Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem z zetorem forterrą 130, ciągnik kupiony nowy w maju 2017, od początku wyskakiwał w nim pierwszy bieg, skrzynia 24/18, wada była zgłaszana u dilera A.R Chmielewski, serwis mimo trzykrotnej naprawy nie potrafi usunąć usterki. Nagrałem film jak to wygląda. https://youtu.be/Wb9lxqt0QbM
Opublikowano (edytowane)

Jak ci się kończy niedługo gwarancja to przynajmniej zacznij wszystko dokumentować pisemnie. Bo jeżeli usterka nie zostanie skutecznie naprawiona w okresie gwarancji, to należy ci się jej też darmowa naprawa po okresie gwarancji. Pisemnie zgłosiłbym więc wadę (jak listowanie to z potwierdzeniem odbioru, jak osobiście to z potwierdzeniem przyjęcia), dał czas na naprawę (ten czas też wyznaczasz w piśmie np. 30 dni). W trakcie odbioru - pisemna informacja z serwisu co zostało zrobione z pieczątką firmy i podpisem osoby z serwisu/firmy. Po odbiorze intensywnie testujesz czy problem nie wraca - jeżeli wraca, jak najszybciej zgłaszasz ponownie usterkę... mimo że może się już skończyć gwarancja, i się tym nie przejmujesz, przejmować to się powinien serwis, że nie umie rozwiązać problemu. I tak do skutku, mimo upływu gwarancji.

Edytowane przez Kos_pl
Opublikowano
i co dalej ci nie zrobili tego? może któreś łożysko padło, cofa w bok wałek i wyzuca bieg! masz pół roku gwarancji niech ci to robią bo laski nie dają a jak ci minus to będziesz becec bo kasa pójdzie bo ewidentnie skrzynia zjeb.na jest. jak mogli naprawić bez wyjęcia skrzyni! jak nie będą chcieli bierz niezależnego mechanika niech sprawdza a postraszyć że kosztami obciazych serwis, strasz sądem bo zostaniesz z tym sam a potem jak ci wyjdzie 20tys za naprawę będziesz płacił za własną glupote
Opublikowano

Panowie dzięki za dobre rady i prosze o pomoc szczegulnie użytkowników forterry z taką skrzynią czy zdażyło wam sie wogóle że bieg wyskoczył i czy można niestarannie go włożyć, serwis testował ciągnik przez godzine w polu i twierdzi że wszystko ok, że wina jest po mojej stronie bo niestarannie wkładam biegi? U góry jest link do filmu na you tube z jazdy ciągnikiem

  • Confused 1
Opublikowano
Dnia 18.09.2018 o 14:18, slonio napisał:

Panowie dzięki za dobre rady i prosze o pomoc szczegulnie użytkowników forterry z taką skrzynią czy zdażyło wam sie wogóle że bieg wyskoczył i czy można niestarannie go włożyć, serwis testował ciągnik przez godzine w polu i twierdzi że wszystko ok, że wina jest po mojej stronie bo niestarannie wkładam biegi? U góry jest link do filmu na you tube z jazdy ciągnikiem

źle bieg no można włączyć a serwisant pokazał ci jak to robić druga sprawa sami testowali gdzie byłeś jak po polu jeździli ? 

Opublikowano

Idź do rzecznika praw konsumenta, radcy prawnego, prawnika niech Tobą pokierują. Nie znając swoich praw serwis po gwarancji zostawi Cię z kupą złomu. Widać po ich zachowaniu do czego zmierzają jak nie chcą nic na papierze zostawić. 

Opublikowano
Prawnik już działa, a diler z serwisem dostali wystarczające dowody, rozmawiałem z innym serwisem autoryzowanym zetora i powiedzieli że jest ewidentny problem w skrzyni, ale trzeba rozłożyć bo sie nie dojdzie, i że synchronizowanej skrzyni nie da się zakleszczyć, a diler A.R CHMIELEWSKI po 4 zgłoszeniu problemu w żywe oczy obiecuje że rozłożą przejżą po czym telefon że nie będą ruszać i że ciągnik sprawny, kręcom jak mogom, moim zdaniem nie umiom sie do tego zabrać, kierownik serwisu zetora w kaliszu też olewa sprawe, krew zalewa
Opublikowano
Dnia 23.09.2018 o 22:48, slonio napisał:

Prawnik już działa, a diler z serwisem dostali wystarczające dowody, rozmawiałem z innym serwisem autoryzowanym zetora i powiedzieli że jest ewidentny problem w skrzyni, ale trzeba rozłożyć bo sie nie dojdzie, i że synchronizowanej skrzyni nie da się zakleszczyć, a diler A.R CHMIELEWSKI po 4 zgłoszeniu problemu w żywe oczy obiecuje że rozłożą przejżą po czym telefon że nie będą ruszać i że ciągnik sprawny, kręcom jak mogom, moim zdaniem nie umiom sie do tego zabrać, kierownik serwisu zetora w kaliszu też olewa sprawe, krew zalewa

i jak tam kolego sprawa się wyjaśniła czy dalej walczysz z nimi?

Opublikowano

U mnie problem z halogenem od świateł dziennych jest, paruje po deszczu, już rok czasu jadą i nie potrafią dojechać, ale czekam... przed końcem gwarancji piszę pismo do Zetor Kalisz. Kierownik Bitner ich poruszy...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v