-
Podobna zawartość
-
Przez Luba
Witam wszystkich bardzo serdecznie,
Wraz z grupą przyjaciół tworzymy portal dla rolników. Głównym celem przedsięwzięcia jest stworzenie oprogramowania które wyeliminowałoby papierową dokumentację prowadzoną w gospodarstwie.
Sam jestem rolnikiem i doskonale zdaję sobie sprawę, że temat jest bardzo rozległy, dlatego chciałbym Was prosić o propozycje funkcjonalności które wg Was powinny się w takim portalu znaleźć. Głównie chodzi o rzeczy związane z dokumentacją (rejestrami, ewidencją, książkami), którą trzeba prowadzić albo nie trzeba ale i tak się prowadzi dla siebie. Jeżeli macie jakieś inne sugestie to oczywiście też będą mile widziane.
Pozdrawiam,
Luba
-
Przez ROLNIKSARA
Witam,
czy jest kto ktoś sieje trawę jednoroczną? Interesuje mnie jakiej gleby potrzebuje i termin siewu ? Z góry dziękuję za odpowiedź.
-
Przez armin089
Witam,czy orientuje się ktoś na jakiej zasadzie działa wieloprogowy czujnik poziomu nasion w siewnikach firmy Agro masz?
-
Przez karol210589
Mam pytanie do praktyków. Co w czasie suszy polecacie i robicie? Mocznik dolistnie? Czy rsm dolistnie bo też podobno można to tak stosować
Chodzi mi o wzmocnienie zbóż głównie pszenżyto i żyto. Są słabe oczywiście z powodu suszy. I chce je jakoś wzmocnić
Również czekam z drugą dawką rsm na zboża bo czekam na deszcz. Temat był gdzie już zakładany jednak chciałbym o konkretne rozwiązania które praktykujecie. Z góry dziękuję za pomoc
Będę stosował to naturalnie z siarczanem magnezu i mikroelementami
-
Przez livebird
Witam mam pytanie czy uprawa agregatem talerzowym na dzień przed siewem kukurydzy będzie dobrym rozwiązaniem? gleba ciężka i średnia jakieś 3 tygodnie temu rozsiana sól potasowa i wymieszana bronami wilgoć w ziemi jako tako jest w spodzie.
-