Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

chce zakupić ciągnik w którym miną termin przeglądu technicznego powyżej 30 dni, czytałem że po takim terminie trzeba jechać do okręgowej stacji na internecie piszą tylko o samochodach czy ciągników też to dotyczy ???

 

 

 

    

 

Opublikowano

bez przesady ja robię przeglądy w okolicznych stacjach i nie ma problemu w końcu ciężarówki, przyczepy  i tym podobne nie jedzonkom do okręgowej 

Bartek933 

jesteś pewien?

bo wiesz nie chce wtopić przy zakupie 

Opublikowano (edytowane)

Do okręgowej- ciągnik ma DMC powyżej 3,5 tony. I na tych oponach to może być ciężko z przeglądem... A przepisy to już ze dwa lata temu się zmieniły

Edytowane przez MF675ursus
Opublikowano

bo najwyraźniej byłem na stacji na której wykonują przeglądy tylko do 3,5t

ale są też większe stacje gdzie wykonują powyżej 3,5t czyli dla ciężarówek autobusowy itp. a nie koniecznie musi być to okręgowa  

Opublikowano
Powiedz sprzedającemu, że kupujesz jak zrobi przegląd, druga sprawa to sprzedający w drugim ogłoszeniu oferuje też usługi lawetą, więc niech ci przywiezie na podwórko z podbitym przeglądem. Dzisiaj ciągnik jest trudno sprzedać, więc chyba będzie mu zależeć.
Opublikowano
22 minuty temu, MF675ursus napisał:

Ja byłem w też najbliższej zwykłej- odesłali mnie z kwitkiem, bo za duży DMC. Najbliższa obsługująca powyżej 3,5 tony- okręgowa, 30 km w jedną stronę...

U mnie to samo. 

@up

Jak kupowałem, to mój nie miał podbito przeglądu, to właściciel mówił że to załatwi. Ciągnik na lawecie wjechał na kanał. Sprawdzili tylko numery czy się zgadzają i pidbili. 

Opublikowano
1 godzinę temu, aress napisał:

Witam

chce zakupić ciągnik w którym miną termin przeglądu technicznego powyżej 30 dni, czytałem że po takim terminie trzeba jechać do okręgowej stacji na internecie piszą tylko o samochodach czy ciągników też to dotyczy ???

a przy okazji oto aukcja ciągnika którego zamierzam kupić  

https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-ursus-912-nie-c-385-914-zetor-8011-CID757-IDxSmmp.html#5f080c901d

 

    

 

Jedziesz na stację okręgową bo na podstawowej nie przejdzie bo za duże DMC .

Jak jest sprawny to nie powinno być problemu z podbiciem dowodu tylko może być wyższa opłata na stacji diagnostyczne właśnie z tego powodu. 

Opublikowano (edytowane)
47 minut temu, aress napisał:

bo najwyraźniej byłem na stacji na której wykonują przeglądy tylko do 3,5t

ale są też większe stacje gdzie wykonują powyżej 3,5t czyli dla ciężarówek autobusowy itp. a nie koniecznie musi być to okręgowa  

Stacja podstawowa -pojazdy do 3,5t DMC , okręgowa - przeglądy wszystkich pojazdów.Przy zakupie sprawdź numery podwozia i tabliczkę znamionową.Obecnie nie ma żadnych konsekwencji za nieterminowy przegląd.( ps . Dlaczego taki ciągnik - bez przedniego napędu)?

W projekcie ustawy była mowa o spóźnieniu powyzej 45 dni , które skutkowało by opłatą +50%,zrezygnowano z odsyłania pojazdów po terminie na stacje wojewódzkie. Był to projekt i obecnie o nim cisza.

