jarekvip99

Kupno Renault Ares

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jarekvip99    7
Posiadam Zetora 12145 ale mam zamiar zmienić ciągnik i kupić właśnie Renault Ares taki powyżej 120 koni do Max 150 z roczników tych około 2000 r. podobają mi się te ciągniki i wyglądają na dość komfortowe jak na te roczniki i chyba w miarę proste. byłby to ciągnik głównie do prac ciężkich polowych. Jak z ich awaryjnościa i wytrzymałościa? części domyślam się że w porównaniu do zetora będą sporo droższe tylko czy są w miarę dostępne i czy ciągniki są mało awaryjne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pietras892    619
Zależy na co trafisz. Wszystkie są mało awaryjne jak nie są jakoś strasznie wymeczone. Ciagnik prawie pełnoletni, wiec cudów sie nie spodziewaj, zawsze bedziesz musiał coś poprawić prędzej czy później. Ogolnie przy zakupie aresa warto zagrzać w nim porządnie olej. Najlepiej popracować min. 2godziny. Wtedy dopiero zobaczysz co jest wart... Jak nie szarpie i dobrze zmienia półbiegi to połowa sukcesu. Na zimnym oleju... Nawet jak bedziesz jezdził z 30minut po placu czy drodze nie wiele zdiagnozujesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tay29    46
a jezeli w aresie ciezko jest zmieniać biegi czego moze byc to przyczyna? tak jakby linki byly zapieczone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    23
2 godziny temu, Pietras892 napisał:

Zależy na co trafisz. Wszystkie są mało awaryjne jak nie są jakoś strasznie wymeczone. Ciagnik prawie pełnoletni, wiec cudów sie nie spodziewaj, zawsze bedziesz musiał coś poprawić prędzej czy później. Ogolnie przy zakupie aresa warto zagrzać w nim porządnie olej. Najlepiej popracować min. 2godziny. Wtedy dopiero zobaczysz co jest wart... Jak nie szarpie i dobrze zmienia półbiegi to połowa sukcesu. Na zimnym oleju... Nawet jak bedziesz jezdził z 30minut po placu czy drodze nie wiele zdiagnozujesz

Czy Ty rozumiesz co piszesz???Kto Ci da ciągnik z placu na min 2 godziny pracy,najlepiej ciężkiej....Daj mi namiary na takich to sobie zapisze jak będę kupował..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pietras892    619
9 godzin temu, tay29 napisał:

a jezeli w aresie ciezko jest zmieniać biegi czego moze byc to przyczyna? tak jakby linki byly zapieczone

Dzejmij ten miech na dźwigni Wpuść w pancerz jakiegoś wd 40. Mozesz mieć też linkę do naciągu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    299
10 godzin temu, MarcinKa napisał:

Czy Ty rozumiesz co piszesz???Kto Ci da ciągnik z placu na min 2 godziny pracy,najlepiej ciężkiej....Daj mi namiary na takich to sobie zapisze jak będę kupował..

przecież napisał PRAWDĘ ! a że praktycznie nikt nie da ciągnika na takie testy to wiadomo. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    980
12 godzin temu, Pietras892 napisał:

Zależy na co trafisz. Wszystkie są mało awaryjne jak nie są jakoś strasznie wymeczone. Ciagnik prawie pełnoletni, wiec cudów sie nie spodziewaj, zawsze bedziesz musiał coś poprawić prędzej czy później. Ogolnie przy zakupie aresa warto zagrzać w nim porządnie olej. Najlepiej popracować min. 2godziny. Wtedy dopiero zobaczysz co jest wart... Jak nie szarpie i dobrze zmienia półbiegi to połowa sukcesu. Na zimnym oleju... Nawet jak bedziesz jezdził z 30minut po placu czy drodze nie wiele zdiagnozujesz

który handlarz czy chłop ma kilka hektarów pustego pola do testowania traktora i to przez cały rok?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez zieli88
      Witam,
      Ostanio podczas ruszania ze skrzyżowania znikły półbiegi i przełączyło automatycznie na najwyższy (było trzeba zredukować głównymi żeby ruszyć). Na wyświetlaczu przy zegarach normalnie przełączają się od 1 do 4 ale brak jest żadnej reakcji. Sprawdzone zostały elektrozawory za prawymi schodami i wogóle nie dochodzi tam prąd, ewidentnie jest problem z elektryką, z góry dziękuję za podpowiedzi.
    • Przez Maju3060
      Witam chcielibyśmy kupić na nasze gospodarstwo 10ha i powiększa się, kombajn MF 186 Heder 2.7m silnik 4cyl prekins. Chciałbym usłyszeć o nim opinie i na co zwracać uwagę przy kupnie bo to pierwszy kombajn.
    • Przez matimariusz
      Witam. Rozebrałem sprzęgło w renault 113.14 i nie zwróciłem uwagi jaki jest kierunek tarczy sprzęgła. Tą dłuższą częścią flanszy do koła zamachowego czy do skrzyni biegów?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.