Konrad2277

New Holland 1530-Lepszy silnik Deutz czy Ford ?

Polecane posty

Konrad2277    0

Witam :lol:
Czy ktoś może mi pomóc z wyborem silnika??
postanowilem zakupić NH 1530 tylko nie wiem z jakim silnikiem :D
Czy deutz będzie się mocno grzał??
Jakie spalanie??
Prosze o niezamykanie tematu :D bo mało kto na stare tematy wchodzi a dobór jest dla mnie bardzo ważny :D
Prosze o szybkie odpowiedzi
Z góry dzięki :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33

Zakup NH 1530 w twojej sytuacji to madra decyzja ale musisz znaleźć na prawde godny egzemplarz bo potem bedziesz sobie w brode pluł. Z silnikami to nie ma reguły i nawet Ford moze Ci sie grzac jak bedzie zajechany.Silniki DF sa chłodzone powietrzem lecz odpowiednio traktowane i czyszczone słuza przez długie lata.Ja osobiscie w swoim 1520 mam silnik Forda i nie mam powodów do narzekan.Ktos kiedys pisał ze ponoc silniki Forda nie nadaja sie na gorzyste tereny bo maja smok w takim miejscu w misce ze olej sie przelewa na pochyleniach i potrafi zgubic cisnienie,lecz ja tego nigdy nie doswiadczyłem.

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
focus07    1

Ja bym polecił silnik deutza , bo sprawdza sie nawet w najtrudniejszych warunkach,jest mocny ,wytrzymały i ma niewielkie zużycie paliwa, ale tak jak juz kolega powiedział jak bedziesz dbał o niego to Ci posłuzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez badboy27
      Dzisiaj pojawił się problem podczas pracy wspomaganie zaczęło słabo działać to znaczy działa bo jakby nie działało to bym z ładowaczem nie ukręcił ale jak wczesniej jedną ręką swobodnie kręciło sie kierownicą tak praktycznie nagle się zmieniło i trzeba dosyć mocno kręcić bo stawia opór. Nie wiem jak to jest w Deutz K90 czy ma osobną pompe do wspomagania i ona siadła bo wszystko inne działa ( ładowac, podnośnik ) czy może orbitrol. Oleju jest w skrzyni prawie max. Może ktoś miał podobne objawy to proszę o pomoc bo ciężko się jeździ
      Pozdrawiam
    • Przez CaseBizon
      Witam co może być przyczyną tego że na komputerze pokazuje że jest otwarta klapa Ale czasami jest dobrze? Przez to zaczyna wcześniej owijac siatka. Który czujnik jest za to odpowiedzialny? Drugim moim problemem jest to że prasa nie liczy wszystkich bel, dzieje się tak jakoś rok po kupnie. Kupiliśmy ja nowa.
    • Przez klakiergsi
      Witam.chciałbym opisać mój problem z zetorem proxima 90 2014 rok. A mianowicie po pięciu latach użytkowania i 1500mtg remont silnika.pierwszą objawą był dziwny gwizd silnika i to nie Turbo ale okazało się że wałki wyważające silnik.przy okazji wymienili pierścienie na tłokach bo troszkę dmuchał odmą no i sprzęgło bo ciężko się zmieniało biegi.czyli ciągnik rozebranyna dwie części....co wy o tym myślicie...? Z czego i jak oni robią te ciągniki!dodam że zetor pracował z turem i nie wykonywał ciężko prac i był ciągnikiem pomocniczym w gospodarstwie.
       
       
    • Przez pp1208
      Witam. Jak wyłączyć blokada podośnika (świeci sie "kłódka")   w Agrotronie 630 TTV ? Żadnego przycisku nie widziałem którym mozna by było to odblokowac. Dodam ze ciągnik ma dośc spory komputer na którym wszystko sie konfiguruje ale tam tez nie znalazłem zadnej blokady. Orientuje sie ktos jak to zrobic ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj