Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Panowie  mam problem z prasa gdyz z dnia na dzien przestala dobijac bele. Jeszcze w sezonie zrobilem uszczelnienia na silownikach klapy i napinajcym pasy w warsztacie zajmujacym sie hydraulika lecz nic to nie dalo. Nie dawno wymienilem uszczelnienia(oringi) w rozdzsielaczu lecz tylko troszke sytuacja sie poprawila i nadal slabo dobite bele wychodza. Wiec obstawiam zuzyty zawor regulacji sily zbicia. I Tu panowie mam pytanie czy ktos taki zawor wymienial juz u siebie w prasie i czy ten zawor w linku ponizej jest uniwersalny do kilku modeli?\

https://www.olx.pl/oferta/zawor-regulacji-sily-zbicia-do-prasy-john-deere-550-545-570-590-CID757-IDfdrw3.html#f6b3474711

Opublikowano (edytowane)

A niby co miałoby sie w tym zaworze zepsuć Pękła sprężyna czy co, tam nie ma sie co zepsuć A może zmierz cienienie jakie idzie na siłowniki   Nie sztuka wydac 1200

A tak z ciekawości Co ty teraz prasujesz i jakim traktorem ?

Edytowane przez debrzyna
Opublikowano

A to juz kolego ci mowie co moze sie stac w takim zaworze. Np uszczerbil sie grzybek i juz nie trzyma cisnienia, swoja droga to taka sprezynka tez ma swoja zywotnosc.

Podpowiedz mi kolego w ktorym miejscu sie wpiac manometrem zeby sprawdzic cisnienie.??

Opublikowano

Po kolei Sprawdzasz ciśnienie na wyjściu traktora ,podpinasz prasę ,zamykasz komorę do końca .gasisz traktor ,puszczasz ciśnienie z węzy naciskając wajchę w kierunku jakbyś chciał komore otworzyć, odkręcasz waż na siłowniku ten od zamykania wpinasz w niego manometr ,uruchamiasz traktor i podajesz olej na siłowniki na zamykanie i ci pokazuje Możesz wtedy spróbować ten zawór od prasy Jak dokręcisz na max to ciśnienie powinno być takie samo jak w traktorze a jak odkręcisz to mniejsze 

Opublikowano

ale przeciez u mnie w prasie jest wbudowany manometr ktory jest sprawny i przy skreconym zaworze na full wskazowka ledwie co wchodzi na zielone pole a wczesniej jak bylo wszystko w porzadku wskazowka wchodzila az na czerwone pole. A orietujesz sie jak sprawdzic zawor bo silowniki 100 % sprawne. przez calu dzien nawet milometr nie opadnie.

Opublikowano

Ja dobrałbym sie w takim razie do tego zaworu Może sprężyna pękła albo coś podeszło pod grzybek A może być taki przypadek jak ja miałem z wężem do tura Złącze było słabo wkręcone i olej blokowało Musisz badać ciśnienie w każdym możliwym miejscu np.przed wejściem w rozdzielacza przy prasie  

Opublikowano

jeszcze nie do konca ale napewno padl zawor bezpieczenstwa/przelewu bo przepuszczal przy 70 barach i przez to nie napinal pasow. Ale wymienie po niedzieli zawor to sie pochwale czy wszystko dziala

Opublikowano

Wydaje mi się, że u mnie też padł zawór bezpieczeństwa w JD570. W jaki sposób sprawdzałeś ten zawór?

Gdy go kiedyś wykręciłem udało mi się przez niego dmuchnąć powietrzem o ciśnieniu około 8 atm i przepuścił. Przy takim ciśnieniu powietrza nie powinien się otworzyć.

U mnie bele w środku dobite jak kamień... ze wzrostem średnicy beli stopień zgniotu spada

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v