Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

rozumiem ze chodzi o pompę olejową silnika??,czy hydrauliczną. Jesli olejowa to tam nie masz otworów ponawiercanych zeby zawleczke w inny otwór wstawić i zwiększać ciśnienie??

Opublikowano

tak podkładasz aby można było więcej podnieść, ale bez przesady hehe, nominalnie powinien podnieść 700 kg więc bez podkładania powinien podnosić ten opryskiwacz, a jak słabo podnosi to może być juz wina samej pompy:) ale napewno jak zwiększysz to nie zaszkodzi tylko mówie 3 wystarcza w zupełności

Opublikowano

no tak teraz wsadz te 3 no lub 4 i styknie :unsure: potem jak mówisz 2 wystarczą bo wiadomo po pewnym czasie i sprężyna traci swoje właściwości i jak dasz 2 to sie wyrówna :blink:

Opublikowano

No to po kolei. Pierwsze musisz mieć uszczelkę pokrywy klawiatury, dwie podkładki miedziane o śred. wew. 12mm, szczelinomierz, korbę do wału, klucz 13, 19 i śrubokręt. Jedziemy. Odprężnik ustawiasz w dolne położenie(zamknięte zawory). Bierzesz klucz 19mm i odkręcasz nakrętki kołpakowe z pokrywy klawiatury. Zdejmujesz podkładki i odkładasz to gdzieś na bok. Teraz jeżeli pokrywa sama nie zejdzie ostukujesz ją delikatnie i powinna zejść. Potem bierzesz korbę ręczną do wału i ustawiasz dla jednego cylindra wał tak, żeby oba zawory były zamknięte. W jakiś sposób blokujesz wał przed obrotem, np. włączając bieg jakiś. Teraz bierzesz klucz 13, odkręcasz przeciwnakrętkę, wsadzasz szczelinomierz między dźwigienkę zaworową i ustawiasz luz wkręcając, bądź wykręcając wkręt regulacyjny. Szczelinomierz ma się swobodnie przesuwać. W tym położeniu dokręcasz przeciw nakrętkę(uwaga, słaby gwint). To samo robisz dla reszty zaworów, tylko dla drugiego tłoka musisz obrócić wał. Polecam ustawić 0.25mm na wydech i ssanie. Zdrapujesz z głowicy starą uszczelkę, zakładasz nową i skręcasz do kupy wszystko. Zrobione. :D

Opublikowano

Wszystko dobrze ,ale jeżeli silnik ma duży przebieg to bywa że dźwigienki mają wyklepane wgłębienia i takie ustawienie będzie zafałszowane .(luz będzie za duży)

Opublikowano

aby było jeszcze lepiej gdy krócce regulacji są zmordowane warto wymienić na nowe i nakrętki-groszowe sprawy.Warto sprawdzić czy koniki klawiatury nie są wystukane- jak i tez warto sprawdzić popychacze czy tez dobre mają gniazda tak nawiasem mówiąc a nie zaszkodzi sprawdzić całą karetke klawiatury napewno nie zaszkodzi

 

ps.warto tez wymienić oring prz klamce zaworów jesli jest przeciek aby nie było obsmarkane :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v