrobione będą to przez otwór dolotowy to zobaczysz. Tam nie ma uszczelniaczy zaworowych, chyba,że głowica nowego typu taką jak w turbo gdzie uszczelniacze na ssących są.

No i pierścienie tu byłoby najwięcej roboty, jeśli na tulejach po rozebraniu byłyby progi już to polecam wymianę zestawu na 3 pierścieniowy - nowego typu taki jak w turbo. W zestawach Waryńskiego masz pierścień olejowy chromowany co znacząco wydłuża jego trwałość.

Edytowano przez samtech84

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin165    0
8 godzin temu, rolkam72 napisał:

A w ciężkiej pracy nie widać dymu niebieskiego? Być może w lekkich pracach go wydmuchuje a pod obciążeniem i co za tym idzie w wyższej temperaturze idzie na przepal. Tak czy siak trzeba rozbierać i wymieniać pierścienie. Chociaż tak się teraz zastanowilem to jeśli na 1 cyl to i tak tego nie zauważysz czy niebiesko kopci

Żadnego dymu nie ma

1 godzinę temu, samtech84 napisał:

Na pewno olej?

Często przy lejącej szprycy przy małym obciążeniu paliwo jest nie spalane i wywala je w kolektor.

Zawór podparty nie będzie pełnego spalania i tak samo jak wyżej. 

Jeśli to olej to może wydobywać się przez śrubę przykręcającą kolektor do głowicy. Jeśli otwór jest na wylot co czasem się zdarza to olej po gwińcie będzie się przesądzał, a jak dasz w palnik to go wypali.

Prowadnice zaworowe, możesz odkręcić kolektor dolotowy i zobaczyć czy zawory są mokre, jak wyrobione będą to przez otwór dolotowy to zobaczysz. Tam nie ma uszczelniaczy zaworowych, chyba,że głowica nowego typu taką jak w turbo gdzie uszczelniacze na ssących są.

No i pierścienie tu byłoby najwięcej roboty, jeśli na tulejach po rozebraniu byłyby progi już to polecam wymianę zestawu na 3 pierścieniowy - nowego typu taki jak w turbo. W zestawach Waryńskiego masz pierścień olejowy chromowany co znacząco wydłuża jego trwałość.

Trzeba sprawdzić wszystko ale już rozbieralem i wdtyskiwacze wszystko wporządku więc tylko pierścienie zostały 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maciekkkk
      Witam. Zaczne od tego że ursus 914,turbo kopci na niebiesko i woda uciekala przelewem od chłodnicy. Wydemontowalem głowice sprawdziłem uszczelke była trzesnieta na 2 garku. Więc padła decyzja głowica do kompletnej naprawy. OCzywiście głowica zrobiona założona woda nie wychodzi przez wężyk przelewowy ale ciągnik dalej kopci na niebiesko. Jak zdałem głowice tłoki były suche zero oleju nie znalazłem ani na tlokach ani na głowicy. Teraz właśnie zauważyłem za turbosprężarka gdzie łączy się ona z tłumnikiem leci olej. Czy to może być przyczyna tego że  on tak kopci, przez uszkodzona turbine?
    • Przez Maciekkkk
      Witam. Gdyż zaczęło mi wydmuchwiac wodę z chłodnicy wziąłem się za oględziny przez to się to dzieje. Diagnoza najpierw padła na uszczelke pod głowica, odkrecilem nakrętki szpilek bodajże 16 sztuk i głowica nie chce drgac do góry ani na milimetr. Miał ktoś podobnie i wie jak jak ruszyć?
    • Przez tata1
      Witam
       
      Przy rozgrzanym silniku, na wolnych obrotach ciśnienie oleju w spada poniżej 1, na max obrotach 3,5 , słyszałem że założenie filtrów PP zamiast bąka tymczasowo załatwi sprawę. Czy ktoś to potwierdzi, podnosi się ciśnienie oleju? PP mają większy opór, może to jest z tym związane. Napewno lepie czyszczą olej. Ale sama podstawa pod filtry kosztuje 300zł
    • Przez Rafii
      Witam, dziś wziąłem się za wymianę oleju w 902. Po odkręceniu korka spustowego wypadł kawałek żeliwa(zdjęcie ). Jak myślicie od czego to może być. Mocowanie podpory wału?
      Miska tak czy inaczej pójdzie w dół w celu oględzin.
      Jeszcze jedno . czy żeby odkręcić miskę muszę pod skrzynie pośrednią podstawić wózek-lewarek?



    • Przez HornetZnawca
      Witam pytanie które wielu ludzi twierdzi różnie,jedni mówią że tylko do startowania one są i nie wolno długo używać a jedni mówią że można używać cały dzień (ma działać hehe)...Mam 3 biegową skrzynie i z pługiem 2 polowa jest za wolna a 3 za szybka...
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj Anuluj