Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, rudinho11 napisał:

Ile na km, skąd jesteś i jaka cena?

125 koni   125 tys zł  Poznań

 

Edytowane przez rexreed
Opublikowano

dyfer był wymieniany? bo te modele miały problem z blokadą tylnego mostu. no i rotacyjna pompa wtryska stanadyne jej żywotność w naszych warunkach szacuje się na 4-5tys motogodzin. poza tym fajny egzemplarz. brakuje w nim tls ale i tak jest ok. mam takiego od nowości i Ma już 22000 motogodzin

Opublikowano

22tys mtg to juz konkretny przebieg. Mozesz napisac co przez ten okres eksplatacji było robione oprócz dyfra i pompy wtryskowej. Ta wada dyfra to sie tyczy całej seri czy konkretnie tego modelu? sa jakies objawy nadchodzacej awari pompy wtryskowej?

Opublikowano

wg dowodu ma 92 kw ale jest chyba dodatkowe 7 koni nadwyżki.

nic nie bylo wymieniane, naprawiane, rozkrecane, regulowane, regenerowane 😉  no poza sprezarka w tym roku 😉 

żywotność zależy w dużym stopniu od paliwa, a nawet gdyby padła pompa to koszt będzie do przyjęcia 

Opublikowano
3 godziny temu, safar napisał:

dyfer był wymieniany? bo te modele miały problem z blokadą tylnego mostu. no i rotacyjna pompa wtryska stanadyne jej żywotność w naszych warunkach szacuje się na 4-5tys motogodzin. poza tym fajny egzemplarz. brakuje w nim tls ale i tak jest ok. mam takiego od nowości i Ma już 22000 motogodzin

W tych modelach chyba jeszcze były problemy z łożyskami na przednim dyfrze zf.

Opublikowano
Mario81 napisał:

22tys mtg to juz konkretny przebieg. Mozesz napisac co przez ten okres eksplatacji było robione oprócz dyfra i pompy wtryskowej. Ta wada dyfra to sie tyczy całej seri czy konkretnie tego modelu? sa jakies objawy nadchodzacej awari pompy wtryskowej?

oprócz tego strzeliła ośka(sworzeń) w koszu w przednim moście, wymieniłem pompe hydrauliczną, wtryski, uszczelniacze na siłowniku skretu, tulejowałem na przednim moście sworznie. no i jest juz 3 pompa paliwowa i czwarte opony. naprawy rozkładały się w czsie wiec nie były uciążliwe jezeli chodzi o przestoje w pracy. pompa paliwowa jak sie konczy to ciagnik zaczyna przenierać obrotami. paradoksalnie to nie traci mocy tylko nierówno pracuje, przebiera tak ze telepie całym ciagnikiem. koszt nowej pompy paliwowej to ok 6tys netto. regerowana ok 4tys i starą pompe zdajesz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v