leslaw2542

Members
  • Ilość treści

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutral

O leslaw2542

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 01.01.1990

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

934 wyświetleń profilu
  1. Witam .Czy jest ktoś komu firma FORMACO pisała BP na restrukturyzację małych gospodarstw na nabór w 2018 roku
  2. A jak to jest z udziałem zboża w roku docelowym czy uprawa- 1ha borówki i 2ha pszenicy będzie punktowana za udział zbóż w uprawach w roku docelowym? czy lepiej zrezygnowac ze zboża?
  3. Czy dostał ktoś decyzję na RMG z naboru 2018 lubelskie
  4. idż do sklepu i porównaj póloś od c 335 i c 328 a uzyskasz odpowiedż albo inne częsći np. koło koronowe mechanizmu różnicowego ,bęben hamulca
  5. Witam. widocznie urwała się śruba mocująca widełki załączające sprzęgiełko łaczące obie części WOM, będziesz musiał sie troszeczke z tym pomęczyć ,aby to naprawić należy odmontować cały korpus podnośnika wypuszczając wcześnie z niego olej, korek spustowy znajduje się obok dzwigni załączania wałka wom .Powodzenia
  6. z technicznego punktu widzenia zakup używanego bloku jest bardziej opłacalny niż bawienie się z naprawą zerwanego gwintu przy użyciu proponowanych tulejek lub co gorsza kleju . Wiadomo że nie można rozwiercać otworu w nieskończoność zawsze musi pozostać odpowiednia (wyliczona przez producenta)szerokość ścianki, a używany blok wcale nie musi być w gorszym stanie .Osobiście wolał bym kupić nawet spawany blok za to bez zerwanego gwintu pod szpilki ,wiadome jest że głowica w czasie pracy silnika przenosi na szpilki duże naprężenia a więc muszą być mocno i pewnie osadzone w bloku. Zdarzały się przypadki że podczas pracy silnika nastepował samoczynne urwanie się szpilki głowicy
  7. Czasem lepiej i bardziej opłacalne jest kupno używanego bloku zwłaszcza jeżeli robi się traktor dla siebie a nie na handel koszt niewielki za to spokój bezcenny
  8. tak tylko że aby użyć takiej wkładki musi być nacięty gwint odpowiedni do średnicy zewnętrznej wkładki,takie wkładki są po to aby zachować fabryczne wymiary zastosowanej szpilki
  9. ktos kiedyś zaoszczędził na kosztach naprawy a teraz ktoś inny musi za to zapłacić ,możesz sprawdzić w instrukcji napraw tylko takiej z dawniejszych lat bo te nowe wydania są bardzo ogólnikowe,jaka jest dopuszczalna średnica szpilki remontowej , kiedyś ktoś pisał o takiej metodzie naprawy uszkodzonych szpilek polegającej na bardzo dokladnym zaspawaniu otworu po zerwanej szpilce i wykonanie nowego gwintu nie pamiętam jak dokładnie było to robione ale myślę że zwykłą spawarką i w domowych warunkach to raczej szkoda się za to zabierać a żadne kleje do metalu nie dadzą porządnego i długotrwałego efektu no chyba że zamierzasz ten traktor "pogonić"
  10. masz racje, najlepszym rozwiązanie było by poradzenie się mechanika który będzie miał możliwość obejrzenia ciągnika na miejscu,
  11. kolega qwertu nic nie napisał o tym co się dzieje z poziomem oleju w silniku dlatego też nie można jednoznacznie określić czy w kolanku to na pewno jest olej , napisał też że silnik nie kopci podczas normalnej pracy tak że jego kondycja powinna byc dobra,i jeszcze jedna uwaga we wcześniejszym poście napisane było że jakiś czas temu miał podobne efekty ale samoistnie ustąpiły-nie słyszałem o czyms takim aby chlapiący olejem silnik sam z siebie nagle przestał bez ingerencji użytkownika
  12. po zwiekszeniu obrotów silnika zmiana zabarwienia spalin jest normalnym zjawiskiem ważne aby w czasie normalnej pracy dymek był prawie niewidoczny ,a z tym przykładaniem karteczki papieru do kanału wylotowego to raczej "bajeczka" bo nawet nowy silnik w takiej sytuacji zostawi jakieś ślady,a jednym z wielu skutków wadliwych wtryskiwaczy jest np. przybywanie oleju w silniku no i oczywiście niebieski dym z komina ale utrzymujący się ciągle podczas pracy ciągnika a nie tylko podczas odpalania,jeżeli rzadko używasz ten traktor to w kolektorze powstają skropliny zwłaszcza w zimie
  13. nie koniecznie może być tak jak pisałem wcześniej przy małej częstotliwości uzytkowanie traktora zwłaszcza w zimie mogą powstawać skropliny co w połączeniu z osadem w kolanku może dać opisywane efekty ale tylko na krótko po odpaleniu silnika, no chyba że ubywa oleju w silniku to ratunkiem jest remont silnika
  14. Witaj. Przyczyn takiego stanu rzeczy może być wiele np. mocno zużyte podzespoły silnika po za tym nie koniecznie musi to być olej może to być osadzająca się wilgoć w skutek dłuższego nieużywania ciągnika ,napisz coś więcej o tym jak zachowuje się silnik po odpaleniu, jaka jest barwa i intensywność dymu z wydechu,spróbuj wykonać tak zwane wypalanie komina-po odpaleniu odczekaj z 10 minut aby silnik trochę się rozgrzał na wolnych obrotach następnie ustaw wysokie obroty najlepiej przejedź się z kilometr z gazem w podłodze powinno być widać iskry z komina (jeżeli zrobisz to wieczorem)
  15. to się zgadza i tak powinno być . Pozdrawiam i do usłyszenia
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj