Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Macie problemy z brakiem mocy? Trybem awaryjnym? Błędami turbo?

Oto rozwiązanie DOŻYWOTNIE:

Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny pod numerem 501 923 349

DOŻYWOTNIA GWARANCJA!!!

Nie wgrywamy gotowców jak konkurencja!!!

Edytowane przez AchimR
Opublikowano

ciekawe, może nie zechcesz napisać, ale jak sterowanie vtg odłączone to w jakiej pozycji zostają kierownice ? full otwarte czy zamknięte ? i do tego pewnie mapa dostosowana nie  ?

Opublikowano
1 minutę temu, Uziu92 napisał:

ciekawe, może nie zechcesz napisać, ale jak sterowanie vtg odłączone to w jakiej pozycji zostają kierownice ? full otwarte czy zamknięte ? i do tego pewnie mapa dostosowana nie  ?

Kierownice ustawiam tak, by turbo pompowało maksymalnie 0,1-0,15bar więcej niż fabrycznie. W dieslu więcej powietrza nie zaszkodzi, a zawsze to da mniejsze dymienie.
Mapa dość pozmieniana, np. EGR jest cały czas zamknięty. Początek kąta wtrysku zmieniony i kilka innych map.
Po filmiku widać, że testowane na polu z broną aktywną. Suche liczby będą później...

W USA i UK takie modyfikacje to standard, ale u nas w kraju gdzie firmy z dużą nazwą wgrywają gotowce ... to rozwiązanie to nowość.

Opublikowano

a powiedzmy jest jakaś różnica w mocy, elastyczności między ciągnikiem z w pełni sprawnym oryginalnym vtg a takim po Twojej przeróbce ? bo wiadomo ze bez zmiany mapy to od razu by tryb awaryjny walił tak jak w TDI np jak się zatnie geometria to albo muł "z dołu" albo odcina go "u góry"

Opublikowano
6 godzin temu, Uziu92 napisał:

a powiedzmy jest jakaś różnica w mocy, elastyczności między ciągnikiem z w pełni sprawnym oryginalnym vtg a takim po Twojej przeróbce ? bo wiadomo ze bez zmiany mapy to od razu by tryb awaryjny walił tak jak w TDI np jak się zatnie geometria to albo muł "z dołu" albo odcina go "u góry"

Program jest zrobiony tak, że do 1700obr wszystko jest bez zmian, ale ponad 1700obr te dodatkowe 0,15bar jest odczuwalne.

W dolnym zakresie obrotów VGT nadrabiam paliwem i początkiem kąta wtrysku. Od 1700obr mapy praktycznie są nie ruszone. Efekt jest taki że moment obrotowy jest bardziej plaski i ciągnik w górnym zakresie obrotów jest minimum 5% mocniejszy. Jest to dośc odczuwalne w pracy na polu pod pełnym obciążeniem. Wczoraj 3h meczyliśmy sprzęt na polu jeżdżąc z broną aktywną i operator był bardzo zadowolony z zachowania ciągnika. Wynik z hamowni będzie w kwietniu, ale jest to już 3ci ciągnik z tą przeróbką i spokojnie mogę powiedzieć że zdaje to egzamin.

Idea samej przeróbki jest oczywiście taka by klient nie kupował nowego aktuatora, a pieniądze przeznaczył na dożywotnie rozwiązanie. Ale głupotą byłoby nie zrobic "bonusa" w postaci bardziej płaskiego momentu obrotowego, przez co czuć że ciągnik jest bardziej elastyczny.

Dodatkowa sprawa to miękki zimny rozruch. Do tej przeróbki jest w standardzie.

Opublikowano

Sama koncepcja vgt w jd nie jest zła. Mam porównanie serii 30 w Premium jak i Comfort. W serii premium silnik jest dużo bardziej elastyczny i chętny do pracy. W jd problemem jest chłodzenie aktuatora. Płyn który ma to urządzenie schłodzić wychodzi gorący z silnika i praktycznie jeszcze go dogrzewa. Winny też temu jest egr który dodatkowo podgrzewa płyn. Wyłączenie egr mocno przedłuża życie vgt

Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, johniy861 napisał:

Sama koncepcja vgt w jd nie jest zła. Mam porównanie serii 30 w Premium jak i Comfort. W serii premium silnik jest dużo bardziej elastyczny i chętny do pracy. W jd problemem jest chłodzenie aktuatora. Płyn który ma to urządzenie schłodzić wychodzi gorący z silnika i praktycznie jeszcze go dogrzewa. Winny też temu jest egr który dodatkowo podgrzewa płyn. Wyłączenie egr mocno przedłuża życie vgt

Tylko mogli zastosować zwykłą gruszke a nie stosować udziwnienia

Edytowane przez PATr
Opublikowano (edytowane)

Wszystko co elektroniczne jest precyzyjniejsze, równie dobrze mogą zastosować silnik elektryczny, tam wcale nie będzie "turbo-dziury"

W valtrze siedzi zwykła gruszka i normy spełnia samym adblue, bez żadnych aktuatorów elektronicznych

Edytowane przez PATr
Opublikowano
3 godziny temu, Uziu92 napisał:

zaraz by musiała być pompa vacu i zaworek i znów by się to psulo

Wystarczylo zrobic nastawnik jak 3.0TDI czy BMW i by działało i było tansze w naprawie ... ale JD to taka firma że predzej coś swojego zastosuje niż kupi gotowe rozwiązanie. Nawet sterowniki silnika są Phoenixa gdzie wiekszosc konkurencji jezdzi na Boschu.

To jest amerykanskie myślenie, tzn. zrobic solidna maszyne ale tak by całośc kasy szła to jednej kieszeni, tak z produkcji jak i serwisu. Dla samego JD jest to OK, ale uzytkownik nie ma alternaty w kwestii czesci zamiennych itp.

Opublikowano
1 godzinę temu, Uziu92 napisał:

niestety coś za coś, ale podejscie mają dobre, sami wszystko, nie dac zarobić konkurencji, ale i taka marka może sobie na badania i rozwój pozwolić.

Szkoda tylko, że słabo rozwijają silniki ... tzn. wolniej niż wdrażają ekologie.

Nie jest sztuką dodać ekologię do sprawdzonej jednostki gdzie EGR jest przy kolektorze, a DPF nad silnikiem. Potem tylko zalecają swoj płyn chlodniczy o temp wrzenia 130°C, bo standardowy może się nie sprawdzic...

Marka silna, silniki naprawdę spoko ... ale nie w czasach Tier5.

U nas co drugi wlasciciel oglada się za siebie, bo gdzieś przeczytał lobbowane głupoty, a farmerzy z USA, Canady, Australii czy Nowej Zelandii już dawno olali wszystkie normy.

Opublikowano

Witam. Takie małe pytanko.. jd 7730 i kompletny brak mocy.. pierwsza przyczyna egr. Wywalony całkowicie  z chłodnica i usunięty programem.. po hamowni wychodzi 100KW.. postanowione wymiana turbiny na nową,  bo akkulator sie zacinal  i troche juz godzin miala..plus wymiana łączników  chłodnicy, turbiny i kolektora, po diagnostyce silnika ( gary, wtryskiwacze, listwa, pompa wszystko niby ok, chłodnica raczej cała brak pocenia gwizdu,  ale po hamowni 120 KW.. filtry nowe, paliwo ok a brak prawie 30KM.. jakieś sugestie? Pozdrawiam.

Opublikowano
Dnia 15.03.2019 o 22:37, milutki162 napisał:

Witam. Takie małe pytanko.. jd 7730 i kompletny brak mocy.. pierwsza przyczyna egr. Wywalony całkowicie  z chłodnica i usunięty programem.. po hamowni wychodzi 100KW.. postanowione wymiana turbiny na nową,  bo akkulator sie zacinal  i troche juz godzin miala..plus wymiana łączników  chłodnicy, turbiny i kolektora, po diagnostyce silnika ( gary, wtryskiwacze, listwa, pompa wszystko niby ok, chłodnica raczej cała brak pocenia gwizdu,  ale po hamowni 120 KW.. filtry nowe, paliwo ok a brak prawie 30KM.. jakieś sugestie? Pozdrawiam.

Zawsze możesz zadzwonić.
Nr tel poniżej

Opublikowano

Okazało się że pompka paliwa która była kupiona w 2015 roku oryginalna odmówiła posłuszeństwa  i zamiast min.2,5 Bara to 0.4 Bara  cisnienia dawała stąd brak mocy.. pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)
Dnia 11.02.2020 o 15:26, johniy861 napisał:

zapytaj tego dilera czy nie należy Ci się akcja naprawcza ( sprawdzą to po nr vin). Jeśli się należy do dużą część kosztów pokrywa firma john deere

ok,dzięki za podpowiedź

Edytowane przez 85Tomekkk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v