Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

na pewno układ wtryskowy w silniku  inny bo w serii 30 juz był CR, w środku już zmienili trochę, inne zegary, monitorek kolorowy. Co do wad to pewien super serwisant na swoich filmikach twierdził że prawdziwy bezawaryjny JD skończył się na serii 20, a dalej to już tylko maszyny do wyciągania kasy z portfela rekami serwisu.

Opublikowano
Uziu92 napisał:

na pewno układ wtryskowy w silniku  inny bo w serii 30 juz był CR, w środku już zmienili trochę, inne zegary, monitorek kolorowy. Co do wad to pewien super serwisant na swoich filmikach twierdził że prawdziwy bezawaryjny JD skończył się na serii 20, a dalej to już tylko maszyny do wyciągania kasy z portfela rekami serwisu.

6x20 pod koniec produkcji też już była na CR

Opublikowano

Po 2003 albo 2004 Jd były już na CR także jeszcze pare lat szła ta produkcja, z takich różnic to do 2003 szły na różnych przednich mostach, kańciaste osie z małymi kołami planetarnymi po 2003 szły półokrągłe, konsola zmiany biegów na przekładniach pQ w wersji premium niczym sie nie różniła od comforta dopiero po 2003 premium był nieco ładniej w środku wykończony, pompy były pare litrów słabsze w 20stkach, moment obrotowy nieco mniejszy, seria 30 miała już na każdym motorze intercoler a np 6520 nie miał a jeżeli chodzi o środek to w kabinie w serii 30 ładniejsze zegary, premiumki były już na command center w opcji można bylo wziąć większy bak, sterowanie hydrauliką w przyciskach, skrzynię eco i pare innych dupereli

Opublikowano

Jeśli jeździsz na odbarwionej opałówce i olewasz wymianę filtrów każdą zajeździsz, jeśli natomiast dbasz o filtry i używasz "normalnego" paliwa wszystkie są nie do zajechania.

Jeszcze kwestia przebiegu to co widzisz w ogłoszeniach to często podane przez pierwszy rok pracy, przebiegi rzędu 30-50tys mtg nie są niczym nadzwyczajnym i o ile nie robią większego wrażenia na starej serii 3xxx czy 4xxx to dla 6xxx często jest to już kres żywota i pada wszystko po kolei.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v