Skocz do zawartości

Polecane posty

Skiner    0

Witam, poszukuję dolnego zaczepu polowego do Forda 7740, interesuje mnie średnica otworu w zaczepie, od jakiego innego modelu by pasował. Oraz poszukuje sworznia żeby dobrać ponieważ przy moim też tego brakuje.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kizak    91

     Ja do swojego fiaciska adoptowałem od c 380. Grunt by na wysokość pasował i na otwór pod traktorem. Długość mniej więcej,porównując ze zdjęć z innych modeli na necie. Dosyć ważne by z innego modelu o podobnej pojemności silnika,bo wkładając np. z c 360 może i pasować,ale tu będą chodzić maszyny o większym obciążeniu na zaczep. A ze sworzniami ,jaki otwór taki sworzeń.:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Konrad2277
      Witam
      Czy ktoś może mi pomóc z wyborem silnika??
      postanowilem zakupić NH 1530 tylko nie wiem z jakim silnikiem
      Czy deutz będzie się mocno grzał??
      Jakie spalanie??
      Prosze o niezamykanie tematu bo mało kto na stare tematy wchodzi a dobór jest dla mnie bardzo ważny
      Prosze o szybkie odpowiedzi
      Z góry dzięki
    • Przez DamianNH
      Witam , posiadam New Holland 7740 97r. Skrzynia 16x16 . Podczas wożenia balotów wyskoczył błąd E47 i przestało działać sprzęgło . Za każdym razem gdy wciskam sprzęgło i rewers do przodu wyskakuje błąd CP . Tak jakby dźwignia sprzęgła nie była dociśnięta . Czy ktoś już miał podobny problem? Proszę o szybkie porady i z góry dziękuję za odpowiedzi
    • Przez zolo2
      Jak w temacie,proszę o info jaki powinien być luz zaworowy Ford 4630.Wymieniałem uszczelkę pod głowica i zawory miały 3mm luzu :blink: ,ustawiłem na 0,3mm na zimnym i ciągnik nie mógł zapalić.Zrobiłem trochę większy i odpala ale czuć że ciężko chodzi.Jak trochę popracuje to jest lepiej.Czy w tych ciągnikach musi być taki duży luz zaworowy.Jeżeli ktoś wie to proszę o radę.Pozdrawiam.
    • Przez Robert695
      Witam.
      Posiadam forda 4000.
      ostatnio dorobiłem wyjście na kiper do przyczepy ale przydałyby sie jescze hamulce.
      Czy wie ktoś gdzie mozna sie podłączyć zeby mieć hamulce (oczywiscie hydrauliczne gdyż pneumatyki nie posiada).
      pozdrawiam
    • Przez rafal4610
      Witam. Mam dziwny problem. Otóż simmering na końcówce WOM puszczał mi olej, więc go chciałem wymienic. Myślałem, że odkręce te 4 śruby i obudowa zejdzie i wymienie sobie ten uszczelniacz. Okazało sie, że musze wyjąc cały wałek, więc go wyjąłem. Poświeciłem sobie latarką i założenie wydawało sie dośc proste. Jedynie problemem była jakaś mosiężna(czy podbna) podkładka. Ale w końcu udało mi sie tą podkładke ułożyc i wałek wszedł. Co prawda było kilka prób, bo dochodził do pewnego momentu(niemal do końca, zostało z 5cm) ale w końcu wszedł. Wlałem olej, odpaliłem i WOM kręci sie cały czas, nawet na wyłączonym. WOM mam hydrauliczny. Co sie mogło stac ? Bo ja nie mam żadnego pomysłu. Wałek wyjęty, włożony i tyle.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.