Polecane posty

KubAE86    0

Witam posiadam MTZ 82 pronar z 1996r, problem w nim jest taki że cisnienie oleju w cięższych pracach na zegarze szybko spada, gdy po nocnym postoju i odpaleniu wskazuje 3,5 - 4 atm tak po godzinnej robocie zegar wskazuje już z 1 atm czy da się pompę jakoś podkręcic czy tylko nowa? Główny problem to taki że tak jak i spada ciśnienie tak i jednakowo spadają obroty silnika.  1.5h pracy z pługiem  i silnik chodzi jak by sie miał zaraz rozpaść.(Nie traci mocy). Po ostygnięciu silnik znowu pracuje jak nowo narodzony. Czy ktoś wie co się dzieje dół silnika do roboty czy może coś innego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Doman21    0

MTZ z reguły mają niskie ciśnienie oleju u mnie też schodzi do 1 ATM tak było jest i się nie zmieni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

KubAE86    0

Wolniej, tak jak by miał zmniejszone obroty lub obroty takie same tylko pod oporem chodził, lekko klepie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KubAE86    0
15 godzin temu, Doman21 napisał:

MTZ z reguły mają niskie ciśnienie oleju u mnie też schodzi do 1 ATM tak było jest i się nie zmieni

A wiesz czemu silnik tak 'ciężko' pracuje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16
Dnia 31.07.2018 o 14:13, KubAE86 napisał:

Witam posiadam MTZ 82 pronar z 1996r, problem w nim jest taki że cisnienie oleju w cięższych pracach na zegarze szybko spada, gdy po nocnym postoju i odpaleniu wskazuje 3,5 - 4 atm tak po godzinnej robocie zegar wskazuje już z 1 atm czy da się pompę jakoś podkręcic czy tylko nowa? Główny problem to taki że tak jak i spada ciśnienie tak i jednakowo spadają obroty silnika.  1.5h pracy z pługiem  i silnik chodzi jak by sie miał zaraz rozpaść.(Nie traci mocy). Po ostygnięciu silnik znowu pracuje jak nowo narodzony. Czy ktoś wie co się dzieje dół silnika do roboty czy może coś innego ?

wpierw powiedz jak dawno był olej wymieniany i jaki jest tam olej bo od stanu oleju dużo zależy ciśnienie po rozgrzaniu przez niskie ciśnienie oleju silnik moze się prycierać i słabnąć wiec nie czekał bym z naprawą ciśnienie oleju da się podkręcić ale nic ci to nie da skoro na zimnym ciśnienie jest normalne 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KubAE86    0
Napisano (edytowany)

Olej Turdus 15W40 zmieniany w marcu. A jeśli podkręciłem na bąku na 3,5 - 4  zimny a zchodzi do 1,5 w ciężkich pracach i upale to jest okej ? Silnik chodzi według mnie od tego czasu lepiej. Ma to wpływ ?

 

Edytowano przez KubAE86

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    243
6 godzin temu, KubAE86 napisał:

Olej Turdus 15W40 zmieniany w marcu. A jeśli podkręciłem na bąku na 3,5 - 4  zimny a zchodzi do 1,5 w ciężkich pracach i upale to jest okej ? Silnik chodzi według mnie od tego czasu lepiej. Ma to wpływ ?

 

Nie jest źle, różnicy w pracy nie zauważysz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    92

Okej byłoby na fabrycznym ustawieniu i przy wahaniach wskazówki pomiędzy 2.5-4. Ale 1.5 też jest na zielonym.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16

ciśnienie Git ruskie ogólnie mają niskie ciśnienia oleju i przy 1 też będzie dobrze ale najlepiej jak jest tak 3-3.5 (nie znamy stanu technicznego twojego silnika być moze pompa na ciepłym oleju już nie nadąża i stąd spadek ciśnienia ) u mnie na Turdusie 15W40 nie zależnie  czy zimny czy ciepły utrzymuje 3-3.5 ciśnienie w zależności od obrotów silnika gdyż tak mam ustawiony zawór

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.