News
Adam1978

John Deere seria 6x20 a 6x30 -Różnice

Polecane posty

Uziu92    4057

na pewno układ wtryskowy w silniku  inny bo w serii 30 juz był CR, w środku już zmienili trochę, inne zegary, monitorek kolorowy. Co do wad to pewien super serwisant na swoich filmikach twierdził że prawdziwy bezawaryjny JD skończył się na serii 20, a dalej to już tylko maszyny do wyciągania kasy z portfela rekami serwisu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AGRISupport    2
Uziu92 napisał:

na pewno układ wtryskowy w silniku  inny bo w serii 30 juz był CR, w środku już zmienili trochę, inne zegary, monitorek kolorowy. Co do wad to pewien super serwisant na swoich filmikach twierdził że prawdziwy bezawaryjny JD skończył się na serii 20, a dalej to już tylko maszyny do wyciągania kasy z portfela rekami serwisu.

6x20 pod koniec produkcji też już była na CR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Zawisza    231

Po 2003 albo 2004 Jd były już na CR także jeszcze pare lat szła ta produkcja, z takich różnic to do 2003 szły na różnych przednich mostach, kańciaste osie z małymi kołami planetarnymi po 2003 szły półokrągłe, konsola zmiany biegów na przekładniach pQ w wersji premium niczym sie nie różniła od comforta dopiero po 2003 premium był nieco ładniej w środku wykończony, pompy były pare litrów słabsze w 20stkach, moment obrotowy nieco mniejszy, seria 30 miała już na każdym motorze intercoler a np 6520 nie miał a jeżeli chodzi o środek to w kabinie w serii 30 ładniejsze zegary, premiumki były już na command center w opcji można bylo wziąć większy bak, sterowanie hydrauliką w przyciskach, skrzynię eco i pare innych dupereli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AchimR    22
Dnia 7.03.2019 o 07:31, Adam1978 napisał:

A która seria jest trwalsza

6x20
Intercooler można dołożyć i moment obrotowy się zwiększy.


Chiptuning oraz hamownia WOM. Elektryka i elektronika w maszynach rolniczych.
Usuwanie SCR, DPF i EGR w maszynach rolniczych i samochodach ciężarowych.

Tel. 501 923 349    Dołącz do nas na www.facebook.com/TractorPowerPL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziutekrb    5

Jeśli jeździsz na odbarwionej opałówce i olewasz wymianę filtrów każdą zajeździsz, jeśli natomiast dbasz o filtry i używasz "normalnego" paliwa wszystkie są nie do zajechania.

Jeszcze kwestia przebiegu to co widzisz w ogłoszeniach to często podane przez pierwszy rok pracy, przebiegi rzędu 30-50tys mtg nie są niczym nadzwyczajnym i o ile nie robią większego wrażenia na starej serii 3xxx czy 4xxx to dla 6xxx często jest to już kres żywota i pada wszystko po kolei.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj