Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Takie najbardziej prowizoryczne wyjście - są uszczelniacze dwuskładnikowe, coś w rodzaju poxyliny. Łatałem tak dziury w baku, wytrzymało coś ok. roku. Z takich normalnych, które nie zagrażają życiu to wymiana uszkodzonych elementów, jak pan bozia nakazał... Przewód od zasilania, rozumiem że chodzi o przewód paliwowy? Dałbyś jakieś zdjęcie, byłoby wiadomo o co kaman

Opublikowano
swego czasu zbiornik od Ursusa był u mnie spawany tlenem oczywiście trzeba było go wymyć żeby nie było ropy i gazów. podejrzewam że są jakieś kleje wieloskładnikowe którymi można to zakleić. naprawdę nie rozumiem po co komentować jeśli nie ma się nic do napisania
Opublikowano

Dziwny temat i pytanie , Skąd cieknie dokładnie ? Zbiornik , przewód ? Z czego wykonane ? Zakleić , zaspawać , zalutować , wkręcić coś , zanitować ...

Opublikowano

Może założyciel tematu sądzi że jak jakiegoś magicznego proszku doda , to paliwo przestanie cieknąć ?

Opublikowano
mi to wygląda na 90% na tworzywo sztuczne jeśli kombinować z klejami to proponuje żywice np poxipol Ale przed tym koniecznie bardzo dokładnie wyczyścić i najlepiej zmatować papierem ściernym gdzie się da, jeśli ten kruciec w zbiorniku jest ok A tylko zakładane kolanko cieknie bo widać że jest klejone już ale sprawdź w katalogu czy to nie występuje jako część, nie powinna być kosmicznie droga. katalogi do każdego Claasa masz na ich stronie tak jak do JD, tak więc powodzenia
Opublikowano
jest zabezpieczenie w katalogu jest rurka, 2 pierścieńie i 3 część to na górze chyba zaworem co już w kolanko wchodzi mam to na screen Ale przez tel nie można wrzucić jak wiesz jak to napisz mi pw i wyślę Ci zdjęcie z katalogu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Zmudicia
      Witam mam problem z wyciekiem który ostatnio mi się pojawił. Cieknie z prawej strony skrzyni nad filtrem od hydrauliki. doczytałem że jest to zawór hamulca przyczepy dodam że cieknie spod plastikowej zaślepki. Czy ktoś miał taki problem i pomógł by mi to rozwiązać?
    • Przez Krol295
      Witam w moim ursusie 912 olej silnikowy wylatuje bagnetem co moze byc nie tak?
    • Przez Grzes1986
      Witam!
      Ostatnio w mojej renówce 103.14 zauważyłem wyciek oleju z silnika spod jednej z tych zaślepek w bloku co na fotce zamieściłem. Czym to jest uszczelnione? Oring, silikon, na wcisk? I czy trudno wyszarpać tą zaślepkę z bloku, bo to akurat ta franca co za pompą hydrauliki jest cieknie i kiepski dostęp do niej jest.

    • Przez Bartek66
      Witam drodzy forumowicze, mam pewien problem mianowicie posiadam Masseeya 3085 i zaczął mi cieknąc olej hydrauliczny z kolumny kierowniczej tzn olej wydostaje się z nad orbitrola (ale to nie on powoduje wyciek) spływa pod nim i leci potem na silnik i na dół. Problem pojawił się jakiś czas temu ale lekko się pocił. Aktualnie olej praktycznie płynie po silniku na ziemie. Nie czuć zbytnio aby wspomaganie chodziło ciężej. Jezeli ciagnik sie zagrzeje to wtedy wyciek sie zwieksza (domniemywam ze przez to ze olej robi sie rzadszy). Może ktoś z was już to kiedyś naprawial i powie jak to wygląda od góry.
      Ciągnik miał zmienioną pompę hydrauliczna na wiosnę( nowe filtry i olej w zestawie ) więc ciśnienie na orbitrola idzie takie jak trzeba. Pozdrawiam i proszę o jakieś odpowiedzi czy sam jestem w stanie to ogarnąć i czy wymaga to dużej ingerencji.
    • Przez Nikita_Bennet
      Witam.
      Pytanie w mtz 952.3 pojawił się tak jakby wyciek diesla spod świecy żarowej. Możliwe to jest? Co może być walnięte?
      na razie brudzi po prostu ale chcę to usunąć jak najszybciej. Pierwszy cylinder.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v