Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?

Opublikowano
Dnia 21.04.2019 o 22:53, DEMONxXx napisał:

odkrecałes okrągły dekielek od spodu?

U mnie po odkręceniu tego dekielka właśnie tak się stało. Z racji szybkiej naprawy został założony zwykły rozdzielacz. Na zimę planowany jest remont tego co się spartoliło 😅 mechanik mówił że jakieś cięgło się zerwała. 

Opublikowano (edytowane)

Witam

Gdyby Kolega Gustawek usunął usterkę to proszę podziel się informacjami co konkretnie było przyczyną i jaki koszt naprawy. 

Mam to samo w moim 145.14. Poprzedni właściciel dołożył przewód do dodatkowego siłownika podnośnika wpinany w gniazdo hydrauliki i dźwignią do kipru można spuścić olej z tego siłownika, przez co ramiona opadają trochę szybciej. Trochę to uciążliwe trzeba przyznać...

Edytowane przez poodzio
Opublikowano
Dnia 22.08.2019 o 08:24, Gustawek napisał:

U mnie po odkręceniu tego dekielka właśnie tak się stało. Z racji szybkiej naprawy został założony zwykły rozdzielacz. Na zimę planowany jest remont tego co się spartoliło 😅 mechanik mówił że jakieś cięgło się zerwała. 

Po odkręceniu dekielka pod spodem spadła dźwigienka odpowiedzialna za sterowanie rozdzielaczem. Aby ją poprawić trzeba wymontować małą pokrywę z rozdzielaczem podnośnika(znajduje się pod kabiną na wierzchu tylnego mostu) Następnie trzeba rozpiąć linkę regulującą głębokość orki 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10, a także malutki segerek zabezpieczający sworzeń spadniętej dźwigienki. Po obróceniu rozłączonej dźwigienki zmiany głębokości można założożyć spadniętą dźwigienkę na właściwe miejsce i założyć spowrotem sworzeń i seger. W moim przypadku miałem kabinę podniesioną jakieś 20 cm do remontu skrzyni biegów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v