Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Markmajster

Tur Belarus 920.1

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Markmajster    0

Witam, mam pytanie, w jaki sposób najlepiej by było podłączyć rozdzielacz od tura po pompę? Myślałem aby podłączyć go szeregowo z rozdzielaczem ciągnika ale nie wiem czy to wypali. i jeszcze jedno pytanie czy są 2 rozdzielacze w ciągniku (1 od hydrauliki a 2 od podnośnika) czy 1 obsługujący to i to? Mam wersję ciągnika z joystickiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stanis80    1

Podłączasz pod gniazda hydrauliki z prawej strony kabiny z przody i wszystko powinno działać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sebe1033    64

rozdzielacz w mtz powinien być 3 sekcyjny jedna sekcja podnośnik a 2 pozostałe (sterowane dźojstikiem) na 4 wyjścia co do tura jak masz rozdzielacz to sprawdź jeszcze czy ma zawór przeciążeniowy/regulujący ciśnienie a przy pompie powinna być na rurce odrazu zaślepka to można by tam się dołączyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Markmajster    0

u mnie jest 5 wyjść ale przepuszczam ze 6 jest gdzieś a podłączenie do tej zaślepki nie obniży wydajnosći

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    195

Nie podłączy się do tej zaślepki bo ciśnienie i tak pójdzie przez rozdzielacz do zbiornika.Jedynie musiał byś tą rurkę z pompy wyjąć i założyć węża z pompy do rozdzielacza do tura i z rozdzielacza z tura do rozdzielacza w ciągniku.

Albo z odpływu z rozdzielacza z ciągnika do tura i do zbiornika.

Najprościej podłączyć do jednego wyjścia w ciągniku i to wyjście blokować przy pracach z turem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soko74    2

szeregowo,ale rozdzielacz tura musi być do tego przystosowany (tuleja ciśnieniowa)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Karwan91tdi
      Witam kupiłem ostatnio mtz 82 z 1984 r usterki w nim to nie działający przekaźnik wom oraz z hydraulika gdyż siłownik podnosi tylnie cięgła do góry a po powrocie dźwigni w pozycje 0 cięgła samoczynnie opadają . Czy ktoś może mi poradzić jakie mogą być przyczyny podanych usterek?
    • Przez mateos09
      Witam proszę o weryfikację silnika zamontowanego w jumzie. Zazwyczaj były to jednostki d65 ten na zdjęciu  rozni sie tym że z lewej strony nie jest plaski wlew oleju na bliżej sprzęgła  no i brak pokrywy rewizyjnej. Co to za silnik  ? 


    • Przez mateos09
      Witam proszę o weryfikację silnika zamontowanego w jumzie. Zazwyczaj były to jednostki d65 ten na zdjęciu  rozni sie tym że z lewej strony nie jest plaski wlew oleju na bliżej sprzęgła  no i brak pokrywy rewizyjnej. Co to za silnik  ? 


    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Marcin1987
      Mam pytanie skierowane do właścicieli Mtz-ów i nie tylko czy przy ujemnej temperaturze macie problemy z uruchomieniem silnika bo podobno ruskie ciężko odpalają zimą chyba że ktoś ma rozrusznik ''planetarny'' to jest dużo łatwiej ja swojego mam na tym fabrycznym i mam go dopiero od lutego czekam na wasze wypowiedzi Pozdrawiam
×