Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam mam problem z Renault podczas zmiany biegu na 4 ciągnik  zaczął się dławic i zgasł próbowałem odpowiedszyc nic to nie dało ponieważ na wtryskach nie ma paliwa na pompce jest na wtryskach już nie  czy jest to oznaka końca pompy paliwowej ? 

Edytowane przez spirit01
Opublikowano

koniec pompy to nie nagle ale stopniowo coś słabnie czy sie zapowietrza jak długo postoi , czy o zimą problemy 

 

Weź odpowietrz dobrze poluzuj przewód co idzie na pompie co idzie z pompki i pompuj obserwując paliwo czy leci , nie ma tam jakiś śrubek odpowietrzających , niektóre pompy tylko odpowietrzysz luzując przewód wtryskowy niewiem jak tu , a paproch jaki gdzie nie wlazł filterek czy dziurki w śrubach na oczkach 

Opublikowano
Dnia 26.04.2019 o 19:34, spirit01 napisał:

wszystko już jasne  zawiozłem pompce do mechanika zatarł się rotur czy coś takiego 

Jaki kolego wyszedł koszt naprawy pompy? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez krzysztofgru1
      Witam mam pytanie, co oznacza kontrolka nr 5
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v