Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam 

Da się samemu zregenerować rozdzielacz EHR?  Chodzi mi o wymianę uszczelnien to coś pomoże czy wyrabiają się tam części metalowe?

są tam jeszcze jakieś uszczelnienia oprócz oringów na elektrozaworach?

Opublikowano (edytowane)

Na ciepłym oleju na wolnych obrotach prawie nie podnosi obrotówki słychać jak przelewa się olej muszę dodać gazu tak na 1000 obrotów na zimnym jest dobrze pompa nowa ciśnienie na zimnym na wolnych 200bar na ciepłym 190

Zaraz wykręce elekrtrozawory może oringi słabe

Edytowane przez DEMONxXx
Opublikowano

Co to jest niskie cisnienie sterowania  EHR?

Chodzi mi o to czy jest w rozdzielaczu coś co można samemu wymienić żeby olej nie przepływał bokiem tylko na siłowniki.

Wiem ze bez rozłożenia na części nie stwierdze co jest zużyte ale nie ma sensu go rozbierać jeżeli nic tam  sam nie wymienie dlatego pytam

Opublikowano (edytowane)

skrzynia 24/8 z półbiegami  ustawiałem 23 bary na wolnych na ciepłym i z tym nie ma problemów. 

Czyli ze przy tej skrzyni cisnienie na ehr idzie idzie od niej?

A skąd  brane jest ciśnienie ehr przy przekładni mechanicznej? 

Edytowane przez DEMONxXx

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v