Marcin165

Wyciek oleju Ursus 12-nastka

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Marcin165    0

Witam podczas lekkich prac np w transporcie z kolektora wydechowego przy 1 garze cieknie olej przy gruberze nie leci co może być przyczyną obstawiam pierścienie ale może ktoś ma inny pomysł 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
margoo78    164

Jeszcze mogą być prowadnice w zaworach, chociaż pierścienie bardziej prawdopodobne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolkam72    22

A w ciężkiej pracy nie widać dymu niebieskiego? Być może w lekkich pracach go wydmuchuje a pod obciążeniem i co za tym idzie w wyższej temperaturze idzie na przepal. Tak czy siak trzeba rozbierać i wymieniać pierścienie. Chociaż tak się teraz zastanowilem to jeśli na 1 cyl to i tak tego nie zauważysz czy niebiesko kopci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

karolek12    7

na poczatku wyjmij wtryskiwacz i zobacz czy korpus  nie jest pekniety  i kapie paliwo i idzie w kolektor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samtech84    31
Napisano (edytowany)

Na pewno olej?

Często przy lejącej szprycy przy małym obciążeniu paliwo jest nie spalane i wywala je w kolektor.

Zawór podparty nie będzie pełnego spalania i tak samo jak wyżej. 

Jeśli to olej to może wydobywać się przez śrubę przykręcającą kolektor do głowicy. Jeśli otwór jest na wylot co czasem się zdarza to olej po gwińcie będzie się przesądzał, a jak dasz w palnik to go wypali.

Prowadnice zaworowe, możesz odkręcić kolektor dolotowy i zobaczyć czy zawory są mokre, jak wyrobione będą to przez otwór dolotowy to zobaczysz. Tam nie ma uszczelniaczy zaworowych, chyba,że głowica nowego typu taką jak w turbo gdzie uszczelniacze na ssących są.

No i pierścienie tu byłoby najwięcej roboty, jeśli na tulejach po rozebraniu byłyby progi już to polecam wymianę zestawu na 3 pierścieniowy - nowego typu taki jak w turbo. W zestawach Waryńskiego masz pierścień olejowy chromowany co znacząco wydłuża jego trwałość.

Edytowano przez samtech84

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin165    0
8 godzin temu, rolkam72 napisał:

A w ciężkiej pracy nie widać dymu niebieskiego? Być może w lekkich pracach go wydmuchuje a pod obciążeniem i co za tym idzie w wyższej temperaturze idzie na przepal. Tak czy siak trzeba rozbierać i wymieniać pierścienie. Chociaż tak się teraz zastanowilem to jeśli na 1 cyl to i tak tego nie zauważysz czy niebiesko kopci

Żadnego dymu nie ma

1 godzinę temu, samtech84 napisał:

Na pewno olej?

Często przy lejącej szprycy przy małym obciążeniu paliwo jest nie spalane i wywala je w kolektor.

Zawór podparty nie będzie pełnego spalania i tak samo jak wyżej. 

Jeśli to olej to może wydobywać się przez śrubę przykręcającą kolektor do głowicy. Jeśli otwór jest na wylot co czasem się zdarza to olej po gwińcie będzie się przesądzał, a jak dasz w palnik to go wypali.

Prowadnice zaworowe, możesz odkręcić kolektor dolotowy i zobaczyć czy zawory są mokre, jak wyrobione będą to przez otwór dolotowy to zobaczysz. Tam nie ma uszczelniaczy zaworowych, chyba,że głowica nowego typu taką jak w turbo gdzie uszczelniacze na ssących są.

No i pierścienie tu byłoby najwięcej roboty, jeśli na tulejach po rozebraniu byłyby progi już to polecam wymianę zestawu na 3 pierścieniowy - nowego typu taki jak w turbo. W zestawach Waryńskiego masz pierścień olejowy chromowany co znacząco wydłuża jego trwałość.

Trzeba sprawdzić wszystko ale już rozbieralem i wdtyskiwacze wszystko wporządku więc tylko pierścienie zostały 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez denis914
      szukam opinii na temat zestawów ponoć czeskich ags
    • Przez Brytan
      Panowie jako że stanąłem przed kupnem Ursusa 1222, mając przy tym pierwsze doświadczenie z ciężką serią. Mam kilka pytań co do silnika.
      Mianowicie gdy go odpaliłem ciśnienie było 4,5 atm. Po rozgrzaniu na małych obrotach miał 2,5 atm. To znaczy dokładnie przy 60 C. Jednak zauważyłem że na zimnym jak i ciepłym silniku dymi z odmy i gdy włoży się palec do rurki jest lekki nagar. Dodam że jest to silnik z turbiną która jest nie sprawna. Olej silnikowy do wymiany. Czy warto go kupować czy jednak z tym silnikiem jest coś nie tak? 
      Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź. 
    • Przez Bizonek1992
      Witam Wszystkich Agrofotowiczów:)
      Chciałbym w moim ursusie 1734 przerobić silnik ze 170 konnego na normalny 120 konny:)
      Powiedzcie mi czy istnieje w ogóle taka możliwość, czy da sie to zrobić?
      Pozdrawiam:)
    • Przez Bizon_Ursus
      Witam . Panowie podczas przeglądu ciągnika przed wyjazdem w pole dostrzegłem taki mysi (jasny szary) kolor oleju w misce jak i w Bąku czy miak ktos taki przypadek ?? Dodam że po podorywce nic nie wskazywało na używanie jakiego kolejek płynu postawiłem go i po około 2 tygodniach nie chciał odpalić. Czy to uszczelka pod głowicą?? pacjent Ursus C385
    • Przez mateunia19
      mam takie pytanie odnośnie ciśnienia oleju. Gdy ciągnik jest zimny i tuż po zapaleniu ma 3-4 na niskich obrotach a jak się przegazuje to 5-6. Gdy ciągnik popracuje i olej się już rozgrzeje porządnie to na małych obrotach ma 1 atak w pracy przy np pługu przy 18-20 tyś obrotów to ma w granicy 2-4. Takie ciśnienie jest wystarczające? pytam w kwestii ciekawości tak na przyszłość. dzięki za odpowiedzi.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj