Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam MTZ 82 pronar z 1996r, problem w nim jest taki że cisnienie oleju w cięższych pracach na zegarze szybko spada, gdy po nocnym postoju i odpaleniu wskazuje 3,5 - 4 atm tak po godzinnej robocie zegar wskazuje już z 1 atm czy da się pompę jakoś podkręcic czy tylko nowa? Główny problem to taki że tak jak i spada ciśnienie tak i jednakowo spadają obroty silnika.  1.5h pracy z pługiem  i silnik chodzi jak by sie miał zaraz rozpaść.(Nie traci mocy). Po ostygnięciu silnik znowu pracuje jak nowo narodzony. Czy ktoś wie co się dzieje dół silnika do roboty czy może coś innego ?

Opublikowano
15 godzin temu, Doman21 napisał:

MTZ z reguły mają niskie ciśnienie oleju u mnie też schodzi do 1 ATM tak było jest i się nie zmieni

A wiesz czemu silnik tak 'ciężko' pracuje ?

Opublikowano
Dnia 31.07.2018 o 14:13, KubAE86 napisał:

Witam posiadam MTZ 82 pronar z 1996r, problem w nim jest taki że cisnienie oleju w cięższych pracach na zegarze szybko spada, gdy po nocnym postoju i odpaleniu wskazuje 3,5 - 4 atm tak po godzinnej robocie zegar wskazuje już z 1 atm czy da się pompę jakoś podkręcic czy tylko nowa? Główny problem to taki że tak jak i spada ciśnienie tak i jednakowo spadają obroty silnika.  1.5h pracy z pługiem  i silnik chodzi jak by sie miał zaraz rozpaść.(Nie traci mocy). Po ostygnięciu silnik znowu pracuje jak nowo narodzony. Czy ktoś wie co się dzieje dół silnika do roboty czy może coś innego ?

wpierw powiedz jak dawno był olej wymieniany i jaki jest tam olej bo od stanu oleju dużo zależy ciśnienie po rozgrzaniu przez niskie ciśnienie oleju silnik moze się prycierać i słabnąć wiec nie czekał bym z naprawą ciśnienie oleju da się podkręcić ale nic ci to nie da skoro na zimnym ciśnienie jest normalne 

  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)

Olej Turdus 15W40 zmieniany w marcu. A jeśli podkręciłem na bąku na 3,5 - 4  zimny a zchodzi do 1,5 w ciężkich pracach i upale to jest okej ? Silnik chodzi według mnie od tego czasu lepiej. Ma to wpływ ?

 

Edytowane przez KubAE86
Opublikowano
6 godzin temu, KubAE86 napisał:

Olej Turdus 15W40 zmieniany w marcu. A jeśli podkręciłem na bąku na 3,5 - 4  zimny a zchodzi do 1,5 w ciężkich pracach i upale to jest okej ? Silnik chodzi według mnie od tego czasu lepiej. Ma to wpływ ?

 

Nie jest źle, różnicy w pracy nie zauważysz.

Opublikowano

ciśnienie Git ruskie ogólnie mają niskie ciśnienia oleju i przy 1 też będzie dobrze ale najlepiej jak jest tak 3-3.5 (nie znamy stanu technicznego twojego silnika być moze pompa na ciepłym oleju już nie nadąża i stąd spadek ciśnienia ) u mnie na Turdusie 15W40 nie zależnie  czy zimny czy ciepły utrzymuje 3-3.5 ciśnienie w zależności od obrotów silnika gdyż tak mam ustawiony zawór

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Theprzemo205
      Witam i z góry dzieki za odpowiedz. A więc najprawdopodobnej pojawi się na gospodarstwie belarus 82. Chciałbym aby ten ciagnik ciągal prase belujaca tylko on ma jedno stopniowe sprzęgło więc jak prasować kości trawe itp. Może ktoś mi wytlumaczy ?
    • Przez ursusikc330m
      Zauważyłem dzisiaj wyciek z tylnej prawej zwolnicy w Zetorze 8145 i mam pytanie czy do wymiany jest uszczelniacza czy może coś jeszcze jest uszkodzone nie wiem za bardzo jak rozebrać tą zwolnice
    • Przez Krzysiek2794
      Witam, ludzie pomóżcie mam problem z moim Jumz'em. Niedawno kupiłem jumza chyba przerobionego z koparki, nie znam jego przeszłosci,na rolniczy.Mianowicie mam problem z hydraulika, nie wiem czy ktoś maczał juz tam "paluchy" ale nie mam sekcji pływającej do orki, w żadnej z 3 dźwigni. Mam pytanko czy jak wymienie rozdzielacz na taki z sekcją pływającą to musze jeszcze coś przerabiać? Prosze o pomoc.
    • Przez Cumins
      Witam wszystkich , jestem posiadaczem ciągnika case 1055 silnik d358 , ostatnio  gdy odkręciłem bagnet od oleju zaczeła wylewac się z niego spora ilość wody , dodam że dzieje się to tylko wtedy gdy postoi dłuzszy czas , w czasie sezonu gdy pracuje dzień w dzień nie zaobserowałem takich objawów . Jaka może być przyczyna tak dużej ilości wody w oleju podczas postoju ? Z góry bardzo dziękuję 😉
    • Przez Polacek
      Witam,

      Zeby wymienić pompe oleju muszę odjechać przodem, czy jest to konieczne ? Czy wystarczy zdemontować zbiornik paliwa ? Sprawdzę luz na pompie odkręcając miskę oleju ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v