Edytowane przez andrzej78
Opublikowano

potrzebuje czegoś pomiędzy c-360 a jd 7600 

jd jest za Cieszki i za duży do niektórych sprzętów a c-360 za mały np wał posiewny, rozsiewacz, rozrzutnik, a dlaczego bez napędu bo chce zrobić szybką skrzynie wiec mięka  oś w sam raz a druga sprawa 4x4 jest dużo droższe 

Opublikowano

Bartek933 napisał:

A kiedy byłeś?

w czerwcu -lipcu byłem. ha mam ten luksus ze do okregowej mam najblizej ok 8 km a bylem przejazdem na innej zwykłej to za jechalem i pytam sie czy mtz podbija to nie bo za duzy DCM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mateunia19
      mam takie pytanie odnośnie ciśnienia oleju. Gdy ciągnik jest zimny i tuż po zapaleniu ma 3-4 na niskich obrotach a jak się przegazuje to 5-6. Gdy ciągnik popracuje i olej się już rozgrzeje porządnie to na małych obrotach ma 1 atak w pracy przy np pługu przy 18-20 tyś obrotów to ma w granicy 2-4. Takie ciśnienie jest wystarczające? pytam w kwestii ciekawości tak na przyszłość. dzięki za odpowiedzi.
    • Przez sdcrisis
      czesc mam do was pytanie bo chcialbym wymienic ogumienie w 1614 ursusie i teraz mam do was pytanie poniewaz chcialbym szersze bo do tej pory mam przod 14,9. R24 i tył 18,9 R38 i teraz nie wiem jakie;/ ale czy jabym szersze zalozyl to czy felge tez musze zmienic na szersza??
    • Przez master20002
      Witam wszystkich. Jako, że jestem nowy na forum i nie bardzo wiem jak się po nim poruszać chciałem od razu z góry przeprosić jeżeli powieliłem już istniejący temat. Chodzi mi o to, że kupiłem kilka dni temu bizonka za 14,5 tyś. rok 1982 z sieczkarnią. Gość dużo podzespołów wymienił w nim na nowe (tak mówił i podobnie ocenił to mój mechanik z którym byłem). Kombajn ten nie kosił w ostatnie żniwa, był myty i trochę cieknie z hydrauliki. Przed sezonem chciałbym zrobić mu remont aby mnie nie zawiódł. Pierwszym moim pytaniem jest co sprawdzić i od czego zacząć? Kolejnym natomiast jest to, że podczas jazdy praktycznie przestało działać sprzęgło... Co może być tego przyczyna???
       
      Dziękuje z góry za odpowiedzi i pozdrawiam wszystkich użytkowników.
    • Przez pawlis804wd
      Piszcie tutaj po ilu mth był wykonywany przegląd w waszym Farmtrac-u. Podajcie co było robione (wymieniane) i ile was to kosztowało.
      U mnie ostatnio w Farmtracu 80 4 wd był przegląd po 600 mth. Został wymieniony olej, przesmarowany cały ciągnik, wymienione filtry (oleju i kabinowy) a filtr powietrza wyczyszczony. Do tego regulacja hamulcy i wymiana przełącznika nadmuchów. Koszt przeglądu 600 zł.
    • Przez Junkers
      Wiam,
      chciałem zapytać się jak to jest u was z przeglądami i naprawami gwarancyjnymi. Szczególnie interesuje mnie to czy płacicie za dojazd do siebie(klienta)??
      Ja mam zakupiony ciągnik w Agrohandlu we Woźniakowie k/Kutna i oni jak raz przyjechali, bo był problem z aku to za dojazd policzyli sobie 1,80zł/km, a mają 30 do mnie.
      Najlepiej jakby się wypowiedziała osoba która u nich kupiła np. ciągnik, bo mi się wydaje że mnie robią w balona.
      Przecież jest gwarancja to za co mam jeszcze płacić za dojazd?? Płaci się jedynie za materiały eksploatacyjne zastosowane przy przeglądzie.
      Kolega kupił DF-a to byli u niego już 8 razy, bo ma z nim niemałe problemy i ani razu nie zapłacił za dojazd, mają do niego ok 100km.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v