Skocz do zawartości
jarekvip99

Kupno Renault Ares

Polecane posty

jarekvip99    4
Posiadam Zetora 12145 ale mam zamiar zmienić ciągnik i kupić właśnie Renault Ares taki powyżej 120 koni do Max 150 z roczników tych około 2000 r. podobają mi się te ciągniki i wyglądają na dość komfortowe jak na te roczniki i chyba w miarę proste. byłby to ciągnik głównie do prac ciężkich polowych. Jak z ich awaryjnościa i wytrzymałościa? części domyślam się że w porównaniu do zetora będą sporo droższe tylko czy są w miarę dostępne i czy ciągniki są mało awaryjne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pietras892    435
Zależy na co trafisz. Wszystkie są mało awaryjne jak nie są jakoś strasznie wymeczone. Ciagnik prawie pełnoletni, wiec cudów sie nie spodziewaj, zawsze bedziesz musiał coś poprawić prędzej czy później. Ogolnie przy zakupie aresa warto zagrzać w nim porządnie olej. Najlepiej popracować min. 2godziny. Wtedy dopiero zobaczysz co jest wart... Jak nie szarpie i dobrze zmienia półbiegi to połowa sukcesu. Na zimnym oleju... Nawet jak bedziesz jezdził z 30minut po placu czy drodze nie wiele zdiagnozujesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jarekvip99    4
Z centrum Polski. na razie muszę sprzedać swojego. To jeśli masz takiego to może coś powiesz o pracy nim itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tay29    35
a jezeli w aresie ciezko jest zmieniać biegi czego moze byc to przyczyna? tak jakby linki byly zapieczone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    21
2 godziny temu, Pietras892 napisał:

Zależy na co trafisz. Wszystkie są mało awaryjne jak nie są jakoś strasznie wymeczone. Ciagnik prawie pełnoletni, wiec cudów sie nie spodziewaj, zawsze bedziesz musiał coś poprawić prędzej czy później. Ogolnie przy zakupie aresa warto zagrzać w nim porządnie olej. Najlepiej popracować min. 2godziny. Wtedy dopiero zobaczysz co jest wart... Jak nie szarpie i dobrze zmienia półbiegi to połowa sukcesu. Na zimnym oleju... Nawet jak bedziesz jezdził z 30minut po placu czy drodze nie wiele zdiagnozujesz

Czy Ty rozumiesz co piszesz???Kto Ci da ciągnik z placu na min 2 godziny pracy,najlepiej ciężkiej....Daj mi namiary na takich to sobie zapisze jak będę kupował..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pietras892    435
9 godzin temu, tay29 napisał:

a jezeli w aresie ciezko jest zmieniać biegi czego moze byc to przyczyna? tak jakby linki byly zapieczone

Dzejmij ten miech na dźwigni Wpuść w pancerz jakiegoś wd 40. Mozesz mieć też linkę do naciągu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    285
10 godzin temu, MarcinKa napisał:

Czy Ty rozumiesz co piszesz???Kto Ci da ciągnik z placu na min 2 godziny pracy,najlepiej ciężkiej....Daj mi namiary na takich to sobie zapisze jak będę kupował..

przecież napisał PRAWDĘ ! a że praktycznie nikt nie da ciągnika na takie testy to wiadomo. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    445
12 godzin temu, Pietras892 napisał:

Zależy na co trafisz. Wszystkie są mało awaryjne jak nie są jakoś strasznie wymeczone. Ciagnik prawie pełnoletni, wiec cudów sie nie spodziewaj, zawsze bedziesz musiał coś poprawić prędzej czy później. Ogolnie przy zakupie aresa warto zagrzać w nim porządnie olej. Najlepiej popracować min. 2godziny. Wtedy dopiero zobaczysz co jest wart... Jak nie szarpie i dobrze zmienia półbiegi to połowa sukcesu. Na zimnym oleju... Nawet jak bedziesz jezdził z 30minut po placu czy drodze nie wiele zdiagnozujesz

który handlarz czy chłop ma kilka hektarów pustego pola do testowania traktora i to przez cały rok?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 1ariel
      Cześć posiadam ciągnik Renault 155.54 i mam w nim problem ze smarowaniem klawiatury na szóstym cylindrze. Jest bardzo słabe a nawet zanikające. Co mógłbym zrobić aby było wyższe ? 
      Proszę o radę lub dobrą wskazówkę.
    • Przez Skorsky
      Witam. Posiadam ciągnik Renault 103.54 1993r. Zakupiłem go niestety od typowego handlarza, a będąc raczej małowiedzącym w tym temacie okazało się że ciągnik nie jest w pełni sprawny.Rzeczy mechaniczne udało mi się doprowadzić do ładu. Jednak z tego co wiem ciągnik posiada nieodpowiednie koła. Przednie są 13.6 rozmiar 28, a tylne 16.9 rozmiar 34. Z tego co sprawdzałem na stronach które podają zalecane rozmiary to powinny być 14.6 r28 i 16.9 r38. Tutaj pojawia sie moje pytanie w związku z tym że wymiana 4 kół może byc dosyć kapitałochłonna. Skoro przednie są w odpowiednim rozmiarze znaczy wysokośc felgi wynosi 28. Czy musze zmieniać przednie opony? Czy wystarczy że wymienię tylko tylne koła? Jesli tak to domyślam się że powinny być tam felgi o rozmiarze 38, w związku z tym jak dowiedzieć się/obliczyc jakie powinny byc tam opony aby obie osie się zgrywały i nie wpływało to niekorzystnie na układ napędowy?
    • Przez Pozoga
      Witam wszystkic. Jestem tu nowy i potrzebuje najwięcej informacji na temat ciągnika renault 854 mi symbol silnika to mam D226-4  R204 jaka jest jego moc??? Z góry dziękuję.
       
    • Przez michalkowalski115
      Witam. Otóż w mojej renowce nie ma prądu w górnym panelu (tam gdzie radio) , nie ma podświetlenia zegara, przycisków halogenów  . Dodam ze już wcześniej miałem problem gdyż do radia zamiast 12 v dochodziło 6v i radio podczas pracy wyłączało się. Teraz w ogóle nic tam nie działa. Światła tylne , stop, kierunki działają. Czy ma ktoś pomysł co to może być ? Sprawdziłem przekaźniki i wszystkie dzialaja 
    • Przez Patryk212
      Czy da się samemu zkalibrować rewers? Jak to zrobić?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.