Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jeszcze jeden temat wskaźnika paliwa. Wymienilem  zegar i pływak. I reakcja żadna w sumie. Albo czasem wskakuje na opór  albo leży na 0.

Na przewodach napięcie 12 v przy pływaku i liczniku też. 

Poproszę o jakieś porady. 

Może ktoś schemat posiada

Opublikowano

Z Tym trzeba ostrożnie ja jeden czujnik popsułem jak chciałem podłączyć , rezerwa nie ddziała tylko poziom ,kupiłem nowy zegar i nowy czujnik mój jest na trzy piny jeśli masz taki sam to ci narysuje jak swój podłączyłem, tylko że ja kable puszczałem od nowa , a zegar mam jak na foto poniżej

20180222_151505-1.jpg

Opublikowano

No to tak ten górny lewa kontrolka  to podświetlane , a prawa  to rezerwa plus i minus 

                            Końcówka męska to minus 

 Po lewej jest od czujnika              po prawej  jest czujnik  

Opisałem jak że zdjęcia 

Opublikowano

Ja mam taki licznik i pływak 

Czyli robiąc nowa instalacje to dajemy 12 v na jeden pin w liczniku a na drugi masę puszczona przez pływak? Czy na pływak też 12 v? 

IMG_20180524_113336.jpg

IMG_20180524_113050.jpg

Opublikowano

Źle mi się napisało ten po prawej na dole to plus zasilenie  a edytować nie mogłem ,

Do zegara prawdopodobnie pisze tak sądząc po tym jak działa mój  , do zegara trzeba plus i kabelek z czujnika,  masę dać na obudowę a do czujnika tylko masę i kabelek do zegara,obejrzyj czujnik to  widać która masa , a który czujnik,  

ja dałem  plus na czujnik  to się wypaliła ścieżka i rezerwy ni ma

Opublikowano
Poddalem się. Podłączam to chyba na wszystkie sposoby w sumie to tylko 4 piny. I nie działa. Pływak ma oporność od 180 do 620 zmienia płynnie czyli ok Kupiłem dziś kolejny zegar. Ale efekt żaden. Albo ciągnie wskazówkę poniżej zera albo chowa się za pełny Bak. Podłączone +, na zegar Drugi pin od zegara na pływak I pływak do masy. Jak masę dołączam do zegara wskazówka chowa się za skale
Opublikowano
Ja też nie przypominam sobie żeby ktoś to naprawił jak juz padło dlatego u siebie nawet nie próbowałem tylko założyłem wężyk na trójnikach z tyłu i już widzę ile mam paliwa. Są podobno jakieś uniwersalne zestawy które dają radę, tak pisali w dziale T25, ale koszt około 150zł.
Opublikowano

Ja kupiłem zegar i czujnik nowy i metodą prób i błędów  podłączyłem -działa , zegar jak i czujnik dedykowany do mtz na dwa piny nie mieli to dali na trzy, zegar co prawda jest w innym miejscu ale puściłem kilka kabli  i chodzi jak marzenie koszt  70pare zł

Gość kursk2411
Opublikowano
Witam, a ja u siebie założyłem pływak i zegar od Fiata 126p i działa. Tzn zegar od malucha włożyłem w puszkę oryginalną
Gość kursk2411
Opublikowano
Działa ok kwestia regulacji pływaka
Opublikowano
Dnia 30.05.2018 o 21:49, mani51 napisał:

Ja też nie przypominam sobie żeby ktoś to naprawił jak juz padło dlatego u siebie nawet nie próbowałem tylko założyłem wężyk na trójnikach z tyłu i już widzę ile mam paliwa. Są podobno jakieś uniwersalne zestawy które dają radę, tak pisali w dziale T25, ale koszt około 150zł.

Dasz fotkę jak to zrobiłeś? Pozdro

Opublikowano

Alien641 napisał:

Dasz fotkę jak to zrobiłeś? Pozdro

Poprostu przy kraniku dałem na wężu trujnik i wpiąłem tam przezroczysty wężyk. Drugi koniec podłączyłem do trójnika założonego na wężyk odpowietrzenia lewego zbiornika. Górny koniec można też wyprowadzic trochę wyżej i zakończyc filterkiem takim zakładanym na węża żeby brud się tam nie dostawał. Sorki że nie dalem fotki ale skleroza postępuje i zapominam zrobić, ale zrobię :-)

Opublikowano

Kupiłem zestaw z czujnikiem i wskaźnikiem poziomu paliwa do mtz. Zestaw jest z rezerwą. O ile zegar wiem jak podłączyć bo znalazłem zdjęcie w necie opisane o tyle z czujnikiem mam problem . Oznaczenia na nim to P M K. Podpowie ktoś co one oznaczają?

Opublikowano

Panowie rozkminiałem temat przez miesiąc nie wiem jak inżynierowie to rozwiązali ale na licznik musi iść ok 2volt i wtedy działa ok ja u siebie kupiłem taka przetwornice obniżającą prąd z regulacją i ustawiłem właśnie na 2 v . Wniosek  jest jeden w jakiś sposób niewiadomy producent  obniżył napięcie zasilające ten obwód 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      witam, Mam problem z wadliwym czujnikiem od ciśnienia objawia się to w taki sposób że nie pokazuje ciśnienia na wyświetlaczu ciągnika a rzeczywiście ono jest. Czujnik już był wymieniany 3 razy serwis broni się tym że podobno teraz takie czujniki robią ... Odgłos podczas pracy jest nie do wytrzymania teraz zamierzam złożyć reklamację pisemną i niech się główia. Czy ktoś z Was miał podobny problem?
    • Przez Ppatryk01
      jak sprawdzić czujnik obrotów silnika w ciągniku Fendt 309ci
      model : g931970020042

    • Przez silver90
      Witam. Mam pytanie jak sprawdzić czy czujnik SBA jest sprawny , czy da się go zregenerować i kto sie tego podejmie.Czy są zamienniki tego czujnika?
      Z góry dziękuje za odpowiedz.
    • Przez silver90
      Witam posiadam ciągnik same silver 90 i nie wiem jak działa czujnik sba. Jakby ktoś mi to wytłumaczył byłbym bardzo wcięczny.
    • Przez ReverS07
      Witam! 
      Mam kilka pytań. Co do czujnika temperatury w t25 to jest problem bo jak włączam masę to wskazówka się porusza, czyli chyba wszystko jest podpięte. Ale znów podczas jazdy wskazówka się nie rusza. Czy to wina czujnika bo napięcie w przewodach jest wszędzie i czy mogę kupić zamiennik w postaci czujnika wody do MTZ-ta?
      Z góry Dziękuje za Odpowiedź
      P.S. To jest czujnik wody do MTZ-ta

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v