Skocz do zawartości

Polecane posty

Nowak5425    6
Witam mam problem z hamulcami w ciągniku Mf 5425. Problem polega na tym że gdy jadę z przyczepą, zahamuję i wtedy hamulce w przyczepie blokują i muszę kilka razy nacisnąć pedał hamulca w ciągniku i wtedy odbiją.W czym może tkwić problem? w zaworze w ciągniku ? Mowa oczywiście o hamulcach pneumatycznych. Na pewno problem nie tkwi w przyczepie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    0

Sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie. Zawór odpowiedzialny za przekierowanie powietrza do przyczepy się powoli kończy, następny etap będzie taki że już nie odbije. Jeżeli sterowanie tym zaworem jest mechaniczne, za pomocą jakiegoś cięgła to może da się to jakoś rozruszac przy pomocy odrdzewiacza, ale jeśli jest sterowany hydraulicznie z układu hamulcowego ciągnika to chyba jedynie wymiana na nowy. Kiedyś podobny problem w Fendzie przerabialiśmy, też się hamulce blokowały, próba regeneracji tego zaworu się nie powiodła i trzeba było kupić nowy, a koszt cos ok 5,000 pln... Tak więc warto spróbować go rozruszać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowak5425    6

Dziękuję za odpowiedź. Zajrzę do niego i zobaczę co da się zrobić, bo tak to z przyczepami nie da się jechać.. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Arek    137

Są zestawy naprawcze do tego zaworu ale nawet nowy kosztuje max 2 tysie. Najpierw sprawdz czy to nie wina przyczepy. Albo podłącz monometr do żółtego złącza na ciągniku i obserwuj ciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowak5425    6

Nie jest to wina przyczepy na 100%, ponieważ przyczepy ciagam zazwyczaj innym Maseyem i wtedy jest wszystko ok.  Hamulce w przyczepach mam jedno przewodowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    137

A masz możliwość podpiąć do testu przyczepę dwuobwodową? Bo może tylko zawór kapusta się przycina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez władimirecc
      Witam. Zdjąłem zwojnice, co przedstawiam na zdjęciach poniżej.
      Może zmienię pytanie, gdyż problem z którym nie mogę sobie poradzić jest bęben. Próbowałem ściągaczem i nie chce za nic w świecie zejść. Bęben ma lekkie nierówności, może go zostawić? Według mnie mógłby zostać. Dzwoniłem po mechanikach i też nikt się nie chce w to bawić. Druga sprawa, czy jak zostawie bęben to jest możliwość wymienienia simeringa od strony pochwy? Z tego co czytałem, żeby rozdzielić pochwe, trzeba zdjąć bęben, czy na pewno? Proszę o poradę co robić? A może kupić zwojnice używkę z dobrymi hamulcami?


    • Przez Kacper257
      Witam
      Dlaczego podczas orki czasami nie utrzy
      muje mi poziomu tylko się rozłącza i świeci się kontrolka ten trójkąt z wykrzyknikiem.

    • Przez krzyfo
      Witam Panów 
      Posiadam traktor massey 3085 i nastała dziwna usterka do zdjagnozowania.
      Mianiowicie traktor posiada dynashift i po zimie 2017 roku zaczał sie slizgac na połbiegach B i D  co zwłaszcza widac pod obciazeniem nie daje sobie rady slizga sie i staje w miejscu na polbiegach A i C jedzie i ciagnie normalnie i pracuje do tej pory. 
      Tarczki dynaschift zostały wymienione i nie dało to zadnego rezultatu.
      Elektrozawory do dynaschift tez były wymienione na nowe i tez nie pomogło. Traktor po odlaczeniu pradu na elektrozawory podobno powinien pozostac na polbiegu D ale pozostaje na połbiegu A.
      Komputer został przerobiony na przekazniki i tez nie pomogło.
      Moze ktos miał lub domysla sie co za usterka nastapilą ze traktor slizga się na połbiegu B i D lub poleca dobrego mechanika (jestem z lubuskiego) z gory dziekuję
       
    • Przez tomiis
      Witam,
      Mam problem z lewym hamulcem w john deere 6400, po wymianie pękniętej rurki lewe koło nie hamuje. Lewy pedał jest miękki. Jak poprawnie odpowietrzyć ten układ? Po kilku próbach brak hamulca  A może macie inne pomysły co może być przyczyną. 
    • Przez Darek1899
      Darek1899     0 Odpowiedziano: 2 minuty temu   Cześć mam takie pytanie.
      Mianowicie dziś normalnie oralem swoim mf4260 i przy opuszczaniu pługa(na uwrocie) coś mi się stało z przednim napędem tzn zaczęło coś pukać a odgłos dochodzi przynajmniej tak mi się wydaje z skrzyni 
      Napęd działa bo sprawdzałem w piaskowni... ale puka im szybciej jedziesz tym bardziej puka po rozlaczeniu napędu cisza... po tym jak tak sie stało to jeszcze z 2godz oralem bez napędu i raczej nic nie bylo słychać
      Rewers i ogólnie hydraulika chodzi ok biegi też normalnie a jak sie napęd włączy to puka
      pomoże ktoś coś? 
      Z góry dzięki
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.