Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeżeli chodził na płynie od samego początku nie powinno to mieć zdarzenia. Mam ciągnik z tym silnikiem od nowości zalany płynem. W tym roku mija 30 lat. Odpukać.

Opublikowano

Nie ważne czy płyn czy nie, choć na płynie odpada rdza. Po prostu wirnik dostając luzu cofa się do tyłu i trze o blok, przy remontach tych silników można często spotkać podkładaną blachę pod pompę wody. Temat jest bliżej opisany już na af

Opublikowano

Rozwiązaniem jest podłożenie podkładki z blachy nierdzewnej (1 mm grubości) pod pompę wodną. Wtedy problem korozji pokrywy rozrządu się skończy.

Opublikowano (edytowane)

Ciekawe teorie macie.

Może po prostu materiał z jakiego wykonana jest płyta między pompą a pokrywą rozrządu się starzeje, rozpada i płyn ma kontakt z pokrywą, która wiadomo jest wykonana ze stopu aluminium + płyn = dziura.:)

W oryginalnych silnikach Perkinsa były podkładki ze stali nierdzewnej lub kwasoodpornej. Jak ktoś ma dziurę to olać to i podłożyć blachę z nierdzewki ( wytrzyma kolejne 30 lat ). 

Edytowane przez akmaly
Opublikowano

W polskiej wersji ta przekładka jest z takiego samego materiału jak uszczelka lub podobnego, oryginalne ( przynajmniej we wczesnych latach produkcji tego silnika ) miały ją z blachy. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Nikita_Bennet
      Witam ponownie.
      Dopiero co przyszły świece żarowe i miałem się do tego brać ale najpierw chcieliśmy coś z pszenicy zasiać. Skończyliśmy sianie kawałka (jesteśmy w połowie) ale już zjeżdżając z pola (4km) było słychać tak jakby stukanie między silnikiem a skrzynią biegów. Słychać po obu stronach ciągnika, bardziej metalicznie po prawej tam gdzie jest ten element/obudowa w który wchodzi dźwignia załączania przedniego napędu. Najgorsze że ostatnio musieliśmy kończyć talerzowanie MTZ952 a nie Zetorkiem 10145 bo tam padł mi alternator. Wyszło wtedy że trochę słabo napęd w MTZcie ciągnie ale człowiek pomyślał że pewnie tarczki trza dociągnąć.
      Co może być?
      Ogólnie na jutro plan jest taki aby spuścić olej ze skrzyni i zobaczyć czy nie ma opiłków lub śmieci, spróbować przez otwór z lewej strony, ten od smarowania sprzęgła zobaczyć czy coś nie walnęło przy sprzęgle choć tam niewiele widać, zwalić prawe koło i zdjąć tą przystawkę od napędu, sprawdzić czy tarczki są dokręcone bo to i tak muszę zrobić.
      Jakieś inne sugestie??
    • Przez DarK55
      Witam, ciągnik stał ok pół roku nie uzywany. Niestety po tym czasie po wrzuceniu każdego biegu koła się blukuja. Nie chcą się kręcić dwa w jedna strone. Po podniesieniu jednego koła do góry z wrzuconym biegiem kręci się normalne a jak dwa podniosę to kręcą się w przeciwne strony. Ktoś wie jak ten problem rozwiązać ?
    • Przez mf25
      Jak wymienić żarówki na desce rozdzielczej w zegarach temperatury wody,paliwa obrotomierz  MF 255 ?
    • Przez adasko248
      Witam. Jak w temacie chodzi mi o sposób w jaki moge odblokować ten zawór gdysz nie byl uzywany on od nowosci i w tej chwili nie moge go ruszyć. Probowalem odrdzewiaczy i penetrujacych i nic. Moze macie jakis sposob lub narzedzie do wyciagniecia tego?
      Pozdrawiam.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v