Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

IMG_20180523_164439.thumb.jpg.a7fc82e38487d90fba63ce5976fad266.jpgWitam. Posiadam mtz od niedawna i do tej pory nie rozszyfrowalem jak uruchom. blokadę tylnego mostu. Dodam że przedniego napędu nie posiada. Szukałem ale żaden opis nie pasuje do mojego mtz. Czy może być ta blokada zalaczana pneumatycznie? W zal zdjęcia wyłącznika którego nie wiem od czego może być i wejścia powietrza tam gdzie powinno być niby oleju. Jak twierdzą niektórzy? 

Proszę o jakieś podpowiedzi 

IMG_20180523_164439.jpg

IMG_20180523_164453.jpg

Opublikowano
silnik, cięgła pedału sprzęgła, nagrzewnic pod dachem i jakie ma silowniki dachu, widok ogólny. A poza tym szukaj gdzie może być włącznik blokady, bo na tych zdjęciach widać jedynie jakiś czujnik, włącznik świateł awaryjnych, kierunkowskazów i stacyjkę świateł od starego niemieckiego traktorka. brakuje kontrolki hamulca ręcznego i coś wstawione jest między kontrolkami prądu a kierunkowskazów. Ciekawe czy od tyłu tego elektrozaworu nie ma niepodłączonych styków.
Opublikowano

No i gdzie jest podłączony ten przewód który idzie od tej puszki z czujnikiem ,druga strona jest podłączona do  blokady a ten drugi przewód gdzie ? , jeśli masz na powietrze  to lepiej 

Opublikowano

Zrobię off-topa. Taką kontrolkę pomiędzy kierunkami a prądem i ja mam, nawet 2. Powiedzcie mi tylko, co to za urządzenie z pierwszego zdjęcia - chodzi o te dźwigienki ze sprężyną pod blokadą. Co to jest?

Opublikowano

Włącznik blokady wydaje mi się że właśnie ten czerwony przycisk. Bo awaryjne mam z boku deski zalacze zdjęcia zaraz. 

Przewody od zaworu przy sprezace idą właśnie do tego przełącznika. Ale gdy go wciskam nie ma żadnej reakcji. Kontrolka też się nie zapala która jest na tym obwodzie 

Opublikowano

No niby z 60 koni ma a 55 to w dokumentach piszą. Troche szkoda że nie kupiłeś typowej 80 bo ma jeszcze reduktor i pali zimny bez świec.  A jeśli to nie tajemnica to dużo za niego dałeś ? Bo ja też mam mtz 550 tylko że przerobiłem silnik na 80.

Opublikowano
To przeróbka pompy czy coś jeszcze. Może u mnie jest po przeróbce? Nie chodzi źle. Pług ma 4 kultywator 3 m z ciężkim wałem i daje rade jakoś. Da się na oko sprawdzić czy był przerabia?
Dużo dałem.?
Opublikowano

Da się sprawdzić na oko i powiem ci że nie jest nic przerabiane bo masz głowice d 50 a zeby przerobić to trzeba by wszystko wyrzucić i założyć od 80 co najmniej całą góre czyli głowice tłoki doloty powietrza i pompe paliwa a wał może zostać od biedy ale też powinien być 80 bo nie ma taki silnik i tak pełnych osiagów na wale 50

Opublikowano
O to sporo pracy zostawiam jak jest nie chce mi się
Wracając do tematu blokady. To mówisz że powinienem zewrzec Przewody na tej cewce przy sprezace i zobaczyć efekty
Opublikowano

Musisz zmienić kolejność  przewodów  przy filtrze paliwa bo sa żle podłączone i filtr nie pełni jak powinien swojej funkcji. Tylko pamietaj aby zmienić filter bo by ci brudy zassał do pompy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Theprzemo205
      Witam i z góry dzieki za odpowiedz. A więc najprawdopodobnej pojawi się na gospodarstwie belarus 82. Chciałbym aby ten ciagnik ciągal prase belujaca tylko on ma jedno stopniowe sprzęgło więc jak prasować kości trawe itp. Może ktoś mi wytlumaczy ?
    • Przez kamlar
      Witam,chce usunąć w moim pronarze przelacznik napiecia 12/24 ze względu na to,ze w moim przypadku jest to dość czesto padający układ.
      Chce przerobić na samo 12V. Wiem,ze musze kupić rozrusznik na 12v z reduktorem.
      Może ktoś pomóc w przerobieniu instalacji ? Wiem,że aku (zakladam niedlugo nowe) mają być połaczone równolegle, potem plus na rozrusznik i prad ze stacyjki ma być przełożone z zasilania tego regulatora (który aktualnie budzi rozrusznik) na sam rozrusznik ?
       
      w zał schemat instalcji
      Schemat ideowy instalacji elektrycznej PRONAR 82 II.pdf
    • Przez Piotr2211
      Witam mam problem w ciągu mtz 82 chodzi o siłownik podnośnika w którym Niedziala powrót(wychodzi a nie wraca) jaka moze byc przyczyna ?
    • Przez dziki97
      Witam potrzebuję zrobić w miarę dokładny prędkościomierz do swojego ruska, potrzebny będzie do oprysków i siania nawozów.  Zastanawiam się na prędkościomierzem GPS, mógł bym używać go także  w Fortschricie 323. Posiada ktoś z was takie urządzenie i jak to się sprawuje???? do tej pory używałem telefonu z jakąś tam apka ale to denerwujące.
    • Przez Scappy
      Cześć . Zbliża mi się wymiana głowicy ,bo przepuszcza ona olej do komory spalania . Obecna była już na szlifie i Pan powiedział że następna regeneracja musi być już konkretna,bo zawory głęboko siedzą i może się to nie zamknąć w 900 zł . Myślę że lepszą opcją będzie kupno nowej głowicy i jest kilka ofert na rynku . Co polecacie żeby nie wpaść w niepotrzebne koszty ? Czeka mnie też wymiana pierścieni,może i też tłoków ale to zobaczymy .
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v