Skocz do zawartości

John Deere 582 - Przestała dobijać bele


mateo105

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie

Panowie  mam problem z prasa gdyz z dnia na dzien przestala dobijac bele. Jeszcze w sezonie zrobilem uszczelnienia na silownikach klapy i napinajcym pasy w warsztacie zajmujacym sie hydraulika lecz nic to nie dalo. Nie dawno wymienilem uszczelnienia(oringi) w rozdzsielaczu lecz tylko troszke sytuacja sie poprawila i nadal slabo dobite bele wychodza. Wiec obstawiam zuzyty zawor regulacji sily zbicia. I Tu panowie mam pytanie czy ktos taki zawor wymienial juz u siebie w prasie i czy ten zawor w linku ponizej jest uniwersalny do kilku modeli?\

https://www.olx.pl/oferta/zawor-regulacji-sily-zbicia-do-prasy-john-deere-550-545-570-590-CID757-IDfdrw3.html#f6b3474711

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A niby co miałoby sie w tym zaworze zepsuć Pękła sprężyna czy co, tam nie ma sie co zepsuć A może zmierz cienienie jakie idzie na siłowniki   Nie sztuka wydac 1200

A tak z ciekawości Co ty teraz prasujesz i jakim traktorem ?

Edytowane przez debrzyna
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po kolei Sprawdzasz ciśnienie na wyjściu traktora ,podpinasz prasę ,zamykasz komorę do końca .gasisz traktor ,puszczasz ciśnienie z węzy naciskając wajchę w kierunku jakbyś chciał komore otworzyć, odkręcasz waż na siłowniku ten od zamykania wpinasz w niego manometr ,uruchamiasz traktor i podajesz olej na siłowniki na zamykanie i ci pokazuje Możesz wtedy spróbować ten zawór od prasy Jak dokręcisz na max to ciśnienie powinno być takie samo jak w traktorze a jak odkręcisz to mniejsze 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale przeciez u mnie w prasie jest wbudowany manometr ktory jest sprawny i przy skreconym zaworze na full wskazowka ledwie co wchodzi na zielone pole a wczesniej jak bylo wszystko w porzadku wskazowka wchodzila az na czerwone pole. A orietujesz sie jak sprawdzic zawor bo silowniki 100 % sprawne. przez calu dzien nawet milometr nie opadnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dobrałbym sie w takim razie do tego zaworu Może sprężyna pękła albo coś podeszło pod grzybek A może być taki przypadek jak ja miałem z wężem do tura Złącze było słabo wkręcone i olej blokowało Musisz badać ciśnienie w każdym możliwym miejscu np.przed wejściem w rozdzielacza przy prasie  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że u mnie też padł zawór bezpieczeństwa w JD570. W jaki sposób sprawdzałeś ten zawór?

Gdy go kiedyś wykręciłem udało mi się przez niego dmuchnąć powietrzem o ciśnieniu około 8 atm i przepuścił. Przy takim ciśnieniu powietrza nie powinien się otworzyć.

U mnie bele w środku dobite jak kamień... ze wzrostem średnicy beli stopień zgniotu spada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez Nicik83
      Witam jak w tytule potrzebuje informacji jakie powinny być długości pasów w tej prasie.
    • Przez mrursus360
      Jak wyglada u Was proces owijania w prasach John deere 592 i pochodnych. U mnie ramię wysuwa się idzie do końca wraca się i jeszcze raz idzie do końca i wraca do ucięcia sznurka. Czy u Was też tak idzie czy ramię wysuwa się do końca i wraca do ucięcia?
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v