-
Podobna zawartość
-
Przez gege
Witam wszystkich.
Ciapek stał około 7 lat niczym nie przykryty, ale w garażu. Niestety dach trochę przeciekał.
Ja jestem laikiem i bardzo proszę o podanie co po tak długim czasie zrobić coby odpalił. Oczywscie aku będą nowiusie, kable przygotowałem i nawet podstawki pod aku wyczyściłem . Co jeszcze powinienem zdziałać?
Olej jest na bagnecie 2/3 mniej więcej. Pokrywe głowicy zdjąłem, nic nie jest pordzewiałe.
I jeszcze jedno: nie moge odkręcić korka paliwa, jakies sposoby znacie?
dzięki z góry!!
Gege
-
Przez ptaszyna
Witam! Jak w temacie chciałbym się zapytać czy można założyć kompletne zwolnice z pochwą od 360 do zetora lub odwrotnie, czy są potrzebne jakieś przeróbki. Proszę niech ktoś się wypowie kto przekładał i jaki był efekt.
-
Przez RAFAELOS
Witam. Ostatnio po wymianie łożysk i uszczelniacza w zwolnicy okazało się, że olej ucieka przez wałek napędowy, który wchodzi do zwolnicy. Jak zdjąć zwolnicę, ażeby wymienić uszczelniacz ?
-
Przez Gość
Witam.
Oglądałem ostatnio case'a farmalla 95A i zauważylem że ma on zwolnice jak w szesdziesiatkach i nie tak jak juz w innych ze prosty most. I tu kieruje pytanie czy jest to dobre rozwiąznie i czy nie było by pozniej z nimi problemów..
-
Przez Vice_Lord
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów mam takie pytanko z ciekawości:
posiadam c328 (a raczej c330) lecz z 28 został tylko i wyłącznie tyllni most oraz zaczep górny
pyt pierwsze - podczas jazdy (różnie z obciążeniem i bez) nie ma reguły na to podczas zmiany biegu z 5 na 6 jest takie pier***cie tak jak by półoś (tylko w lewym kole prawe spoko cisza) było słychać metaliczne pierdyknięcie metal o metal. (czy tak ma być i czemu tylko w lewym kole? jak sprawdzić oraz jakie mogą byc tego przyczyny)
oraz pyt drugie - podczas jazdy bez względu na położenie drogi niekiedy słychać taki szum (tez z lewego koła siedząc w kabinie) szum słyszalny jest od połowy mocy na 5 biegu i 6 a gdy jadę wolno na 4biegu gdy się wsłucham to słyszę regularne jakby odgłosy hamowania zużytych klocków hamulcowych o bęben obrót kołem i zgrzyt delikatny ledwo słyszalny ale jednak
co o tym myślicie i jak ewentualnie się zabrać za naprawę (nie miałem jeszcze doczynienia z takim ciągnikiem) kupiłem od razu też nowe szczęki hamulcowe jedno przy drugim mozna zmienic dodam że olej w zwolnicach lany nowy ok roku temu
-

Rekomendowane odpowiedzi
Problem w URSUS 5314
Ursus C-328
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się