Polecane posty

Wiadomość z agroFakt.pl

leslaw2542    3
Dnia 6.12.2018 o 20:29, smerfeta117 napisał:

Witam. Czy spasują całe zwolnice z pochwami i półosiami od c335m do c 328? Że by wszystko sie zgralo.

idż do sklepu i porównaj póloś od c 335 i c 328 a uzyskasz odpowiedż albo inne częsći np. koło koronowe mechanizmu różnicowego ,bęben hamulca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez gege
      Witam wszystkich.
       
      Ciapek stał około 7 lat niczym nie przykryty, ale w garażu. Niestety dach trochę przeciekał.
       
      Ja jestem laikiem i bardzo proszę o podanie co po tak długim czasie zrobić coby odpalił. Oczywscie aku będą nowiusie, kable przygotowałem i nawet podstawki pod aku wyczyściłem . Co jeszcze powinienem zdziałać?
      Olej jest na bagnecie 2/3 mniej więcej. Pokrywe głowicy zdjąłem, nic nie jest pordzewiałe.
      I jeszcze jedno: nie moge odkręcić korka paliwa, jakies sposoby znacie?
       
      dzięki z góry!!
       
      Gege
    • Przez ptaszyna
      Witam! Jak w temacie chciałbym się zapytać czy można założyć kompletne zwolnice z pochwą od 360 do zetora lub odwrotnie, czy są potrzebne jakieś przeróbki. Proszę niech ktoś się wypowie kto przekładał i jaki był efekt.
    • Przez RAFAELOS
      Witam. Ostatnio po wymianie łożysk i uszczelniacza w zwolnicy okazało się, że olej ucieka przez wałek napędowy, który wchodzi do zwolnicy. Jak zdjąć zwolnicę, ażeby wymienić uszczelniacz ?
    • Przez Robert97
      Witam.
      Oglądałem ostatnio case'a farmalla 95A i zauważylem że ma on zwolnice jak w szesdziesiatkach i nie tak jak juz w innych ze prosty most. I tu kieruje pytanie czy jest to dobre rozwiąznie i czy nie było by pozniej z nimi problemów..
    • Przez Vice_Lord
      Witam serdecznie wszystkich forumowiczów mam takie pytanko z ciekawości:
       
      posiadam c328 (a raczej c330) lecz z 28 został tylko i wyłącznie tyllni most oraz zaczep górny
       
      pyt pierwsze - podczas jazdy (różnie z obciążeniem i bez) nie ma reguły na to podczas zmiany biegu z 5 na 6 jest takie pier***cie tak jak by półoś (tylko w lewym kole prawe spoko cisza) było słychać metaliczne pierdyknięcie metal o metal. (czy tak ma być i czemu tylko w lewym kole? jak sprawdzić oraz jakie mogą byc tego przyczyny)
       
      oraz pyt drugie - podczas jazdy bez względu na położenie drogi niekiedy słychać taki szum (tez z lewego koła siedząc w kabinie) szum słyszalny jest od połowy mocy na 5 biegu i 6 a gdy jadę wolno na 4biegu gdy się wsłucham to słyszę regularne jakby odgłosy hamowania zużytych klocków hamulcowych o bęben obrót kołem i zgrzyt delikatny ledwo słyszalny ale jednak
       
       
      co o tym myślicie i jak ewentualnie się zabrać za naprawę (nie miałem jeszcze doczynienia z takim ciągnikiem) kupiłem od razu też nowe szczęki hamulcowe jedno przy drugim mozna zmienic dodam że olej w zwolnicach lany nowy ok roku temu
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.