Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na powietrze ale nie uruchomiłem jeszcze. Coś nie mogę zdjęcia załączyć. Tabliczka D 50 

Muszę ominąć przełącznik i na krótko ta cewke zewrzec ale narazie brakło czasu. Hydraulike uszczelnialem

  • Thanks 1
Opublikowano

Ja też szykuje na powietrze zrobić ale nie mogę się zdecydować czy sterowanie  zrobić na zaworze trujdrożnym czy na elektrozaworze, a te przewody paliwowe pozmieniaj bo są odwrotnie podłączone z pomki zasilającej paliwa powinien iść do bocznej ścianki filtra a od spodu do pompy wtryskowej 

Co uszczelniales w hydraulice ? Ja  robiłem rozdzielacz  tzn uszczelnienia,i tłok podnośnika , ogólnie cieknie mi spod rozdzielacza pod siedzeniem kiedyś to wywale i zrobię elektrycznie sterowane .

Opublikowano

W moim 550 tez na tabliczce jest napisane d 50 1700 obrotów i jeszcze rocznik silnika oraz ile ma kw. Te 550 to juz są kombinowane z blokiem 240 typowego mtz 80 i na bloku mam juz taki napis MT3-240. A w tych starszych silnikach z klapkami po prawo to chyba na bloku jest napis MT3-50 

Opublikowano
Walnal mi jeden przewód od siłownika ten regulator ciśnien narazie suchy mam i nad rozdzielaczem z pod rurek cieklo mi. Myślałem że z rozdzielacza ale umysłem i okazało się że z pod podkładek.
Z blokada nie wiem jeszcze nic czy to wogole zadziała. Nie wiem. U ciebie działa blokada.?
Na tabliczce pisze diesel d 50 tyle że po rusku i nr seryjny jakiś
Opublikowano

Tak tylko przy filtrze w razie jak ci zbraknie to musisz nowy założyc. U mnie z blokadą to miałem same problemy aż w końcu całkiem odłączyłem przewód i juz z 5 lat jeżdze bez blokady tylko że ja miałem na olej fabrycznie.

Opublikowano

Ja robiłem hamulce to i od blokady założyłem nowe tarcze wymyłem bo było olejem ufajdane , nowe gumki ,więc powinna działać. 

A u mnie musi być na powietrze bo serwa nie ma i na olej odpada,  można by niby kupić zawór  i zrobić na olej ale mówią chłopaki że to cieknie , więc tylko powietrze pozostaje jako napęd blokady , można niby jej nie używać ale działać musi w razie czego 

Opublikowano
Mnie to by wkurzała chidząca cały czas sprężarka tym bardziej że w MTZ choćby nie wiem co robił to i tak będzie stukał jej napęd. No chyba że tak jak u autora tematu sprężarka przy skrzyni. Ja też miałem problemy z blokadą i okazało się że winne były popuszczone śruby od tej przedniej ramki do której przymocowana jest oś i kolumna. Przez to kolumna przechylała się tył-przód i nie dało się wyregulować linki. Już ten zawór wymieniłem przy kolumnie, w końcu ją odpiąłem i dopiero jak orbitrol założyłem to się połapałem co jest grane. Teraz działa prawie idealnie. Prawie, bo w jedną stronę muszę skręcić więcej żeby ją rozłączyło, ale to na drążkach się wyreguluje.
Opublikowano (edytowane)

Tu i masz rację z tą sprężarką , ja mam przy silniku ale myślę założyć dodatkowy zbiornik i uszczelnić w miarę na 99 %  jak się nabije to może na raz wystarczy aby sobie użyć tej blokady  a jak nie,  to jak się zakopie to się włączy poczeka wyjedzie i wyłączy ;-)

Edytowane przez robert983
Opublikowano

U mnie chodzi bez w pługu 4×30 więc ciężko nie ma choć bez napędu jed,  a dużo to daje jak się załączy? jakby przód ciągnął czy tylko trochę lepiej ciągnie 

Opublikowano
U mnie bez przodka to mogę zapomnieć o robocie. Mam tak maszyny dobrane, że jak mi się przodek wyłączy czasem to po kilku metrach potrafi ciągnik stanąć i grzebać w miejscu. A blokada tyłu to tylko do orki bo ciągnik jest przechylony i lewe koło słabo ciągnie. Myślałem nawet o jakimś obciążniku na to koło jak nie mogłem sobie z blokadą poradzic ale teraz już jest nie potrzebny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Theprzemo205
      Witam i z góry dzieki za odpowiedz. A więc najprawdopodobnej pojawi się na gospodarstwie belarus 82. Chciałbym aby ten ciagnik ciągal prase belujaca tylko on ma jedno stopniowe sprzęgło więc jak prasować kości trawe itp. Może ktoś mi wytlumaczy ?
    • Przez kamlar
      Witam,chce usunąć w moim pronarze przelacznik napiecia 12/24 ze względu na to,ze w moim przypadku jest to dość czesto padający układ.
      Chce przerobić na samo 12V. Wiem,ze musze kupić rozrusznik na 12v z reduktorem.
      Może ktoś pomóc w przerobieniu instalacji ? Wiem,że aku (zakladam niedlugo nowe) mają być połaczone równolegle, potem plus na rozrusznik i prad ze stacyjki ma być przełożone z zasilania tego regulatora (który aktualnie budzi rozrusznik) na sam rozrusznik ?
       
      w zał schemat instalcji
      Schemat ideowy instalacji elektrycznej PRONAR 82 II.pdf
    • Przez Piotr2211
      Witam mam problem w ciągu mtz 82 chodzi o siłownik podnośnika w którym Niedziala powrót(wychodzi a nie wraca) jaka moze byc przyczyna ?
    • Przez dziki97
      Witam potrzebuję zrobić w miarę dokładny prędkościomierz do swojego ruska, potrzebny będzie do oprysków i siania nawozów.  Zastanawiam się na prędkościomierzem GPS, mógł bym używać go także  w Fortschricie 323. Posiada ktoś z was takie urządzenie i jak to się sprawuje???? do tej pory używałem telefonu z jakąś tam apka ale to denerwujące.
    • Przez Scappy
      Cześć . Zbliża mi się wymiana głowicy ,bo przepuszcza ona olej do komory spalania . Obecna była już na szlifie i Pan powiedział że następna regeneracja musi być już konkretna,bo zawory głęboko siedzą i może się to nie zamknąć w 900 zł . Myślę że lepszą opcją będzie kupno nowej głowicy i jest kilka ofert na rynku . Co polecacie żeby nie wpaść w niepotrzebne koszty ? Czeka mnie też wymiana pierścieni,może i też tłoków ale to zobaczymy .
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v