Gość

Awaria rozruchu pronar 82 SA

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość   
Gość

Witam. Panowie, mam wielki problem. Wczoraj było z ciągnikiem wszystko ok. Dzisiaj chciałem, zapalić, rozrusznik na chwilę złapał, a potem się wyłączył. Cyka cewka tak, jakby była klema luźno. Sprawdziłem akumulatory. Mają napięcie 12,8V. Klemy są czyste, ciasno dokręcone. Przełącznik 12/24V nie ma wypalonych styków. Jego cewka w chwili przekręcenia kluczyka ładnie zwiera styki. ZAUWAŻYŁEM , że na rozruszniku na śrubie z akumulatora teraz jest 12,8V. Jak wsadzę tam śrubokręt, to rozrusznik się zbiera, ale nie ma siły obrócić bo jest na 24V. I to normalne. Ale w chwili przekręcenia kluczyka przełącznik 12/24 się zwiera, to powinno być na zasilaniu rozrusznika 24V. A jest 3,5V. Od czego zacząć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Rozwiązaniem okazał się uszkodzony akumulator. Co dziwne wieczorem było wszystko dobrze. A rano złom. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antek84    4

podepnę się tylko w czym innym jest problem. Mianowicie 82 sa odpala tylko gdy dźwignia zmiany biegów jest w położeniu neutralnym do przodu. Wcześniej palił też gdy dźwignia była w położeniu neutralnym do tyłu.  W czym może być problem? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Złącz przewody od czujnika i odpali nawet na biegu. Nic się nie stanie. Ja tak jeżdżę z 10 lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antek84    4
Dnia 16.03.2021 o 21:24, TomaszStach napisał:

Złącz przewody od czujnika i odpali nawet na biegu. Nic się nie stanie. Ja tak jeżdżę z 10 lat

rzeczywiście Twój sposób działa, ale jestem z Tych co lubi jak wszystko działa i się zastanawiam. Jak by to była wina czujnika to by wcale nie palił. Coś musiało wydarzyć się na wałku. Łatwo jest wydostać wałek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Nie wiem bo jeszcze nie ruszałem skrzyni. Myślę że najprościej zdjąć pokrywę razem z dźwignią. Żeby zdjąć dźwignie to trzeba odkręcić jedną śrubę. Nakrętka zabezpieczona jest zawleczką.


Znaczy najpierw zdejmij dźwignię a dopiero później pokrywę. Ale mówię, że jeszcze tego nie rozbierałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ciachoxtx
      Witam , tata orał pole i chcąc wyjechać z bruzdy traktor nagle zablokował tzn. może ruszyć ciut do przodu ciut do tyłu i blokuje takie aby centymetry 10 % obrotu koła skrzynia biegi wchodzą bez zarzutu co może być przyczyną ?
    • Przez Pawel1985
      Jaki olej do wspomagania układu kierowniczego 
       
    • Przez User988
      Witam,
      Czy wiecie może gdzie dostane taki fartuch błotnika do tego modelu pronara?
      Szukałem na różnych stronach ale nie moge znaleźć odpowiednika. 
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.

    • Przez Kuba08102003
      Witam mam problem z przednim napędem w pronarze 1025a, napęd na tył po załączeniu działa i wszystko jest okejo a gdy włączę napęd tylko na przód i ruszę do przodu lub do tylu automatycznie napęd przestaje działać i rozłącza kontrolkę która sygnalizuje działanie napędu 
    • Przez Dziki88
      Witam na forum mam pytanie czy miał ktoś problem ze trzeszczącym sprzęgłem przy ruszaniu w pronarze zefir 85 ?
      ruszam z h1 bez niczego i tak trzeszczy jakby tarcza się skończyła  a jest założona nowa 
      dzięki za odp😊
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj