Skocz do zawartości

JD 6820 migająca kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni i czerwony wykrzyknik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Wiem, że temat był już poruszany ale nie znalazłem odpowiedniej sytuacji do mojego przypadku, mianowicie JD przed remontem skrzyni po rozgrzaniu rozłanczał jazde w przód paliła się kontrolka czerwona od ciśnienia oleju w skrzyni i czerwony wykrzyknik, rewers wskakiwał na N ponowne załanczanie raz przynosiło skutek raz nie, ciągnik raz jezdził na wysokich obrtotach raz nie. Do tyłu ciągnik jeździ normalnie na kazdym biegu, ale do przodu nie chce. Po remocie skrzyni dodam kompletnym remoncie sytuacja jest taka sama, równiez po rozgrzaniu dzieje się tak samo. Czy ktoś miał taki przypadek i może podpowiedziec co to ? Skrzynia, ciśnienia, oleje, filtry, kosze rewersu, tarczki są ok. Z góry dzięki na każdą odpowiedź.

Opublikowano
a nie wpadłeś na pomysł żeby podłączyć komputer i zobaczyć na kody błędów ? ostatnio u kolegi w nowym maxumie były cyrki przez czujnik ciśnienia oleju ,być może u cb wcale remont nie był potrzebny
Opublikowano

ale tylko nie rozumiem tej diagnostyki w czym problem. Grzejesz i jeździsz aż się stanie że pali się kontrolka i nie jeździ. Podłączasz kompa i masz odczyty co się dzieje i w posty systemowe i kolejne półbiegi i jazda przód tył dajesz manometr i po temacie. Jak się zapala kontrolka to przecież w tym samym czasie generowany jest kod

Opublikowano

Witaj kolego,

może dasz znać co dzieje się z twoja przekładnia, bo mierzysz ciśnienia a nie wiemy dlaczego?

W temacie ciśnienia zmierzonego w JD 6620 to ksiażkowo przy 2300 obr/min powinno być 14 bar więc narazie w twoim przypadku jest ok, mówie narazie bo mierzone jest na zimnym oleju i nie wiem czy mierzymy cisnienie na obudowie mostu czy skrzyni?

pzdr

Opublikowano

Dzieje się tak ze niezależnie od sytuacji czy olej gorący czy nie na parę sekund czy też minut zapala się kontrolka od ciśnienia Oleju w skrzyni, ostatni raz pojawiła się po myciu ciągnika Ale za chwilę zgasła A inny przypadek to taki jak olej podczas orki czy prasowania rozrzgrzeje się podnośnik nie ma siły obrócić 4- skibowego pługa bez gazu czy też unieść go. Zaraz po kupnie ciągnika były wymienione wszystkie filtry na orginal i zamiennik oleju hy-gyard firmy Fush. Skąd masz dane z książki? Możesz podać Jakiś link ?

Opublikowano

Mając mało danych i polegając na twoich obserwacjach plus fakt  ze ciśnienie SYSTEMOWE jest OK czepił bym się problemu po stronie czujnika lub okablowania do czujnika (patrz odp od kolegi ariss z tym że kolega się myli czujnik pod nr 22 jest od ciś systemowego 13 to temp oleju)

A co do pracy podnośnika to troche inna sprawa i nie wiązał bym tego ze skrzynią, proponował btm znaleźć kogoś kto pomierzy pożadnie ciśnienia na hydraulice i wszystko bedzie jasne ( słaby punkt tych układów pekające płyty sterujące podnośnika) efekt słabo działająca hydr zew, podnośnik pieniący i grzejący się olej hydr

pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Tomas13
      Mam problem z ciągnikiem  Belarus 952.4. Kontrolka od świec żarowych po przekręceniu kluczyka powinna się świecić przez około 30sek od momentu przekręcenia kluczyka i zacząć migać po tych 30sek informując ze świece są nagrzane, po odpaleniu silnika powinna zgasnąć. Teraz jest tak ze kontrolka miga od razu po przekręceniu kluczyka  (co ok 3sek przez ok 0,5sek) . Włączenie silnika nie powoduje przerywa migania kontrolki, sama przestaje migać po kilku minutach. Co może być tego przyczyną, czy to problem z jakimś przekaźnikiem/sterownikiem świec???
    • Przez jarx08
      jaki olej wlać do skrzyni Jd 6810?
      czy po wymianie wymagana jest jakaś kalibracja?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v