Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Nie rozumie Was w ogóle ........... Chce ktoś kupić ciągnik taki o takiej mocy na taki areał to mu trzeba doradzić a nie że to za dużo mocy itp.......... nie potrzebne nabijanie komentarzy i szukanie później czegoś konkretnego zejdzie z 2 godziny zanim się wszystkie strony przewertuje (przykładem np są dopłaty bezpośrednie 2018....). 

Miałem podobny problem z wyborem traktora na podobny nawet mniejszy areał... Padło na renault 133.14. faktycznie nie miała co robić , ale jak wpadałem na pole to był moment i wszystkie prace wykonane na czas na loozie. teraz mam 30 ha i chętnie bym zakupił coś w granicach 150km ;) 

w takiej kwocie szukał bym może case mx 135 :)

Edytowane przez irus353
Opublikowano

Dokładnie 80-90Km są bardziej w cenie od 120km. Po pierwsze kolega napisał jasno jaka moc go interesuje i w jakiej cenie. Więc po co proponujecie np Ursusa 914, toż to w nim komfortu wogóle nie ma. Ma pieniądze to kupuje taki jaki chce. I tak jak ktoś wcześniej napisał, wiekszy ciągnik sie nie napracuje na takim areale i dłużej pochodzi bez awarii.  Sam na 15ha pracuje MF 6140 90KM.

Opublikowano

ZELKOW zgadzam się z Tobą ale starsze ciagniki juz nie tracą na wartości. Osiagają wartość odpowiadjącą wartości ich części przykłądowo 10 laty temu kupiłem mf 3085 za 40 tys teraz jest tyle samo wart a nawet trochę więcej bo jest wszystko zadbane i sprawne a na olx nie znajdziesz zadbanego modelu, wszystkie zajechane zniszczone zgnite itp też niema co się dziwić maja juz prawie 30 lat. tak samo szóstki zawsze stały 30-40 tys i dalej tak stoją tylko stan techniczny sie pogorszył

Gość konteno
Opublikowano
Dnia 23.04.2018 o 13:41, disel16v napisał:

...

Po części zarobiło , z własnych oszczędności a reszta z innego źródła . ...

to mógłbyś jeszcze wspomnieć jaki rejon kraju i  kierunek produkcji gospodarstwa że sie udaje dużo zarobić . to ostatnie dziwnie zabrzmiało że pewnie Morawiecki i KAS by się takimi chętnie zeczeły interesować 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v