Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam mam problem z moją 6 turbo :) 

Ciągnik został zakupiony jakieś 2 tygodnie temu , po remoncie silnika blacharce itp 

I otóż sprzedający zapewnił że ciągnik ma założony nowy wał , pierścienie itp wiadomo mówił że po remoncie nie dotarty  to pochodził trochę na sucho na niskich obrotach później  na troszkę wyższych , pojeździłem nim na sucho i teraz przyszła chwila ogarniałem sobie tereny koło pryzymy agregatem 3 m bomet żeby nie miał ciężko  i teraz sprawa wygląda tak  na zimnym silniku na małych obrotach ciśnienie oleju wskazuje 6  a na temp ok 70-80c przy obciążeniu wiadomo nie katuje go 4,5-5  przy czym z odmy wali biały jakiś dym i ciągnik ogólnie strasznie kopci  jak myślicie kwestia dotarcia? może turbina ? chętnie  czekam na opinie i uwagi użytkowników 1614 :) 

pozdrawiam :)

Opublikowano
59 minut temu, debrzyna napisał:
Dnia 26.03.2019 o 15:11, W1tcher napisał:

pojeździłem nim na sucho

Na sucho czyli bez oleju 

czyli na pusto, bez obciążenia ..

 

Dnia 26.03.2019 o 15:11, W1tcher napisał:

z odmy wali biały jakiś dym i ciągnik ogólnie strasznie kopci 

.. jakiś biały dym .. -_- kopci, ale jak ??

Opublikowano

Dym z odmy na niskich obrotach bądź przy lekkiej pracy to jakby normalna biała para , ale przy sporym obiążeniu już jest taki niebieskawy i jest go dużo ,

A o kopcenie chodzi mi o to że silnik jest żwawy ale przy dodawaniu gazu kopci na czarno spore ilości a kilka razy zdarzyło się że po uruchomieniu silnika chwilę kopcił na biało  

Opublikowano

na niebiesko bo wypalił olej który zarzucił ;) chwile na biało na zimnym to nie tragedia, jak ładuje na czorno non stop przy robocie to może mieć przepał spory przez wtryski

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem czy doszedłeś do przyczyny kopcenia. Ja miałem kiedyś przypadek w 16245, że płyn przedostawał się do misy olejowej pomiędzy tulejami cylindra a blokiem (były wżery w bloku) i po nagrzaniu oleju to kopcił z odmy jak lokomotywa, bo płyn parował. Silnik miał moc, tylko płynu powoli ubywało, poza tym żadnych złych objawów. Przyczyna wyszła dopiero podczas remontu kapitalnego.

Edytowane przez Rafik
Opublikowano

Witam, niedawno zauważyłem wyciek oleju na kolanie pod wydechem w ursusie 1634 , na początku odłączyłem turbinę wtedy wycieku nie było . po założeniu nowego turbo i przepracowaniu 2 godzin przypociła się uszczelka miedzy wydechem a kolektorem(nie wiem czy to poprawna nazwa) wyciek jest nieznaczny lecz co może być jego powodem?? Może to nie olej a nie przepalona ropa i zacząć od sprawdzenia końcówek wtrysków??  ciągnik nie pali oleju po zgaszeniu silnika kontrolka zapala się po 2-3 sekundach wiec ciśnienie trzyma... co sprawdzić w pierwszej kolejności proszę o poradę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v