Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry pierwszy raz zakładam temat na forum mam problem z wyżej wymienioną ładowarką teleskopową, podczas odpalania mam wrażenie, że coś obciąża silnik i gdy kręcę rozrusznikiem dopiero po np. 15 sekundach silnik zaczyna mieć lżej  i rozrusznik zaczyna kręcić z odpowiednią prędkością i odpala. Sytuacja występuję w 2/3 przypadków. O ile w temperaturze dodatniej nie jest to uciążliwe bo akumulator daje radę to zimo trzeba się namęczyć podgrzewanie silnika itp też ledwo daje radę. Rozrusznik ok, akumulator ok, silnik i wtryski ok, 

Może ktoś spotkał się z taką sytuacją. Serwis też nie miał na to pomysłu.

Opublikowano
9 godzin temu, tomo_91 napisał:

Dzień dobry pierwszy raz zakładam temat na forum mam problem z wyżej wymienioną ładowarką teleskopową, podczas odpalania mam wrażenie, że coś obciąża silnik i gdy kręcę rozrusznikiem dopiero po np. 15 sekundach silnik zaczyna mieć lżej  i rozrusznik zaczyna kręcić z odpowiednią prędkością i odpala. Sytuacja występuję w 2/3 przypadków. O ile w temperaturze dodatniej nie jest to uciążliwe bo akumulator daje radę to zimo trzeba się namęczyć podgrzewanie silnika itp też ledwo daje radę. Rozrusznik ok, akumulator ok, silnik i wtryski ok, 

Może ktoś spotkał się z taką sytuacją. Serwis też nie miał na to pomysłu.

Ja juz rozpracowalem co jej dolega

Opublikowano

Teoria z panewkami odpada pompa też ok,  sprawdzę jeszcze kierownicę. Bo ewidentnie trzyma go hydraulika . Może są tam jakieś akumulatory hydrauliczne i muszą dobić ciśnienie. 

Opublikowano

Panowie jest coraz gorzej. Pompa paliwa wymieniona na inną taką samą ze sprawnego sprzętu kompresja jest parametry silnika w normie wszystkie przewody paliwowe nowe rozrusznik po regeneracji a silnik i tak nie pali tak jak powinien. Kręci szybko ale nie odpala nagle zwalnia jak by coś to hamowało i gdy znów się rozpędza pali o ile w takich temperaturach daje radę zimą po kilku tygodniach akumulator i rozrusznik cierpią strasznie  

Opublikowano

W mojej prawdopodobnie był wyciek z rozdzielacza co powodowało dobijanie ciśnienia podczas rozruchu i natychmiastowe obciążenie rozrusznika, będę się widział z Panem Mariuszem to zapytam, dodatkowo miałem uszkodzoną wiązkę elektryczną olej na nią ciekł i powodował jej gaśnięcie po rozgrzaniu, wydaję mi się, że niestety ale musiała kiedyś ulec pożarowi albo po prostu instalacja przetarła się i się podwędziła. Naprawa razem z transportem zmieściła się w 8tyś. Serwis kasował mnie 10tyś jak tylko wyjechała i wracała z kolejną usterką. Więc tu jestem mega zadowolony teraz muszę poprawić kosmetykę i różne takie i będzie laleczka. Marcinie z jakich okolic pochodzisz mijałem kiedyś taką samą między Wierzbicą a Skaryszewem :) 

Opublikowano

Dzieki za szczegóły. Mieszkam w okolicach Siedlec. Jak bedzie kasa to swoja tez mosze zaprowadzic po sezonie. Pracuję na niej od 2015 i jest spoko tylko juz stara maszyna a mechanicy jej nie znaja i sie boją 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v