Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

tylko pamiętajcie że do zwrotnic z ciężkiej serii musicie mieć hydrauliczny układ kierowniczy lub rzeźbić z miękkich na sztywne dokładając wąs
dasz wzmocnienia w osi na wzór zetora czy ciężkiego i przy lżejszym przodzie w 330 nie powinna wyrwać tulei

Wzmocniona belka przedniej osi w Ursusie C-360

Opublikowano
7 minut temu, stempos1980 napisał:

Chyba ją widziałem, ale drugi koniec polski... A na wysyłki nie będę ryzykował bo mogę kupić w podobnym stanie jak moja... Mam u siebie na podkarpaciu kilka do obejrzenia płaskich i okrągłych. Na wolnym czasie pojeżdżę i pooglądam. A jeszcze takie pytanko mam do was. Czy piasty 5-6 śrub są zamienne? Bo kółka mam na 5 śrubek a sporo osiek okrągłych i płaskich jest właśnie na 6:/

Opublikowano

Tylko jak będziesz przykręcał wspornik do silnika to na te dwa dolne wolne otwory daj wzmocnienie do skrzyni. U mnie wc328 z przodkiem od c330 było takie wzmocnienie tylko nieudolni zrobione, był płaskownik z jednym otworem mocującym do skrzyni, pracowało dalej i pękło jedno dolne ucho od silnika i blok do spawania. Teraz dospawałem blachę na 2 otwory i powinno trzymać.  Jakiś pręt z gwintem na końcu i konkretna blacha/ płaskownik przykręcona do skrzyni na dwie lub nawet trzy śruby .

Bez tytułu.png

Opublikowano (edytowane)

Ooo dobrze że zwróciłeś mi uwagę. A jakbym wymienił miskę od 330 to styknie? Czy trzeba jeszcze coś więcej wymieniać?

.....

Dowiedziałem się właśnie że będę musiał też wymienić obudowę sprzęgła (albo szlifować miskę od C-330) - wolę chyba wymienić obudowę. Tylko zaś jak wymienię obudowę sprzęgła na 330 to czy sprzęgło od 328 będzie pasować? I czy nie będzie kolejnych przeróbek?

Edytowane przez kurtz
Opublikowano
3 godziny temu, kurtz napisał:

Ooo dobrze że zwróciłeś mi uwagę. A jakbym wymienił miskę od 330 to styknie? Czy trzeba jeszcze coś więcej wymieniać?

.....

Dowiedziałem się właśnie że będę musiał też wymienić obudowę sprzęgła (albo szlifować miskę od C-330) - wolę chyba wymienić obudowę. Tylko zaś jak wymienię obudowę sprzęgła na 330 to czy sprzęgło od 328 będzie pasować? I czy nie będzie kolejnych przeróbek?

Koło zamachowe trzeba przetoczyć 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez SebastianP
      Chciałbym samodzielnie zamontować wspomaganie do c330 napędzane z rozrządu. Oś okrągła. Montował ktoś? Jaki zestaw polecacie? Mile widziane linki, oceny i opis problemów przy montażu. Pozdrawiam.
    • Przez klamka4
      Witam pisze w imieniu kolegi bo ma taki problem. 
      C360 jak jest zimny to odpala a jak ciepły to mie odpala i nie można wałem przekręcić. A jak odpali gdy jest zimny to strasz nie kopci i kontrolki się świeca. Pomoże ktoś z góry dzięki 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v